Fuckup Nights: Gaming edition

Creative Tech Serbia 29.03.2023.
Vreme 18h-20h
Jezik Srpski
Lokacija Playstudios, Beograđanka
Cena Besplatno

Fuckup Nights: Gaming edition

Ponovo se okupljamo u okviru globalnog pokreta Fuckup Nights Beograd, a ovu godinu započinjemo pričama o fejlovima u gejming industriji. U igrama se životi lako gube, ali u game dev praksi su stvari ozbiljnije; pa kako onda izvući pouku ako stvari krenu naopako kao i u virtuelnom svetu?

Kroz kakve kikseve prolazi industrija igara? Hrabro istupaju Lana Čubrić iz Two Desperados-a, Miroslav Mićević iz Ebb Software-a kao i Ivan Dimitrijević iz Webelinx Games-a, i svako od njih će pričati o svom fuckup-u i poukama koje su iz njih izvukli.

Naša industrija je poznata po tome da otvoreno delimo i dobro i loše, evo prilike da malo prodrmamo standardne formate viđanja.

PREDAVAČI:

Lanina ljubav prema igrama počinje još iz detinjstva, a u Two Desperadosu je izgradila ozbiljan marketing tim i smatra da su greške put do novih saznanja. S druge strane, Miroslav je u industriji video igara 8 godina a na fejlove gleda kao na neiscrpno proširivanje vidika. Na kraju, tu je i Ivan koji je po obrazovanju programer, ali u Webelinx Games vodi marketing tim od 15 ljudi, a kao jedan od svojih najvećih uspeha navodi uspešnu propast gejming startapa.

FORMAT:

Događaj podrazumeva da tri govornika pričaju o svojim o neuspelim poslovnim pokušajima na slobodan i otvoren način, nakon čega slede pitanja publike. Ovo je prilika da se nekadašnja neprijatna iskustva govornika predstave kao dobre lekcije čime će ohrabriti druge koji prolaze kroz “neuspehe”.

Fuckup Nights, ovog puta, u organizaciji  ICT Hub-a i Asocijacije industrije video igara Srbije (SGA) vas poziva da se prijavite se i pridružite nam se u slobodnom razgovoru o fejlovima, sastavnom delu procesa građenja uspešnih poslovnih priča.

 

*Fuckup Nights je događaj koji je aktivan od 2012. godine u više od 300 gradova širom sveta – a dokaz da je promena razmišljanja o neuspehu prisutna, moguće je pronaći u ogromnom uspehu koje ovi događaji imaju širom sveta.

** Ovu aktivnost lansira superklaster Creative Tech Serbia, uz podršku USAID Srbija i ICT Hub Beograd (kroz projekat Srbija Inovira). Više o supereklasteru Creative Tech Serbia možete pročitati ovde.

Lana Čubrić,
Head of Marketing, Two Desperados
O predavaču

Lana je pre više od 8 godina započela svoju marketinšku karijeru, a već 6 godina je deo gejming industrije. Kako njena ljubav prema igrama počinje još od detinjstva, od samostalnog krekovanja diskova za igre do Sega mega hitova, karijeru u gejming industriji smatra ostvarenjem svog sna. U Two Desperados-u  izgradila je Marketing tim i ispratila razvoj jedne igre od ideje do milionskog broja instalacija.

Miroslav Mićević,
Director of Operations, Ebb Software
O predavaču

Miroslav je u industriji video igara 8 godina i bavio se različitim stvarima u brojnim studijima: od marketinga, komjuniti menadžmenta, preko razvoja poslovanja, do produkcije, organizovanja timova i pravljenja strategije studija.
Motivaciju pronalazi u neiscrpnom proširivanju vidika, otvaranju novih prilika, i beskrajno inspirativnom radu sa različitim ljudima.

Ivan Dimitrijević,
Head of Marketing, Webelinx Games
O predavaču
Po obrazovanju programer, a po slobodnom izboru Ivan je više od 13 godina u marketing vodama. Vodio je advertajzing timove u globalnim agencijama, koje su zastupale internacionalne klijente, ali i marketing timove u medijskom biznisu. Predavač na Digital Marketing institutu već deceniju. Posle uspešne propasti gaming startup-a, prešao u Webelinx Games gde vodi marketing tim od 15 ljudi.