Sperasoft Beograd studio je glavna pokretačka snaga iza produkcije Sharpnel-a unutar kompanije. Trenutno, više od 50 zaposlenih u ovom studiju posvećeno radi na ovom projektu. Među njima su i srpski specijalisti kao i stručnjaci iz različitih zemalja koji su se opredelili da rade u Srbiji na ovom uzbudljivom poduhvatu. Shrapnel, osmišljen od strane Neon Machine-a, može se pohvaliti takmičarskim AAA doživljajem pucačine u prvom licu, koje uključuje sisteme ekstrakcije i igru zasnovanu na veštinama koje prenose igrače na futurističku Zemlju rasutu retkim fragmentima Meseca, nazvanim Sigma. Potraga za ovim fragmentima izaziva žestoku konkurenciju među raznim frakcijama, trupama, organizacijama, pa čak i vladama.
Neon Machine i Sperasoft su blisko sarađivali na izgradnji ekspanzivnog, nikada ranije viđenog sveta naučne fantastike smeštene na Zemlji 2044. godine. Ovaj svet je ispunjen jedinstvenim situacijama i pričama koje se odvijaju za svakog igrača tokom procesa istraživanja. Značajan deo internih studija Sperasoft-a posvećen je razvoju ovog ambicioznog projekta, doprinoseći ekspertizom od dizajna igre, 3D modela i aseta, kao i pružajući inženjerska rešenja za implementaciju novih funkcija u „Unreal Engine 5“, uključujući Lumen (dinamičko globalno osvetljenje i sistem refleksije), Nanite (virtualizovani sistem geometrije) i Niagara (VFX sistem).
Sharpnel je neverovatno ambiciozan projekat koji zahteva visok nivo ekspertize da bi bio lansiran na tržište. Sperasoft pruža tu ekspertizu i nastavlja da bude od ključnog značaja dok širimo produkciju da bismo postigli naše ciljeve kada je kvalitet u pitanju. Čak i u „Early Access“ fazi, osvajamo nagrade, rastemo zajedno sa zajednicom i ispunjavamo naše obećanje o AAA iskustvu. Sperasoft jeste, i nastaviće da bude, ključni partner na putu ka uspehu za Sharpnel, rekao je David Johnson, izvršni producent Sharpnel-a.
Sperasoft Beograd studio, poznat po svojoj ekspertizi u kreiranju AAA pucačina i održavanju usluga uživo za velike franšize, igra ključnu ulogu u kreiranju Sharpnel-a. Iskorišćavajući svoje bogato iskustvo, tim je posvećen pružanju nezaboravnog i uzbudljivog iskustva igranja puškama. Sharpnel koji pravi Neon Machine Inc je spreman da pomeri granicu kada je pravljenje igara u pitanju, nudeći igračima spoj visokokvalitetnog igranja, najnovijih tehnologija i dinamički jedinstvenog sveta. ”Sperasoft se obavezao da iskoristi svojih 20 godina iskustva u kreiranju pucačina kako bi isporučio Sharpnel-ovim fanovima FPS igara širom sveta”, rekao je Denis Larkin, glavni operativni direktor kompanije Sperasoft.