KEYNOTES & SHOWCASE DEO PROGRAMA NAMENJEN JE:
- Svima onima koji su već deo lokalne Unreal Engine zajednice, eksperimentišu ili profesionalno rade sa ovim alatom
- Onima koji tek žele da se u zajednicu uključe i istraže velike mogućnosti i široke primene koje Unreal Engine nudi
- Studenti, srednjoškolci, mladi ili iskusniji profesionalci, ali i svi oni zainteresovani za najrelevantnije globalne i lokalne tendencije iz domena CGI-a, 3d vizuelizacije, gejminga i edukacije – veoma su dobrodošli!
- Bilo da radite u domenu gejminga, filmske (post)produkcije, arhitekture, novomedijske umetnosti, dizajna interakcija ili čak robotike, pronaći ćete nešto za sebe.
KADA & GDE
Dorćol Platz, Dobračina 59
17:00 – 20:30
PRIJAVE OVDE
Image Courtesy of Treehouse Digital LTD
Obrazovanje je u snažnom fokusu kompanije Epic Games, koja stoji iza Unreal Engine-a. Sama činjenica da je ovaj profesionalni alat na raspolaganju korisnicima potpuno besplatno, dovoljno govori o tome. Uz njega, tu je o pregršt online resursa, referenci, kurseva i drugih materijala koji pomažu korisnicima, ali i onima koji edukuju i obučavaju kreativce koji žele da koriste UE u svom radu.
Srbija nimalo ne zaostaje u tom pogledu, pre svega kroz prisustvo i angažman kompanije 3Lateral, koja je deo Epic Games, ali i Crater Training Centra (projekti Train the Trainers ili Train the Professionals) i sve većeg broja akademskih institucija koje uvode, ili aktivno koriste UE u nastavi (FDU, FTN, Univerzitet Metropolitan ili SAE Institut). Na ovom panelu koji će otvoriti Keynotes & Showcase deo programa, okupićemo predstavnike većine njih, da kroz razgovor sa Adamom Kovačem (3Lateral) sagledaju šta je postignuto do sada, i koje su značajne prilike pred nama u budućnosti.
Na panelu govore:
- Miljana Jovović
Co-Founder, CGA Belgrade - Mina Cvetinović Pavkov
Assistant Professor, Faculty of Drama Arts Belgrade - Milan Ličina
Associate Professor, Metropolitan University, Galerija12+ - Miloš Obradović
Asistent – Master, Faculty of Technical Sciences, Department of Architecture, Novi Sad - Predrag Milošević
Head of Animation Department, SAE institute
Keynote govornici:
CGI Filmmaking with Unreal Engine
Sava Živković
Director, Hydra Studios, RS/UK
Shape Shifters Creative
Nathaniel Jordan
Founding Partner, Shapeshifters Studio, Canada
Devet desetominutnih izlaganja:
OVA ČETIRI MASTERKLASA NAMENJENA SU:
- Onima koji već barataju osnovama rada u Unreal Engine-u, ili su možda napredni korisnici koji rade kao nezavisni profesionalci ili su deo nekog od gejming, CGI/VFX studija ili pak tima koji se bavi 3d vizuelizacijama različitih formata.
- Masterklas koji je posvećen Epic MegaGrants programu je posebno zanimljiv za timove ili pojedince koji su u potrazi za finansiranjem rada na svojim zanimljivim autorskim ili edukativnim projektima baziranim na Unreal Engine tehnologiji.
Jedan učesnik može odabrati samo jedan Masterklas, s obzirom da se sva četiri održavaju u istom terminu
KADA & GDE
Prostor Miljenko Dereta, Dobračina 55
15:00 – 17:00
PRIJAVE OVDE DO 24. OKTOBRA U PONOĆ
Broj mesta je ograničen
Image courtesy of TM & © Epic Games
Prijavi se za jedan od četiri masterklasa
Geometry Script in Unreal Engine
Krzystof Pachulski
Unreal Engine evangelist, Epic Games, Poland
Metahuman inside Shape Shifters Production Environment
David Jiang
Founding Partner & Head of Development, Shapeshifters Studio, Canada
How to – Epic MegaGrant
Adam Kovač
Solutions Specialist, 3Lateral/Epic Games, Serbia
Combining blueprints and sequencer in Unreal Engine
Darko Subotin
Assistant Professor, Faculty of Drama Arts Belgrade
DVE RADIONICE NAMENJE SU:
Različitim tipovima korisnika Unreal Engine-a. Sa jedne strane, to su početnici ili juniori koji imaju izvesno iskustvo u 3d modelovanju i poznavanje UE okruženja (radionica Milana Ličine), dok će druga biti posebno namenjena arhitektima i onima koji se bave 3d vizuelizacijama i predstaviće je Saša Vlajkov iz novosadskog studija Case 3D.
Radionice se održavaju u Crater Training Centru, neformalnoj obrazovnoj inicijativi koja je posebno posvećena različitim veštinama iz domena digitalnih zanata i produkcije, sa posebnim fokusom na Unreal Engine i Autodeskov program, a samim tim biće obezbeđena i oprema koja će eventualno biti potrebna učesnicima.
KADA & GDE
Crater Training Centar, Knićaninova 3
10:00 – 14:00
PRIJAVE OVDE DO 24. OKTOBRA U PONOĆ
Broj mesta je ograničen
Image courtesy of Aaron Sims Creative TM & © WBEI
Prijavi se na jednu od dve radionice:
Fast Prototyping in Unreal Engine
Milan Ličina
Associate Professor, Crater Training Center, Metropolitan University
Cilj radionice je da zainteresovanim dizajnerima digitalnih sadržaja približi UE5 kao razvojno okruženje za kreiranje brzih prototipa i isprobavanje različitih ideja i scenarija u realnom vremenu. Kroz praktičan rad, polaznici će kreirati osnovni nivo koristeći alate za modelovanje u UE5, teksturisati i osvetliti scenu, kao i razviti jednostavnu logiku kojom će testirati igrivost nivoa. Radi lakšeg praćenja radionice, očekuje se da kandidati imaju osnovno poznavanje rada sa 3D alatima vezano za geometriju i teksturisanje.
Application of Unreal Engine in interactive presentations of architectural projects
Saša Vlajkov
Medior Tech Artist, Case 3D
Radionica posvećena izradi interaktivnih prezentacija za potrebe arhitektonskih projekata konkretno je namenjena arhitektama i svima onima koji se bave 3d i/ili arhitektonskim vizuelizacijama. Unreal Engine je alat koji sve češće koristi u ove svrhe (posebno alat za vizuelizaciju u realnom vremenu Twinmotion), a i dalje nije široko prepoznat u arhitektonskoj zajednici. Zbog toga se na ovaj način, u saradnji sa novom profesionalnom asocijacijom srpskih arhitekata novije generacije (ASAP), obraćamo upravo njima, i pružamo ih priliku da se upoznaju sa velikim potencijalom Unreal Engine-a.