Back to Vanilla Meetup

SGA General 23.05.2024.
Vreme 19h
Jezik Srpski
Lokacija Vidikovac @ Beograđanka, 22. sprat
Cena Besplatno

Back to Vanilla Meetup

Long time no see, na SGA mitapu!

Zašto Back to Vanilla? Pa, osetili smo da treba da se vratimo na neke stare formate druženja, bazični mod kog smo se u jednom trenutku zasitili, a kako i ne kada smo sada već davne 2018. čak jednom mesečno organizovali ovakve skupove. Oslušnuli smo naokolo i zaključili da nam je svima zafalilo da se u opuštenom okruženju okupimo, čujemo šta se novo i zanimljivo dešava u zajednici, ali i upoznamo uživo – SGA Diskord kanal koji je neprekidno aktivan, dobija svakodnevno nove članove, a gde ćeš bolji poligon za upoznavanje od jednog klasičnog mitapa 🙂 

Povodom ovog događaja zovemo vas na 22. sprat naše Beograđanke, u atraktivni Vidikovac! Pored prilike da obuhvatite pogledom Beograd sa svih strana (bukvalno 360), čućemo i tri priče naših članova koji su svako na svoj način sa svojim malim timovima uspeli da ostvare autentične i uspešne poduhvate. 

Nakon predavanja, sledi druženje uz najjači pogled na grad. 🙂

Na mitapu ćemo slušati:

  • Od kolača do igre kako napraviti igru od nečega što se jede – O saradnji jednog malog tima, koji još uvek nije postao firma, sa velikim brendom. Šta su mogli da pregovaraju sa njima, a šta ne, i kako su se izborili za neke svoje uslove od kojih nisu hteli da odustanu. Pričaće nam – Nikola Šoškić iz Shosha Games.
  • Kako lansirati kompletnu igru (Let Bions Be Bygones studycase) – Đorđe Marković iz Bohemian Pulp govoriće o tome kako su pristupili razvoju Bionsa, zasto se razvoj rastegao, zasto igra nije lansirana cela, koje su bile greške i kako planiraju da to isprave sa narednom igrom.
  • Arhitektura kao put do gejm dizajna – Kako su iz arhitekture prešli u gejming i kako im je arhitektonsko predznanje bilo od koristi. Kroz primere svojih projekata (poput AAA igre “Microsoft Flight Simulator 2020”) Dušan Stojsavljević iz Dreamline Entertainment studija govoriće o iskustvu i preprekama na koje su naišli kao mali tim specijalizovan za dizajn 3D okruženja.

 

Nikola Šoškić,
Head of Studio, Shosha Games
O predavaču

Nekadašnji filmski reditelj, su-osnivač Youtube kanala Filmofil, i predavač škole filma Fokus u Beogradu. Apsolvent na fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu, smer digitalne umetnosti. Budući da je odrastao uz video igre, svoja znanja iz sveta filma proširio je i na gejming, a od 2019. je aktivan u industriji razvoja video igara. Godine 2022.osniva Shosha Games, indi gejm studio, i učestvuje na SGA programu Playing Narratives gde i pronalazi većinu sada stalnih članova Shosha Games-a. Od 2023. radi kao instruktor za Unreal Engine na programu Unreal Fellowship u Novom Sadu pri Epic Games-u i 3Lateral-u. Trenutno radi kao developer i gejm dizajner u Shosha Games-u.

Đorđe Marković,
Suosnivač, Bohemian Pulp
O predavaču

Đorđe je počeo svoju karijeru kao digitalni umetnik i grafički dizajner, ali se ubrzo posvetio svojoj strasti prema kreiranju video igara. Četiri godine unazad, započeo je lični projekat koji je stekao pažnju pratilaca i izdavača MicroProse. 2023. godine, projekat je podržan i od strane lokalnih startup fondova Raising Starts i Start Smart, i zajedno uz podršku srpske gaming zajednice i SGA, izgradio je tim Bohemian Pulp koji sada broji šest članova. Trenutno, oni dovršavaju prvi projekat Let Bions Be Bygones, igru koja će debitovati na globalnom tržištu u prvoj polovini 2024. godine.

Dušan Stojsavljević,
CEO, Dreamline Entertainment
O predavaču

Dušan je arhitekta iz Novog Sada i direktor Dreamline Entertainment-a. Ovaj studio se bavi izradom 3d environmenta za video igre, a najveći trag ostavili su u Microsoft Flight Simulatoru, gde se njihovi modeli mogu naći na raznim lokacijama širom sveta.