Beer & Mingle DLC

SGA General 03.12.2024.
Vreme 6PM-9PM
Jezik Engleski
Lokacija Prostor Miljenko Dereta
Cena BESPLATNO

Beer & Mingle DLC

Ctrl+Alt+Slav: Community Merge 2.0

Tražili ste još jedan ovakav mitap što pre. Čuli smo vas! Dođite da vidimo čiji je Slavic squat bolji 🙂

Ništa bolje od dobrog starog upoznavanja uživo. Zato smo pripremili još jedan community merge mitap. Cilj je da lokalna zajednica upozna nove kolege koje su došle iz Rusije, Belorusije i Ukrajine. Da razmenimo iskustva, povežemo se i istražimo nove prilike za saradnju. Akcenat smo ovaj put zaista stavili na netvorking, pa vas očekuje osam ultra kratkih prezentacija kroz koje ćemo upoznati nove igrače na sceni, a nakon toga ostaje dovoljno vremena da popričate sa svima i da se okrepimo uz hladno pivo.

Dok čekamo detalje o prezentacijama, ovo su kompanije i timovi koje ćemo upoznati na bini:

  1. Studio Bedem: Swords and Hexes

    Uroš Panić predstaviće poteznu, avanturističku, multiplejer igru uloga u kojoj tršavi sluga i jedan pas postaju previše važni u uvrnutno blesavom svetu opsednutom heksagonima;

  2. Ingenious Studio: Chasing the indie dream

    Stefan Tešić će nam pokazati kako je njihov tim prerastao u nezavisan studio i saznaćete više o Shopenkraft’s Magic Goods, njihovoj prvoj potpuno nezavisnoj igri;

  3. Webelinx Games: We are Webelinx Games!

    Bojan Matić će pokazati kako je Webelinx Games nastao od svog prethodnika Weblinx-a, njihove glavne projekte od tada, sadašnji tim i dve igre na kojima studio trenutno radi. Dobićete insajderske informacije o tome kako izgleda voditi i održavati mali nezavisni studio u južnoj Srbiji;

  4. Ubisoft Belgrade: Our Path to Game Dev

    Pavle, Anđela i Jovan Vladimir će opisati tri različita načina započinjanja karijere u industriji: putem formalnog obrazovanja i radionica, neformalnog umrežavanja i užurbane karijere sa razvojem igara kao ciljem;

  5. Playkot: How We Turbocharged Time-to-Market for Age of Magic

    Anton Khotulev će vam ispričali kako su skratili vreme do puštanja igre Age of Magic na tržište sa 19 dana na 1 dan, poboljšavajući kvalitet i pojednostavljujući rad;

  6. Watt Studio: Wat Studio 2.0

    Marina Simkina (COO) će nam pokazati dva nova projekta na kojim studio radi i nove promene;

  7. HeroCraft: The State of Indie Games Publishing

    Sergej Ulankin će široko i sažeto govoriti o tome kako izgleda danas objaviti indi igru i šta svi možemo da uradimo povodom toga;

  8. OwlCat Games: Who Is a CCC Designer and Why You Need One

    Leonid Rastorguev će vam pomoći da razumete ulogu CCC dizajnera (karakter, kamera, kontrole) i pokazati šta oni rade i zašto su neophodni za vaš projekat.

Dođite da polako pozdravimo 2024. godinu.

 

Uroš Panić,
Studio BEDEM, Co-Founder, Lead Developer
O predavaču

Uroš Panić je je multi- i interdisciplinarni umetnik koji se slučajno bavi i programiranjem. Školovani muzičar i violista, bio je student prestižnog fakulteta MDW u Beču. Muzikom je počeo da se bavi od svoje sedme godine, što mu je otvorilo vrata da otkrije i ostale vrste umetonosti, ukljčujući i dizajn video-igara. Krajem 2019. godine otvara studio pod imenom Mad Mage Games zajedno sa svojim bliskim prijateljima i započinju pisanje knjige, koja će naredne godine biti uspešno podržana na Kickstarter-u, i objavljena u 2021. godini. Za vreme rada na knjizi, tim dobija posao da dizajnira igru za Hasbro i tada shvataju da imaju želje da nastave da se bave kreiranjem video-igara i softverskih rešenja. Uroš je sada ko-osnivač Studija BEDEM, a iz uloge glavnog gejm dizajnera i kompozitora koje je imao u prethodnom studiju, prešao je u ulogu Lead Developer-a.

Stefan Tešić,
Ingenious Studios, Community Manager
O predavaču

Stefan je Community Manager u Ingenious Studios-u. Kao glas iza onlajn prisustva studija, Stefan osigurava da je zajednica uvek informisana i angažovana, dok istovremeno gradi odnose na događajima koje studio organizuje ili posećuje.

Van posla, Stefan je diplomirani grafički dizajner, strastveni gejmer i ponosni vlasnik nestašnog mopsa po imenu Noa. Takođe, veliki je ljubitelj koka-kole, koju smatra svojim ultimativnim kreativnim gorivom.

Bojan Matić,
Webelinx Games, Head of Production
O predavaču

Bojan je započeo svoju gejming karijeru 2010. godine u kompaniji Nordeus, tokom ere društvenog gejminga koja je utirala put mobilnim igrama. Sa tehničkim znanjem i ekspertizom u programiranju i QA, donosi široku perspektivu u produkciji igara. Njegova filozofija je jednostavna, ali duboka: produkcija je plovilo koje nosi kreativnost do obećane zemlje. Strastven u ostvarivanju ciljeva, Bojan se specijalizovao za dizajniranje sistema koji omogućavaju timovima da efikasno postignu svoje ciljeve. Ogromnu radost pronalazi u gledanju toga kako igrači uživaju u igrama čijem stvaranju je doprineo. Bojan uvek voli da istražuje nove oblasti koje gejming pokriva i uživa u saradnji sa sličnim entuzijastima, crpeći inspiraciju iz različitih ljudi sa kojima radi. Živeći svoj san, ponosno kaže da igranje igara smatra „poslom“.

Pavle Nikolić,
Ubisoft Belgrade, Level Designer
O predavaču

Diplomirani arhitekta i dizajner nameštaja, stečeno znanje i ljubav prema detaljnoj organizaciji prostora pretočio iz stvarnog u digitalni svet. Trenutno radi kao Level Dizajner u Ubisoft-u na nenajavljenom (ali vrlo zabavnom) projektu. Ova pozicija mu omogućava da spoji arhitekturu i level dizajn, stvarajući funkcionalne i zanimljive prostore i aktivnosti u video-igrama.

Anđela Jovanović,
Ubisoft Belgrade, Level Artist
O predavaču

Master inženjer arhitekture iz oblasti arhitektonske vizualizije, koja je svoje znanje, smisao za kompoziciju, proporcije, kadrove i osvetljenje stekla tokom formalnog obrazovanja, freelance rada i rada u startap gejming kompaniji. Trenutno radi na poziciji Junior Level Artist-a u beogradskom Ubisoft studiju, gde svoje iskustvo, sposobnosti i osećaj za lepo pretvara u živopisne nivoe sa željom da ih podeli sa svima.

Jovan Vladimir Milovanović,
Ubisoft Belgrade, Level Designer
O predavaču

Jovan Vladimir je započeo svoj put u svetu razvoja igara kroz radionice na Univerzitetu Metropolitan. Tada je shvatio da je karijera u industriji razvoja igara ne samo moguća, već i
realističan i dostižan cilj. Aktivnim učešćem na brojnim radionicama i kursevima, upoznao je mnoge ljude iz industrije, uključujući i buduće kolege. Nakon završetka srednje škole, dobio je priliku da se pridruži mladom domaćem studiju Altfuture, gde je započeo svoj profesionalni put. Sada radi kao Level dizajner u beogradskoj kancelariji Ubisoft-a, gde istinski ceni svaki trenutak kreativnog rada sa sjajnim timom.

Anton Khotulev,
Playkot, Software Architect, Backend Team Lead
O predavaču

Anton Hotulev je Software Architect i Backend Team Lead na Age of Magic igri u kompaniji Playkot. On vodi dizajn i razvoj backend funkcija, infrastrukture i alata koji pokreću igru. Pre nego što se pridružio Playkot-u, Anton je radio na raznim pozicijama u razvoju i rukovodstvu u kompaniji Kaspersky Lab, gde se fokusirao na usluge naplate, IT rešenja i razvoj infrastrukture za testiranje.

Marina Simkina,
Watt Studio, COO
O predavaču

Proizvela je više od 50 CG projekata i animacija, tri PC igre i nekoliko internih projekata. Vodila je 150 ljudi u produkcijskim timovima i zna kako da izgradi prijatan workflow za svakog učesnika.

Njen put u karijeri, od VFX koordinatora do COO indi studija, bio je pun izazova i padova. Ali naučila je kako da predstavi projekat investitorima, kako da sve usreći čak i sa malim budžetom, pa čak i da napiše sve dijaloge u igri za tri dana.

Sve njeno iskustvo učinilo ju je boljim timskim igračem i pomoglo joj da razvije svoje jake strane – toleranciju, vođenje tima i sposobnost da se učini urađenim.

Sergej Ulankin,
HeroCraft PC, CEO
O predavaču

Sergej je šef HeroCraft PC-a, koji je izdavač i povremeno developer indi igara. Dolazi iz marketinga, ali takođe zna nekoliko stvari o proizvodnji i menadžmentu. Ima preko sedam godina iskustva u industriji igara u startap kompanijama, medijima i gejm devu i radio je na više od deset igara.

Leonid Rastorguev,
OwlCat Games, Lead Game Designer
O predavaču

Svoju karijeru Leonid je započeo kao indi developer pre 16 godina. Godine 2015. pridružio se kompaniji My.Games, gde je radio na nekoliko velikih mid-core mobilnih naslova kao Lead gejm dizajner i Creative Director. U 2022. godini objavio sam PC/konzolnu metroidvaniju Blast Brigade na svim platformama. Od marta 2022. vodi tim za dizajn igara u Owlcat Games-u, radeći na najambicioznijem projektu studija do sada — AAA action RPG igri koja će uskoro biti najavljena.