Playable Ads, bolji način da reklamirate igru

Predavanje 09.12.2021.
Vreme 17:00
Jezik Srpski
Lokacija Zoom
Cena Besplatno

Playable Ads, bolji način da reklamirate igru

Playable Ads ili „playables“ nisu samo efikasna strategija monetizacije. Playable Ads su zabavan i kreativan način da se postigne ono čemu većina biznisa teži – engaged publika. To je inventivan format oglasa koji korisnicima nudi priliku da „isprobaju pre nego što kupe“.

Na koja pitanja odgovaramo na ovom predavanju?

Šta su to Playable Ads? Koje su prednosti ovog u odnosu na ostale formate digitalnih reklama? Šta čini jedan uspešan Playable Ad? Zašto ne mogu samo da iskopiram kod i asete svoje igre i spakujem ih u takav format? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja iz svog višegodišnjeg iskustva pružiće vam članovi TRIA kreativnog studija, koje smo pozvali na ovo izdanje SGA predavanja.

Kome bi ovo predavanje moglo biti zanimljivo?

Ovo predavanje namenjeno je članovima Marketing, User Acquisition i Creative timova domaćih gejming studija, i onima koji su u potrazi za novim, efikasnijim načinima oglašavanja. 

Odakle dolaze predavači?

Iz domaćeg kreativnog studija TRIA. On postoji od 2019. godine sa fokusom na razvoj Playable Ads tehnologije, i same Playable i video kreative. Nastao je spajanjem manjih timova kao odgovor na sve veću potražnju za ovim formatima reklama na globalnom tržištu. Listu zadovoljnih klijenata čini više gejm studija, pablišera, DSP-jeva i marketinških agencija. 

Grujica Samardžić,
Lead Animator, Tria
O predavaču

Grujica se bavi animacijom i video produkcijom preko 10 godina. Karijeru je počeo kao video montažer na domaćoj televiziji, da bi kasnije prešao u animaciju i dizajn interaktivnih reklama i igara. Od 2019. godine je na poziciji Lead Animator u TRIA.

Marko Ristić,
COO, Tria
O predavaču

Marko je u industriji interaktivnih reklama već 10 godina. Počeo je 2011. kao Flash Developer mini igara i interaktivnih reklama za DoubleClick platformu, učestvovao u podizanju Video platforme Brid.tv, a od 2019. je COO u kreativnom studiju TRIA koji svoje poslovanje fokusira na izradu Playable i video reklama.