Motion capture mitap u Nišu

Creative Tech Serbia 23.02.2023.
Vreme 17:00
Jezik Srpski
Lokacija Elektronski fakultet Niš
Cena Free

Motion capture mitap u Nišu

Do sada je u gejming industriji bilo nekoliko velikih revolucija, a jedna od njih je definitivno i uvođenje "motion capture" tehnologija. MoCap je postao važan alat u razvoju igara, ali i drugim industrijama, dodajući realizam i nijanse načinu na koji likovi komuniciraju sa svojim okruženjem. 

Povećava vernost animacija i mikro animacija. Glumačke nijanse se precizno hvataju i prenose na digitalni lik mnogo brže nego korišćenjem samo ručne animacije. Rezultati su realističnije animacije likova i postignuti su mnogo brže nego što bi mogli biti bez MoCap-a.

Jedan od najvećih benefita je što postoje rešenja koja su pristupačna i manjim timovima, a njihova upotreba rasterećuje pipeline i otvara prostor za veće bavljenje kreativom.

Koje su sve upotrebe ovih tehnologija i kako se implementiraju u pipeline objasniće nam iz prve ljudi iz gejming i filmske industrije koji ih koriste na svakodnevnom nivou. 

 

***Posebno nam je drago što se ovog puta družimo u Nišu! Za 15 zainteresovanih iz Beograda organizovan je i prevoz. Potrebno je samo da se prijavite putem linka.

 

Ovu aktivnost lansira superklaster Creative Tech Serbia, uz podršku USAID Srbija i ICT Hub Beograd (kroz projekat Srbija Inovira). Više o supereklasteru Creative Tech Serbia možete pročitati ovde.

 

KOJE TEME POKRIVAMO: 

MoCap tehnologija u mobilnim igrama – Xsens odelo. Upotreba Xsens odela u procesu animiranja karaktera u mobilnim video igrama. Čućete nešto više o samom odelu, projektima na kojima ga je koristio tim kompanije Peaksel i najvećim prednostima. Jedan dobrovoljac iz publike isprobaće odelo, pa sa predavačima prolazimo kroz proces animiranja.

Motion capture u filmskoj industriji. Kako se Motion Capture odelo može koristiti za animaciju karaktera u filmskoj produkciji, kako za glavne karaktere, tako i za masovne scene. Uz ovo, videćemo kako Crater Studio razvija jedan kompleksan sistem u kom se u korišćenjem odela kombinuje sa MetaHuman Creator karakterima za filmsku produkciju.

AA igre i MoCap sistemi. Iskustva u radu sa Motion Capture tehnologijom na AA projektima u Mad Head Games-u.

Kada treba odabrati MoCap. Danko će nam pričati o zanimljivom iskustvu iz svog studija Ingenious Studios, gde je domen igre diktirao izbor mocap tehnologije. Videćemo i kako promena tehnologije može da utiče na proces produkcije.

Ana Nerubacki,
3D Dizajner, Peaksel
O predavaču

Ana Nerubacki radi kao 3D dizajner u Peakselu, kompaniji iz Nisa koja se bavi razvojem igara i aplikacija za mobilne uredjaje. Interesovanje za 3D dizajn nastalo je na studijama arhitekture, a kasnije i kroz angazovanja na projektima dizajna i vizualizacija enterijera apartmana i poslovnih prostora. Nekoliko godina kasnije, preusmerava se na gaming industriju u kojoj se najvise bavi modelovanjem i teksturisanjem aseta za igre u programima Maya, Zbrush i Subastance Painter. Iza nje su brojni uspesni projekti, medju kojima virtual pet i escape games.

Miljan Saković,
Lead 3D Artist, Peaksel
O predavaču

Miljan Saković je diplomirani inženjer eletrotehnike za elektroniku univerziteta u Nišu, koji radi kao lead 3d artist u kompaniji Peaksel, koja se bavi razvojem igara i aplikacija za mobilne uredjaje. Pasionirani zaljubljenik u digital art, fotografiju i animaciju sa višegodišnjim iskustvom u programima kao što su Autodesk Maya, Zbrush, Substance Painter, Unity… Puno uspešnih projekata iza njega, u kojim je učestvovao kroz procese modelovanja, teksturisanja, rigovanja i animiranja.

Bogdan Amidžić,
VFX Supervisor, Crater Studio
O predavaču

Delom umetnik a delom tehničar, Bogdan je maratonac za koga nijedna daljina nije prevelika i nijedan izazov pretežak. Najviše voli da ruši mit o ideji da postoji nešto što se ne može uraditi, nalazeći inspiraciju u razbijanju stereotipa dokazivanju da uz pravi način razmišljanja nijedna ambicija nije previsoka. Bogdan ima veliko iskustvo u VFX produkciji i to na različitim poljima. Uvek vođen novim izazovima, svoju ljubav prema scenariju i concept artu ulaže u pronalaženje novih kreativnih rešenja. U Crater Studiju je karijeru započeo kao Digital Compositor, ali se polako okrenuo ka 3D-u Houdiniju. Osim što je lead svojim kolegama artistima u Crater-u, on takođe radi i kao predavač u Crater Training Centru.

Danko Rančić,
Software Developer, Ingsoftware
O predavaču

Danko je svoju karijeru započeo kao full stack developer, radeći na enterprise web aplikacijama. Danas radi u gejmingu, i voli da rešava tehnički zahtevne probleme u interaktivnom domenu. Takođe voli da deli iskustva sa kolegama iz industrije.

Matija Mirić,
Technical Artist, Mad Head Games
O predavaču

Član Mad Head Games kompanije od 2015. Kao tehnički umetnik, radio je na HOPA i drugim casual naslovima za PC i mobilne uređaje. Od 2018. godine, na poziciji 3D animatora, učestvovao je u kreiranju gejmplej animacija za Scars Above, Pagan Online i još jedan nenajavljeni projekat.