14.02.2024.

Otvorene prijave za Unreal Fellowship: Storytelling

3Lateral i Epic Games Novi Sad s ponosom predstavljaju Unreal Fellowship: Storytelling. U pitanju je jedinstveni edukativni program koji sagledava principe linearnog storitelinga u animaciji i filmskoj produkciji, dok učesnici svoje projekte realizuju uz pomoć real-time tehnologije.

Program se oslanja na primarne discipline tradicionalne animacije, što podrazumeva previzualizaciju, digitalno pripovedanje, modelovanje, lejaut, lajting i renderovanje, kao i umetnost vizuelnih efekata. Tokom pet intenzivnih nedelja, učesnici će svakodnevno usvajiti nova znanja i veštine, a finalni rezultat njihovog zalaganja biće originalni sinematici izvedeni uz pomoć alata Unreal Engine.

Unreal Felllowship je osmišljen sa namerom da podrži već etabilirane CG umetnike i umetnice u daljem usavršavanju i korišćenju naprednih real-time tehnologija. Samim tim, program targetira radoznale profesionalce iz kreativnih industrija koji se bave animacijom, režijom, gejm artom, kreiranjem i supervizijom vizuelnih efekata ili na neki drugi način učestvuju u kreiranju linearnog sadržaja koristeći uobičajene produkcijske alate i tehnike. Edukatori i filmski radnici koje naročito interesuje kreiranje sinematika takođe su pozvani da se prijave.

Ukoliko se prepoznaješ u ma kojem navedenom opisu, dobro pročitaj naredne detalje o programu i pošalji nam svoju prijavu najkasnije do 3. marta 2024.

PRIJAVI SE!

GDE I KAD

  • Uživo u našim prostorijama u okviru Naučno-tehnološkog parka u Novom Sadu (Fruškogorska 1).
  • Svakog radnog dana od 9:30 do 17:00 u trajanju od pet nedelja, počevši od 25. marta 2024.

USLOVI KONKURSA

Maksimalan broj učesnika: 14

Profil kandidata:

Za učešće u programu mogu da se prijave iskusni profesionalci koji se bave širokim spekrom zanimanja u okviru kreativnih industrija, odnosno nekim od navedenih disciplina:

  • digitalnom umetnošću ili supervizijom kreativnih timova;
  • klasičnom 2D ili 3D animacijom, previzualizacijom ili kreiranjem vizuelnih efekata;
  • vođenjem filmskih, broadcast ili studija za animaciju sa iskustvom u produkciji linearnog sadržaja;
  • razvojem video igara sa naglaskom na produkciju sinematika;
  • režijom, kinematografijom ili supervizijom vizuelnih efekata;
  • ili su u pitanju univerzitetski profesori aktivni na polju kompjuterske grafike, animacije, vizuelnih efekata i sličnim.

Potencijalni kandidati ispunjavaju jedan, idealno više navedenih uslova:

  • imaju minimum četiri godine iskustva u profesionalnoj produkciji,
  • potpisani su na tri do pet iMDB naslova,
  • poptisani su na dve video igre, 
  • poseduju znanje uobičajenih softvera za 3D modelovanje.

Pri prijavi, svaki kandidat treba da priloži:

  • CV ili link do LinkedIn profila,
  • link do iMDB profila (ako postoji),
  • link do video portfolija (to može biti YouTube, Vimeo ili ArtStation stranica ili privatan portfolio),
  • video u trajanju od dva minuta u kojem će nam na sebi svojstven način približiti razloge zašto želi da učestvuje u Unreal Fellowship-u.

Bitne napomene:

  • Poznavanje alata Unreal Engine nije neophodno, ali je dobrodošlo.
  • Program je besplatan za sve učesnike.

ODGOVORNOSTI UČESNIKA

Kandidati koji budu primljeni na program u obavezi su da:

  • provode puno radno vreme u prostoru Epic Games Novi Sad tokom celokupnog trajanja programa (toleriše se tek jedan do dva izostanka, a prisustvo se odnosi na sve zakazane časove, gostujuća predavanja, radionice i individualni rad),
  • redovno obavljaju zadatke koje dodeljuju instruktori i mentori,
  • u dogovorenom roku kompletiraju završni rad u formi sinematika – kratkog animiranog filma u trajanju od 30-90 sekundi.

PROGRAM

Nedelja 1 – Upoznavanje alata i sastavljanje scene
Nedelja 2 – Animacija u Sequencer-u i osvetljenje
Nedelja 3 – Kreiranje kadrova
Nedelja 4 – Osvetljenje i poboljšavanje kadrova
Nedelja 5 – Post-produkcija i finalno renderovanje

CILJEVI PROGRAMA

Po završetku ovog Fellowship programa, učesnici će moći da:

  • importuju hard surface modele za kreiranje digitalnih okruženja,
  • podese kvalitetno osvetljenje i kreiraju upečatljive materijale kako bi svaka scena koju kreiraju izgledala uverljivo,
  • razumeju i koriste pajplajn za importovanje karaktera i animiraju njihove pokrete,
  • implementiraju i retargetuju performance capture podatke o modelima likova,
  • upravljaju virtuelnom kamerom za strimovanje podataka u Unreal Engine,
  • koriste Sequencer za kompoziciju, animaciju, montažu i renderovanje kratkih filmova.

 

Predavači ovog izdanja programa će biti Milan Ličina, Darko Subotin i Nikola Šoškić.