Pogledaj trejler za Sovu, narativnu rouglike igru niškog indi studija

Tatjana Ristić,
Project Coordinator, SGA
16.09.2025.
Oni koji su bili na ovogodišnjoj FTW! Konferenciji na pitching sesiji imali su priliku da vide Sovu, video-igru niškog studija Entropic Island. Sada je ovo zadovoljstvo dostupno svima, jer je Sova spremna za tvoj whishlist na Steam-u.

Entropic Island je mali indi tim koji iza sebe već ima jedan naslov i Creative Europe MEDIA grant, a sada radi na narativnoj roguelike igri Sova. Ova igra koja spaja brzu akciju sa pripovedanjem tipičnim za CRPG-ove. Kao Sova, krećeš se kroz opasan, stalno promenljiv pejzaž Conjecture-a, boreći se, istražujući i otkrivajući slojevite misterije ovog sveta. Svaki run nudi novu priliku za izradu jedinstvenog build-a i eksperimentisanje sa stalno rastućim arsenalom sposobnosti i skill-ova.

Igra spaja rukom crtani pixel art sa modernim VFX-om, a upečatljiv stil koji tako nastaje sada je dostupan i za tvoje oči:

Povodom objavljivanja announcement trejera, Steam stranice, a i novog sajta, hteli smo da čujemo utiske Game Director-a igre, Saše Veličkovića:

Sova je kategorički kompleksnija i ambicioznija igra u svakom pogledu, ali njen akcioni deo vuče korene iz Lawbringer-a i svega što smo naučili iz tog malog, probnog naslova. Mislim da je najveći izazov za nas bio balansiranje između eksperimentisanja i ,traženja igre’ sa jedne strane, i pravljenja sadržaja kroz koji možemo da validiramo ta saznanja sa druge. Za razliku od Lawbringer-a, koji počinje i završava se u borbenoj areni, Sova treba da ponudi čitav spektar iskustava, izazova i emocija, a da ostane koherentna celina. Mislim da smo na dobrom putu, ali čeka nas još dosta posla.

„Mislim da je najveći izazov za nas bio balansiranje između eksperimentisanja i ,traženja igre’ sa jedne strane, i pravljenja sadržaja kroz koji možemo da validiramo ta saznanja sa druge," kaže Saša Veličković, Game Director igre Sova.

Mogu slobodno da kažem da je Creative Europe MEDIA grant bio esencijalan za ono što je Sova danas. Igra bi verovatno postojala u svedenijoj i manje ambicioznoj formi, ali činjenica je da nam je grant uklonio veliki deo finansijskog rizika i dozvolio da u potpunosti zadržimo svoju viziju igre.

Za nedelju dana smo skupili preko 650 wishlist-ova, što nam, po statistikama koje smo gledali, ukazuje na solidan start. Dobar deo wishlist-ova došao je od publike sa IGN-ovog GameTrailers kanala, gde je naš trejler skupio preko 6 000 pregleda. Zanimljiv je osećaj kad tvoj trejler stoji odmah pored Borderlands 4. 🙂 Ali i pored toga, deluje kao da imamo dosta organskog interesovanja, jer nam značajan procenat poseta dolazi preko Steam-a i agregatora. Komentari su pozitivni i deluje kao da igrači dobro reaguju na ono što vide. Ono u čemu treba da budemo bolji jeste kontakt sa većim novinskim portalima i gejming medijima.”

Baci jedan whishlist na Steam-u i budi u prvom redu za izlazak igre u 2026.