U okviru AI Week-a, festivala tehnologije i kreativnosti koji organizuje StartIt, deo programa rezervisan je za upotrebu AI-a u gejm devu. Ovo je prava prilika da se upoznašsa budućnošću gejming industrije. Od kreiranja likova i svetova, do automatizacije QA procesa i oglašavanja — naši govornici podeliće konkretna iskustva, alate i uvide iz svojih studija i timova.
Za koga je ovaj događaj?
Za developere, dizajnere, QA inženjere, stručnjake za monetizaciju, studente i sve znatiželjne umove koje zanima kako AI menja gejming industriju.
📋Šta te na događaju čeka:
Nenad Jovanovski (SGA)
Nenad će kratko predstaviti rad Asocijacije industrije video-igara Srbije, a onda pokazati na koje sve načine jedan projektni menadžer može koristiti AI.
Đorđe Đorđić (Pixels2Pixels Studio)
AI u dizajnu i razvoju igara
Saznaj kako generativna veštačka inteligencija menja način na koji se igre osmišljavaju, dizajniraju i razvijaju. Od brze izrade prototipova i kreiranja likova, do dinamičnog pripovedanja i proceduralnog generisanja sadržaja — ova prezentacija prikazuje konkretne primere primene AI alata u modernoj industriji video-igara i otkriva šta nas čeka u budućnosti razvoja interaktivnih iskustava.
Nikita Ershov (Playkot – SuperCity)
Automatizacija QA u razvoju igara pomoću AI
Tokom poslednjih šest meseci Playkot-ov tim je QA za live-igre razvio od haotičnih ChatGPT promptova do ponovljivog AI-driven pipeline-a u Cursor IDE. Nikita će podeliti praktične primere, greške i otkrića koja su Playkot-u omogućila da zamene zamorne manuelne provere automatizovanim testovima, dokumentuju tokove testiranja i osposobe ceo tim za korišćenje AI-powered QA-a.
Damjan Kačar (GameBiz Consulting)
Može li AI zameniti menadžera za monetizaciju oglasa?
Od pisanja imejlova do davanja medicinskih saveta, AI se polako, ali sigurno upliće u sve više različitih oblasti. Postavlja se pitanje da li je AI zaista dovoljno dobar da zameni „pravu stvar”. Da li postoji opasnost da će naše poslove preuzeti veštačka inteligencija? Ispitaćemo to kroz prizmu monetizacije oglasa i toga koliko su trenutno dostupni AI modeli dobri u suočavanju sa svakodnevnim izazovima takvog posla.
Posle dvadesetominutnih izlaganja očekuje vas networking uz ono, priznajmo, zbog čega ćete svi doći – pivo. Vidimo se!