Otvorene su prijave za Unreal Fellowship: Product Storytelling

Tatjana Ristić,
Project Coordinator, SGA
12.03.2025.
Kreiranje uverljivih sadržaja u realnom vremenu, i brz i efikasan proces stvaranja priče o proizvodima, od koncepta do sinematika, samo su neki od aspekata intenzivnog četvoronedeljnog edukativnog programa Unreal Fellowship: Product Storytelling, koji će biti održan ovog proleća i leta u Epic Games edukativnom prostoru u Novom Sadu.

Nakon nekoliko uspešnih iteracija sličnih programa, posvećenih kreiranju kratkih filmskih sinematika, ove godine će u fokusu biti istraživanje polja advertajzinga. Za samo četiri sedmice intenzivnog učenja i rada na individualnim projektima, polaznici i polaznice će imati zadatak da naprave sinematike u trajanju od 30 sekundi, zasnovane na realističnim brifovima za potrebe brendova iz različitih industrija.

Ovo će biti prilika da, koristeći Unreal Engine i MetaHuman tehnologije, istražite nove domete vizuelnog pripovedanja i ispričate priče brendova na nov i inovativan način.

Na program se možete prijaviti ukoliko imate iskustva u oblastima digitalne umetnosti, advertajzinga, 3D animacije, vizuelnih efekata, filmske i televizijske produkcije i razvoja igara.

Program je besplatan i realizuje se svakog radnog dana od 10.00 do 17.00 časova uživo, na engleskom jeziku, u prostorijama Naučno-tehnološkog parka Novi Sad (Fruškogorska 1).

Uz instruktore, iskusne u oblastima interaktivne umetnosti, dizajna, filma i video-igara, Nikolu Šoškića i Milana Ličinu, svoja znanja deliće i gostujući predavači iz industrije, kao i polaznici prethodnih Fellowship programa.

Prva iteracija zakazana je za period od 5. maja do 2. juna, a druga od 23. juna do 21. jula. Na obe će biti primljeno do 14 učesnika i učesnica.

Prijave su otvorene do 7. aprila, a više informacija možete pronaći u otvorenom pozivu.