Sajam gejming karijera u Nišu

Shift 2 Games 14.11.2023.
Vreme 12h-18h
Jezik Srpski
Lokacija NTP Niš
Cena Besplatno

Sajam gejming karijera u Nišu

U tvojoj omiljenoj igri neko je pravio karaktere, pisao scenario, snimao muziku i zvukove. Neko je organizovao sve to, a neko treći se pobrinuo za marketing i community. Želimo da znaš da i ti jednog dana možeš da napraviš nečiju omiljenu igru. Dođi da upoznaš ljude koji to rade u Srbiji i vidiš kako i ti da započneš svoju gejming karijeru!

Za sve vas koje zanima karijera u gejming industriji organizujemo prvi celodnevni sajam poslova i karijernog savetovanja u Nišu! Pokaži svoje crteže gejm art seniorima, pitaj HR ljude sve što te zanima i upoznaj vodeće gejming kompanije i njihove zaposlene. Na kraju svega – inspirativna predavanja i promocija naše nove platforme shift2games.rs i emisije Shift2Games!

KOME JE NAMENJEN SHIFT2GAMES CAREER DAY?

Tebi! Ako si u potrazi za karijerom u gejmingu, bez obzira na to da samo istražuješ, tražiš svoj prvi posao ili već radiš negde a želiš da pređeš u gejming industriju.

KO UČESTVUJE?

Imaćeš prilike da upoznaš zaposlene iz ovih kompanija i studija: Ubisoft Belgrade, Webelinx Games, Sperasoft i PackDev interactive, kao i sa Elektronskog fakulteta.

KAKO ĆE TO IZGLEDATI?

Tokom celog dana u velikom prostoru NTP Niš biće organizovano nekoliko delova programa:

  1. Artist feedback fotelja
    Crtaš za sebe, satima pratiš tutorijale na YouTube-u, ali nemaš pojma da li ideš u dobrom smeru ili ne. U toku celog dana imaćeš ppriliku da pokažeš svoje radove senior artistima iz uspešnih gejming kompanija.
    Sve što treba je da poneseš svoj tablet, lap top ili samo telefon na kojem ćeš pokazati svoj ArtStation nalog ili portfolio, a oni će ti dati fidbek i smernice za dalji rad. Takođe možeš da ih pitaš kako im je na poslu, šta dalje treba da učiš i koji su ti sledeći koraci za ulazak u gejming industriju.
  2. Štandovi domaćih gejming kompanija
    Neki od naših članova biće tu na raspolaganju – da ih upoznaš ali i da oni upoznaju tebe!
  3. HR kutak
    U ovom delu sajma možeš popričati 1 na 1 sa ljudima koji zapošljavaju buduće gejming talente i koji brinu o zaposlenima u kompanijama. Možeš da ih pitaš bilo šta: kako izgleda intervju za neku poziciju, šta se očekuje na testu, kako izgleda tim bilding… Ovde takođe možeš da pokažeš svoj CV, da vidiš da li nekako treba da ga unaprediš. Možeš i da se prijaviš za praksu u kompanijama koje ih uskoro planiraju.
  4. Motion Capture odelo
    Ekipa sa elektronskog fakulteta prezentovaće upotrebu Rococo odela za motion capture. Moćićeš da staviš specijalan tracker na glavu i da na telo glumice koja nosi odelo uživo dodajemo virtuelnog karaktera koji imitira tvoje izraze lica. Dok se zabavljamo (relano i smejemo) imaćeš priliku da saznaš kako ovo odelo olakšava život gejm animatorima i artistima.
  5. MAIN STAGE
    Za sam kraj, od 17h na glavnoj bini će se održati glavni program, tri inspirativna predavanja koja drže seniori iz industrije na teme game art, produkcija u igrama i gejm dizajn. Šta sve može da se radi u gejmingu i kako tamo stići? Ovo znaju oni koji su u tome uspeli. Poslušaj tri turbo kratka, ali dinamična predavanja od zvezda domaćeg gejminga!

Ubisoft Belgrade, Andrej Minić i Aleksa Novoić (UI artisti) – Kako postati Arist bez prethodnog iskustva? Na šta se fokusirati tokom razvoja portfolija? Kratkoročni protiv dugoročnih planova za karijeru. Kako se spremati za proces regrutacije? Efikasna organizacija vremena i projekata tokom procesa potrage za posao.

PackDev Interactive, 3D assets – Ovaj mali studio iz Niša radi asete za Unreal digitalnu prodavnicu, što znači da znaju sve o pravljenju 3D modela. Ispričaće nam kako su osnovali ovaj sada uspešan studio, sa kime sve sarađuju i šta izlazi iz njihove kuhinje.

Webelinx Games, Miloš Ranđelović, Game Designer – Game design – Press space to jump. Dobru igru pored vizuelnog dela i programiranja čine nivoi i mehanike. Upravo se time bave gejm dizajneri. Delić tutorijala o tome šta sve i kako rade gejm dizajneri ispričaće nam Miloš iz Webelinx Games-a, niškog studija čije igre igraju desetine miliona igrača širom sveta. Press space to jump into the world of gaming!

  1. BONUS: Promocija Shift2Games platforme i emisije
    S2G je mesto gde ćeš saznati sve o karijerama u gejmingu: poslovi, obrazovanje, iskustva iz prve ruke – a ti biraš kako ti je lakše – sajt ili emisija.

Događaj je besplatan i otvoren za sve, a mesta nisu ograničena!

 

Ubisoft Belgrade,
Beograd
O predavaču

Ubisoft je jedan od lidera u industriji igara. Njihov beogradski studio fokusiran je na jačanje prisustva Ubisofta na više platformi – računaru, konzoli i Google Stadiji. Njihov studio doprineo je višestrukim AAA naslovima, uključujući Tom Clancy’s Ghost Recon, Steep, The Crew 2, Tom Clancy’s Rainbow Six, Skull & Bones i Riders Republic.

Webelinx Games,
Niš
O predavaču

Webelinx Games osnovala je grupa entuzijasta koja je želela da stvori nešto potpuno novo. 10 godina kasnije i sa preko milijardu preuzimanja, ponose se zaposlenima iz multikulturalnih sredina koji razvijaju imerzivne igre, orijentisane na iskustvo igrača. Proširuju opseg svog rada na romantične narativne igre na više platformi.

Sperasoft,
Beograd
O predavaču

Sperasoft je internacionalna kompanija za razvoj video igara i pionir u zajedničkom razvoju ( doprinosi franšizama kao sto su Halo, Battlefield, Assassin’s Creed, and Rainbow Six ) , koja posluje više od 20 godina.  Sedište kompanije je u Burbank, Kaliforniji , sa producijskim studijima koji se nalaze u Istočnoj i Centralnoj Evropi ( Poljska, Malta, Italija, Srbija i Jermenija ) . Sperasoft nudi potpune međunarodne razvojne mogućnosti sa sveobuhvatnim profesionalnim timovima koji su oformljeni od najboljih producenata, inzenjera, dizajnera i umetnicima u gejming industriji.

PackDev Interactive,
Kragujevac
O predavaču

Mi smo kompanija za razvoj igara i art outsourcing koja obezbeđuje kompletan razvoj aseta po principu „ključ u ruke“. Iza sebe imamo i 3 objavljene igre.

Elektronski fakultet Niš,
O predavaču

Na Elektronskom fakultetu u Nišu se već više od 50 godina obrazuju inženjeri za oblasti projektovanja hardvera i softvera. 2005. godine je prvi put realizovana ideja da se ponudi i studiranje iz oblasti multimedije, koja je svojom popularniošću i širokom primenom zaslužila da se uvede u nastavu kao posebna oblast.