Osvajanje novog žanra – NoNo Crossing je treća igra Two Desperados-a!

Tatjana Ristić,
autorka, SGA
04.04.2023.
Jedan od najvećih gejming studija u Srbiji, poznat po davanju novog života marble-shooter žanru, rešio je da izađe iz zone komfora. Vreme je da upoznaš NoNo Crossing!

Two Desperados, iza kog stoje izuzetno uspešni Woka Woka i Viola’s Quest, lansirao je NoNo Crossing – novu igru, u novom žanrovskom odelu! Nakon soft launch-a, igra je postala dostupna širom sveta od aprila.

Povodom ove sjajne vesti proćaskali smo sa Jovanom Filipović, gejm dizajnerkom u NoNo timu, koja je i vision stakeholder proizvoda. Što bismo ti mi rekli šta je NoNo Crossing kad može sama njegova stvarateljka, zar ne? Mada, svakako ti preporučujemo i da odgovor na ovo pitanje pronađeš na najbolji način, preuzimanjem igre na Google Play Store-u ili App Store-u.

SGA: Otkud ovaj iskok iz marble-shooter žanra?

JOVANA: Smatrali smo da je bilo vreme za nove izazove i promenu, a hteli smo i da se oprobamo u novim vodama. Već dugo postojimo kao tim i ostvarujemo rezultate, pa smo shvatili da su upravo izlazak iz zone komfora, eksperimentisanje i inoviranje već postojećih koncepata na tržištu nešto u čemu smo dobri – naše jače strane. 

SGA: Za kakve igrače je osmišljena nova igra i šta oni mogu očekivati od NoNo Crossing-a?

JOVANA: NoNo Crossing je nonogram igra sa inovativnim mehanikama. Namenjena je igračima koji vole logiku, radoznali su i pored zabave traže kognitivni stimulans dok igraju. Ideja nam je bila da običan nonogram prebacimo u kežual univerzum, što znači da ćemo imati i bogat liveops i druge zanimljive fičere specifične za kežual žanr. Za globalno lansiranje smo pripremili 1 000 nivoa. Kao tim, zaista smo zadovoljni i samim procesom razvoja, i finalnim rezultatom, te se radujemo daljem radu na našem trećem naslovu.

SGA: Šta vas je rad na ovom naslovu za sada naučio? 

JOVANA: Mislim da je jedan deo najvrednijih lekcija došao iz projekta pre NoNo-a koji je ugašen, a to je da negujemo što agilniji pristup razvoju igre – da radimo u manjem timu (nas je četvoro radilo na ideaciji), da brzo testiramo i iteriramo proizvod. Takođe je bitno da imamo što jasniju viziju proizvoda, da se oslanjamo na podatke i analitiku, da smo zadovoljni igrom i da svi verujemo u to što radimo.

NoNo Crossing već neko vreme pokazuje obećavajuće rezultate i pozitivan odziv igrača, a sada se i ljudi sa ovih prostora mogu oprobati u domaće uzgojenoj picture logic puzzle igri. Uskoro objavljujemo i intervju sa NoNo timom, tako da – stay tuned!