Prvi dan festivala 6. oktobar (globalni dan) posvećen je stranim stručnjacima i svetskim trednovima, dok se drugog dana 7. oktobra (lokalni dan) bavi temama relevantim za domaća tržišta. Cela agenda dostupna je ovde.
Predavači koje ćete moći da čujete na festivalu su:
- Bryan Adams, Founder & CEO @Ph.Creative
- Paige Elliott, Employer Branding, Engagement and DE&I Manager @Veeam
- Chris Le’cand-Harwood, Strategic & Production Lead @Content Marketing Pod
- Alex Her, Employer Brand Manager @GoDaddy
- Jasna Mitić, Director of Talent experience @TopTal
- Max Hunter, Chief Joy Officer @Motivators@Work
- Predrag Tončev, Chief Energy Officer @qxperience
- Tijana Bejatović, Head of Internal Communication Department @NIS
- Marija Švigir, Founder @Balnace Consulting
Interesantan format u kom će online publika moći da učestvuje su vođene online networking sesije. Pored prilike za upoznavanje sa ostatkom zajednice, učesnici će moći da budu deo diskusija koje će voditi Empple moderatori, HR, marketing ili Employer Bradning stručnjaci.
Neke od tema su:
- Emerging jobs in the gaming industry – moderira Kristina Janković Obućina
- Employer branding metrics: how do we measure creativity? – moderira Uroš Mirić
- Employer branding and digital content strategy- moderiraju Maja Kvrgić Žigić i Sara Milošević
- Employee satisfaction and engagement best practices – moderira Daniel Ackerman
- Da li je HR kreativan rad? – moderira Goran Jankuloski
- Da li je oglas za posao prvi ili poslednji korak u EBu – moderira Isidora Maksimović Stanković
- Kako uspešne kompanije brinu o mentalnom zdravlju zaposlenih? Svetlana Marčeta
- Zašto komplikovati? Možda je EB “samo mnogo dobra plata” i “maksimalna sloboda” – moderira Danijel Milošević
Ove godine na festivalu biće organizovan i panel na temu “Skaliranje biznisa uz podršku employer brenda: najvažnije promene i lekcije” koji će moderirati Đorđe Vukotić iz kompanije Joberty, dok će učesnici biti: Jelena Subotički Berar (Devtech), Tatjana Milnović (Infobip), Ozren Tabaković (Rimac Technology) i Miljan Tekić (Tenderly).
Pored prilika za edukaciju i razmenu znanja, drugog dana festivala biće dodeljene nagrade za najbolje employer branding prakse u 9 kategorija. Takođe, biće predstavljeni rezultati istraživanja o stanju employer branding-a na lokalnom tržištu.
Bez obzira gde se nalazite, festivalu se možete pridružiti kupovinom online karte za oba dana ili kupovinom online kartne samo za prvi, globalni, dan a SGA članovi imaju popust do 10% koji obezbeđuju putem koda (za kod je potrebno da se javite na kristinajankovic@sga.rs)