Tražili ste još jedan ovakav mitap što pre. Čuli smo vas! Dođite da vidimo čiji je Slavic squat bolji 🙂
Ništa bolje od dobrog starog upoznavanja uživo. Zato smo pripremili još jedan community merge mitap. Cilj je da lokalna zajednica upozna nove kolege koje su došle iz Rusije, Belorusije i Ukrajine. Da razmenimo iskustva, povežemo se i istražimo nove prilike za saradnju. Akcenat smo ovaj put zaista stavili na netvorking, pa vas očekuje osam ultra kratkih prezentacija kroz koje ćemo upoznati nove igrače na sceni, a nakon toga ostaje dovoljno vremena da popričate sa svima i da se okrepimo uz hladno pivo.
Dok čekamo detalje o prezentacijama, ovo su kompanije i timovi koje ćemo upoznati na bini:
- Studio Bedem: Swords and Hexes
Uroš Panić predstaviće poteznu, avanturističku, multiplejer igru uloga u kojoj tršavi sluga i jedan pas postaju previše važni u uvrnutno blesavom svetu opsednutom heksagonima;
- Ingenious Studio: Chasing the indie dream
Stefan Tešić će nam pokazati kako je njihov tim prerastao u nezavisan studio i saznaćete više o Shopenkraft’s Magic Goods, njihovoj prvoj potpuno nezavisnoj igri;
- Webelinx Games: We are Webelinx Games! Bojan Matić će pokazati kako je Webelinx Games nastao od svog prethodnika Weblinx-a, njihove glavne projekte od tada, sadašnji tim i dve igre na kojima studio trenutno radi. Dobićete insajderske informacije o tome kako izgleda voditi i održavati mali nezavisni studio u južnoj Srbiji;
- Ubisoft Belgrade: Our Path to Game Dev Pavle, Anđela i Jovan Vladimir će opisati tri različita načina započinjanja karijere u industriji: putem formalnog obrazovanja i radionica, neformalnog umrežavanja i užurbane karijere sa razvojem igara kao ciljem;
- Playkot: How We Turbocharged Time-to-Market for Age of Magic
Anton Khotulev će vam ispričali kako su skratili vreme do puštanja igre Age of Magic na tržište sa 19 dana na 1 dan, poboljšavajući kvalitet i pojednostavljujući rad;
- Watt Studio: Wat Studio 2.0
Marina Simkina (COO) će nam pokazati dva nova projekta na kojim studio radi i nove promene;
- HeroCraft: The State of Indie Games Publishing
Sergej Ulankin će široko i sažeto govoriti o tome kako izgleda danas objaviti indi igru i šta svi možemo da uradimo povodom toga;
- OwlCat Games: Who Is a CCC Designer and Why You Need One
Leonid Rastorguev će vam pomoći da razumete ulogu CCC dizajnera (karakter, kamera, kontrole) i pokazati šta oni rade i zašto su neophodni za vaš projekat.
Dođite da polako pozdravimo 2024. godinu.