UNREAL DAY: glavni program

Konferencija 24.10.2024.
Vreme 8.00-21.30
Jezik engleski
Lokacija mts Dvorana
Cena pogledaj ispod

UNREAL DAY: glavni program

SGA, 3Lateral i Epic Games predstavljaju treće, prošireno izdanje konferencije UNREAL DAY. U mts Dvorani u Beogradu 24. oktobra okupiće se profesionalci i entuzijasti iz domena razvoja video-igara, kompjuterske grafike, animacije, filmske postprodukcije, kreativne ekonomije, arhitekture i drugih srodnih disciplina. Uz renomirane predavače iz Evrope i SAD-a, biće predstavljeni najzanimljiviji lokalni projekti i inicijative.

Unreal Day je jednodnevni događaj na kom se predstavljaju najzanimljiviji projekti koji koriste Unreal Engine (UE) ili Unreal Editor for Fortnite (UEFN). Događaj okuplja predavače i kreativne profesionalce iz Srbije i regiona, ali sve više i iz drugih zemalja, s obzirom na to da se zahvaljajući prisustvu Epic Games-a u Novom Sadu lokalni ekosistem vezan za ove alate ubrzano razvija – uz nove talente, zanimljive projekte i jedinstvene edukativne inicijative. Srbija polako, ali sigurno postaje hotspot za ovaj tip creative-tech produkcije, i prvlači pažnju globalne zajednice.

Ove godine program UED zaista zauzima čitav 24. oktobar u mts Dvorani, sa pregršt različitih programa namenjenih kako profesionalcima i naprednim kreatorima, tako i početnicima i onima koji su zainteresovani da se upoznaju sa mogućnostima koje pruža UE. Za početnike su, takođe, organizovane četiri radionice 23. oktobra.

Čitav program konferencije možete pogledati na Unreal Day sajtu, kao i biografije svih predavača. Registracija za događaj je OBAVEZNA!

Celodnevni program mogu pratiti oni sa kartama, a poludnevni je otvoren za sve koji su se registrovali. Evo koji vas sve track-ovi čekaju:

CELODNEVNI PROGRAM

9.00-13.30: Masterclass-ovi

Svi koji poseduju kartu za konferenciju moći će da poslušaju dva pd deset masterclass-ova na kojima predaju stručnjaci za UE iz SAD, Španije, Italije, Slovačke, Mađarske, Bosne i Hercegovine i Srbije.

15.00-17.00: P2P Dev Geekout

Budi nerdy sa svojim kolegama i UE entuzijastima, razgovaraj o prilikama ili izazovima koje kreiranje i produkcija u UE podrazumeva.

POLUDNEVNI PROGRAM

ceo dan: Expo zona i Asset Portfolio Review

Testiraj neke od najsavremenijih tehnologija iz ekosistema Epic Games-a, saznaj sve o novom FAB-u i kako on funkcioniše, a naši prijatelji iz PackDev Interactive-a će i ove godine baciti pogled na tvoj protfolio.

15.00-16.45: Creators Economy Summit

Otkrij kako da uspeš kao solo kreator/-ka, kako da postepeno izgradiš svoj tim ili čak ceo studio.

17.30-19.00: Showcase program

Poslušaj šest kratkih prezentacija domaćih i inostranih stručnjaka o portovanju i lokalizovanju video-igara, filmskom stvaralaštvu i animaciji u UE, važnosti obrazovanja, kao i o detaljima funkcionisanja RealityCapture sistema.

19.00-19.30: UNREAL JAM – Pitching and Awards Ceremony

Čućeš o tri najbolje igre napravljene tokom prethodnih nedelja. Ali ovo nije bio jedini game jam ovog puta – u Novom Sadu će prethodnog vikenda biti održan dvodnevni UEFN Game Jam, a imaćeš priliku da saznaš o pobedničkoj igri.

20.00-21.30: Keynote program

Pripremi se za tri glavna govora svetski poznatih umetnika i kreativnih tehnologa: Atila Zigeti (Attila Szigeti, DIGIC Pictures), Aleks Kulom (Alex Coulombe, Agile Lens) i Vladimir Mastilović (VP, Digital Humans Technology, Epic Games).

22.00: Karmakoma

Ni tu nije kraj! Konferencija se od 22.00 sata seli u klub Karmakoma (Poenkareova 32).

 

Kapaciteti su ograničeni – early bird karte po povlašćenoj ceni od 80 EUR na raspolaganju su do 24. septembra (i dok traju zalihe, ograničeno na 150 ulaznica).

Attila Szigeti,
Vođa studija, DIGIC Studios
O predavaču

Attila je započeo svoju DIGIC karijeru pre 12 godina kao koordinator, a zatim 4 godine kasnije postao direktor odeljenja za karaktere. 2024. godine imenovan je za šefa DIGIC studija u ogranku Studios koji se širi, a kreiran je da iskoristi napredne tehnologije zasnovane na motoru u kreiranju visokokvalitetnog animiranog sadržaja za industriju igara i zabave.

Alex Couloumbe,
CEO, Agile Lens
O predavaču

Aleks Kulom je arhitekta koji je postao XR-chitect koji stvara virtuelne svetove i spektakle u njima. Kao suosnivač i izvršni direktor nagrađivanog njujorškog XR studija Agile Lens, Aleks je uveo rešenja za preduzeća i nove oblike pripovedanja kroz nove tehnologije. Od 2016. godine, Agile Lens sarađuje na značajnim projektima kao što je godišnja VR adaptacija Božićne pesme, Voćnjak: van Broadveja sa Mihailom Barišnjikovim u glavnoj ulozi i Moje telo, prve LGBTQ+ aplikacije na Meta Quest prodavnici. Među klijentima su im NVIDIA, NASA, Intel, IBM, Samsung, T-Mobile, Vodafone, Four Seasons, Equinox, Linkoln centar i The Late Shoq sa Stivenom Kolbertom. Pored kreativnih poduhvata, Aleks je posvećeni edukator i zagovornik real-time tehnologije. Sarađuje sa Epic Games-om u razvou kurseva, predaje kao ovlašćeni instruktor Unreal Engine-a, upravlja jedinim ovlašćenim centrom za obuku Unreal Engine-a na Menhetnu, voditelj je The Unofficial Unreal Engine podkasta i nedavno je završio sa asistencijom Unreal Games Fellovship-u. Njegova posvećenost se prenosi na predavanja i radionice na NYU, Kolumbiji, Prinstonu, Ringlingu, Sirakuzi, Kornelu i Pratu, gde demistifikuje XR tehnologije za širok spektar publike. Njegovi onlajn razgovori i tutorijali su prikupili milione pregleda, a istraživanja i uvidi su objavljeni sa SIGGRAPH i IEEE GEM.

Vladimir Mastilović,
Epic Games, VP, Digital Humans Technology
O predavaču

Vladimir predvodi globalne razvojne projekte fokusirane na “digital humans” tehnologije pri Epic Games-u. Takođe je osnivač i generalni direktor 3Lateral, kompanije koju je Epic Games kupio 2019. godine, prepoznatljivoj po svojim tehnologijama za stvaranje ubedljivih i interaktivnih digitalnih ljudi.

Vladimirov doprinos kompjuterskoj grafici obuhvata sisteme za prikupljanje podataka (3D i 4D skeniranje, fotometrijska merenja) kao i kompjuterske pipeline-ove za pretvaranje velikih skupova podataka u interaktivne modele u realnom vremenu. Ova tehnologija je primenjena u mnogim AAA kompjuterskim igrama u poslednjih 15 godina.

Vladimir se trenutno fokusira na proizvod MetaHuman, inovativni parametarski model realnog ljudskog izgleda koji će imati mnoge primene u budućnosti interaktivnih medija.