Game art @ Skoplje

SGA General 29.09.2023.
Vreme 18h
Jezik Srpski / Makedonski
Lokacija Netaville
Cena Besplatno

Game art @ Skoplje

U gejming industriji i dalje je najviše otvorenih pozicija za umetnike. 2D artist, 3D artist, animator, Creative Director, props, environment, concept art... ne zna im se broj. 

Zato SGA kreće na malu turneju po regionu gde u saradnji sa MAGDA i MGI predstavljamo mitap posvećen upravo ovoj temi. U srcu Skoplja pričamo o raznovrsnosti ovog kreativnog i ispunjavajućeg posla, bez obzira na to da li vas privlači AAA, indie ili samostalni rad. Ovaj događaj iskoristićemo da podelimo informacije o Playing Narratives projektu kroz koji se mladi upoznaju sa gejmingom. 

PREDAVANJA: 

    1. Kreiranje vizuelnog stila i aseta za AA – Šta je vizuelni stil u video igrama? Stvaranje vizuelnog stila za Odium to the Core. Kako izgleda stvaranje likova za Skoplje od ideje do realizacije?
    2. Gejm art u indie igrama: fuzija kreative i gejminga – Šta čini jednu video igru? Njena priča, mehanike, atmosfera, zvuk, karakteri… Međutim, do ovih komponenata treba doći kroz  neki oblik konceptualizacije, a upravo tu je ključan game art. Proći ćemo kroz polazne tačke game art-a, građenje i primenjivanje vizuelne biblioteke u praksi, stavljanja koncepta na papir (ili ekran), pronalaženje adekvatnog stila za projekat i ostale osnove ove oblasti.
    3. Pocket-Sized Art: The Magic Of Making Optimized game assets  – Nezavisno od teme i odabranog stila igre, za najmanje ekrane važe neka druga pravila, bilo da pričamo o karakterima, UI-u ili mapama. Razmišljanje o stilizaciji grafike, optimizaciji kreativnih procesa i efikasnoj kompresiji resursa su ključni faktori u kreiranju najboljeg mogućeg iskustva za igrače na mobilnim uređajima. Pričamo o tome kako postići najbolje rezultate za džepnu grafiku koja će definisati vašu mobilnu igru.
    4. Playing Narratives – karta za ulazak u gejming industriju

Ulaz na mitap je besplatan za sve, a pozivamo vas da obavezno ostanete sa nama nakon predavanja da se upoznamo uz piće i produžimo razgovor o našoj omiljenoj temi, a to su video igre. Vidimo se u prostoru Netaville.

 

***

Ove godine, ovaj program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral / Epic Games, Ubisoft Belgrade, i Two Desperados. Pored njih, u projektu učestvuju i platforma i festival A Maze. / Berlin, kao i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji.

RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.

Simon Stojanovski,
Dark-1, co-founder, Creative Director
O predavaču

Simon Stojanovski je 2D i 3D umetnik koji ima iskustva kao grafički dizajner, animator, 3D modelar i teksturer. Diplomirao je Multimediju i dizajn na Fakultetu organizacionih nauka kada je radio i kao grafički dizajner i animator. U OXO produkciji bio je glavni animator za kratke filmove, animirane filmove i emisije. Poslednjih 5 godina je deo indie gejm studija Dark-1 kao jedan od osnivača i umetnički direktor igara „Odium to the Core“ i „Skoplje“.

Jana Popović,
Shosha Games, 2D illustrator
O predavaču

Rodom iz Beograda, Jana od malih nogu odrasta sa olovkom u ruci i video igrama na ekranu, otkrivši da je to način na koji će ispoljavati svoju kreativnost. Srednjoškolsko obrazovanje stiče u Srednjoj Grafičkoj školi, nakon koje upisuje Fakultet Primenjenih Umetnosti na smeru Animacija. 2020. godine završava studije svojim diplomskim filmom „NOĆNA MORA“, sufinansiranim od strane Filmskog Centra Srbije. U međuvremenu se bavi frilens ilustracijom, koncept artom i trudi se da održava i unapređuje svoje umetničke veštine. 2021. godine putevi joj se ukrštaju sa Playing Narratives programom, na koji se prijavljuje i shvata da je njeno mesto u gejmingu. Krajem 2022. godine pridružuje se timu Shosha Games-a gde radi kao 2D ilustrator i koncept artist.

Jasna Marjanović,
Webelinx Games, 2D Artist
O predavaču

Nakon sticanja diplome iz likovnih umetnosti sa fokusom na slikarstvu na Međunarodnom univerzitetu u Novom Pazaru, Jasna je donela odluku da zameni svoje četkice za slikanje digitalnim olovkama i od tada je potpuno posvećena svetu dizajna igara. Već više od 5 godina deo je tima Webelinx Games, marljivo radeći kao 2D umetnica. Uprkos svom iskustvu, povremeno se suočava sa strahom od praznog platna. Jasnina strast prema igrama uvek je bila konstantna prisutnost u njenom životu. Voli da rešava puzzle igre i ima dara za njihovo kreiranje. Radom na različitim projektima imala je priliku da definiše i sistematizuje procese umetnosti, što bi se moglo nazvati njenim jedinstvenim supermoćima – mogli biste je nazvati “Djevojkom Katalogom!”