Povećava vernost animacija i mikro animacija. Glumačke nijanse se precizno hvataju i prenose na digitalni lik mnogo brže nego korišćenjem samo ručne animacije. Rezultati su realističnije animacije likova i postignuti su mnogo brže nego što bi mogli biti bez MoCap-a.
Jedan od najvećih benefita je što postoje rešenja koja su pristupačna i manjim timovima, a njihova upotreba rasterećuje pipeline i otvara prostor za veće bavljenje kreativom.
Koje su sve upotrebe ovih tehnologija i kako se implementiraju u pipeline objasniće nam iz prve ljudi iz gejming i filmske industrije koji ih koriste na svakodnevnom nivou.
***Posebno nam je drago što se ovog puta družimo u Nišu! Za 15 zainteresovanih iz Beograda organizovan je i prevoz. Potrebno je samo da se prijavite putem linka.
Ovu aktivnost lansira superklaster Creative Tech Serbia, uz podršku USAID Srbija i ICT Hub Beograd (kroz projekat Srbija Inovira). Više o supereklasteru Creative Tech Serbia možete pročitati ovde.
KOJE TEME POKRIVAMO:
MoCap tehnologija u mobilnim igrama – Xsens odelo. Upotreba Xsens odela u procesu animiranja karaktera u mobilnim video igrama. Čućete nešto više o samom odelu, projektima na kojima ga je koristio tim kompanije Peaksel i najvećim prednostima. Jedan dobrovoljac iz publike isprobaće odelo, pa sa predavačima prolazimo kroz proces animiranja.
Motion capture u filmskoj industriji. Kako se Motion Capture odelo može koristiti za animaciju karaktera u filmskoj produkciji, kako za glavne karaktere, tako i za masovne scene. Uz ovo, videćemo kako Crater Studio razvija jedan kompleksan sistem u kom se u korišćenjem odela kombinuje sa MetaHuman Creator karakterima za filmsku produkciju.
AA igre i MoCap sistemi. Iskustva u radu sa Motion Capture tehnologijom na AA projektima u Mad Head Games-u.
Kada treba odabrati MoCap. Danko će nam pričati o zanimljivom iskustvu iz svog studija Ingenious Studios, gde je domen igre diktirao izbor mocap tehnologije. Videćemo i kako promena tehnologije može da utiče na proces produkcije.