VR meetup vam pruža priliku da se upoznate sa najnovijim trendovima, igrama i projektima koji su nastali u Srbiji. Predavanja su rezervisana za vodeće stručnjake u oblasti VR-a u Srbiji koji će vas upoznati sa svojim projektima. Takođe, što je mnogo važnije, tokom izložbe imaćete priliku i da isprobate neke od ovih projekata koji služe za zabavu, putovanje kroz vreme ili sticanje vitalnih veština za brzo delovanje u kriznim situacijama.
Izložba i testiranje VR-a biće moguća od 15 do 18h a mitap počinje u 19h.
KOJE TEME POKRIVAMO NA MITAPU:
Upotreba hand tracking-a i hand gesture-a u VR aplikacijama (Vladimir Jakšić) Najnovije VR kacige nam omogućavaju da koristimo ruke kao upravljačke uređaje. Time se oslobađamo potrebe za kontrolerima i omogućavamo korisniku da koristi najpreciznije alatke na svetu, svoje ruke. Prednosti i mane takvog pristupa u VR-u.
Platforma za 3D digitalizaciju nepokretnih kulturnih dobara Srbije (Nikola Stojanović) Već pet godina Elektronski fakultet iz Niša uz podršku Ministarstva kulture izvodi projekat čiji se rezultati nalaze adresi www.srbija3d.rs.
Na prezentaciji će biti reči o postupku 3D digitalizacije kulturnih dobara Srbije bespilotnom letelicom i njihova optimizacija za virtuelnu realnost.
VR trziste i razlike u razvoju video igara (Adrian Đura) IstorijaVR-a, kako tržište izgleda trenutno i da li se može napraviti komercijalni uspeh. Saznajte šta se to razlikuje u razvoju video igara u odnosu na tradicionalne video igre i kako možete napraviti što bolju igru za VR! Kako je tekao razvoj i objavljivanje Clash of Chefs VR igre za različite VR platforme i koji su sve izazovi bili na tom putu.
VR simulacije kao high-stakes trening (Vanja Knežević) Međunarodni komitet Crvenog krsta (ICRC) pravi i koristi VR simulacije kao suplementarni sadržaj uz standardne obuke – raditi to u ogromnoj međunarodnoj organizaciji ima specifične izazove i neočekivane efekte.
Primena VR u različitim industrijama (Đorđe Đorđić) Kako VR čini značajan deo portfolija Harmonitija, iz prve ruke smo uvideli koliko je široka njegova primena i koliko doprinosa daje različitim industrijama:
- VR u gejmingu – sredstvo da se iskustvo igranja podigne na najviši mogući nivo
- VR i metaverzumi – imerzivno korisničko iskustvo, primer CosmicFactions
- VR i edukacija – personalizovano iskustvo učenja, prilagođeno individualnim potrebama
i preferencijama - VR i nekretnine – realističan prikaz uz mogućnost intervencije u prostoru rezultira
uvećanjem prodaje - VR i event industrija – najatraktivniji način prezentovanja baziran na interaktivnom
pristupu.
Ovu aktivnost lansira superklaster Creative Tech Serbia, uz podršku USAID Srbija i ICT Hub Beograd (kroz projekat Srbija Inovira). Više o supereklasteru Creative Tech Serbia možete pročitati ovde.