Zašto “Back to Vanilla”? Pa, osetili smo da treba da se vratimo na neke stare formate druženja, bazični mod kog smo se u jednom trenutku zasitili, a kako i ne kada smo sada već davne 2018. čak jednom mesečno organizovali ovakve skupove. Oslušnuli smo naokolo i zaključili da nam je svima zafalilo da se u opuštenom okruženju okupimo, čujemo šta se novo i zanimljivo dešava u zajednici, ali i upoznamo uživo – SGA Diskord kanal koji je neprekidno aktivan, dobija svakodnevno nove članove, a gde ćeš bolji poligon za upoznavanje od jednog klasičnog mitapa 🙂
Povodom ovog događaja zovemo vas na 22. sprat naše Beograđanke, u atraktivni Vidikovac! Pored prilike da obuhvatite pogledom Beograd sa svih strana (bukvalno 360), čućemo i tri priče naših članova koji su svako na svoj način sa svojim malim timovima uspeli da ostvare autentične i uspešne poduhvate.
Nakon predavanja, sledi druženje uz najjači pogled na grad. 🙂
Na mitapu ćemo slušati:
- Od kolača do igre kako napraviti igru od nečega što se jede – O saradnji jednog malog tima, koji još uvek nije postao firma, sa velikim brendom. Šta su mogli da pregovaraju sa njima, a šta ne, i kako su se izborili za neke svoje uslove od kojih nisu hteli da odustanu. Pričaće nam – Nikola Šoškić iz Shosha Games.
- Kako lansirati kompletnu igru (Let Bions Be Bygones studycase) – Đorđe Marković iz Bohemian Pulp govoriće o tome kako su pristupili razvoju Bionsa, zasto se razvoj rastegao, zasto igra nije lansirana cela, koje su bile greške i kako planiraju da to isprave sa narednom igrom.
- Arhitektura kao put do gejm dizajna – Kako su iz arhitekture prešli u gejming i kako im je arhitektonsko predznanje bilo od koristi. Kroz primere svojih projekata (poput AAA igre “Microsoft Flight Simulator 2020”) Dušan Stojsavljević iz Dreamline Entertainment studija govoriće o iskustvu i preprekama na koje su naišli kao mali tim specijalizovan za dizajn 3D okruženja.