PlayAI – the good, the bad, the beer

Poseban događaj 05.06.2025.
Vreme 18.00 - 21.00
Jezik engleski
Lokacija StartIt Centar Beograd, Savska 5
Cena besplatno

PlayAI – the good, the bad, the beer

Vreme je za veče posvećeno upotrebi veštačke inteligencije u gejming industriji!

U okviru AI Week-a, festivala tehnologije i kreativnosti koji organizuje StartIt, deo programa rezervisan je za upotrebu AI-a u gejm devu. Ovo je prava prilika da se upoznašsa budućnošću gejming industrije. Od kreiranja likova i svetova, do automatizacije QA procesa i oglašavanja — naši govornici podeliće konkretna iskustva, alate i uvide iz svojih studija i timova.

:globe_with_meridians: Za koga je ovaj događaj?

Za developere, dizajnere, QA inženjere, stručnjake za monetizaciju, studente i sve znatiželjne umove koje zanima kako AI menja gejming industriju. 

 

📋Šta te na događaju čeka:

 

Nenad Jovanovski (SGA)

Nenad će kratko predstaviti rad Asocijacije industrije video-igara Srbije, a onda pokazati na koje sve načine jedan projektni menadžer može koristiti AI.

 

Đorđe Đorđić (Pixels2Pixels Studio)

AI u dizajnu i razvoju igara

Saznaj kako generativna veštačka inteligencija menja način na koji se igre osmišljavaju, dizajniraju i razvijaju. Od brze izrade prototipova i kreiranja likova, do dinamičnog pripovedanja i proceduralnog generisanja sadržaja — ova prezentacija prikazuje konkretne primere primene AI alata u modernoj industriji video-igara i otkriva šta nas čeka u budućnosti razvoja interaktivnih iskustava.

 

Nikita Ershov (Playkot – SuperCity)

Automatizacija QA u razvoju igara pomoću AI

Tokom poslednjih šest meseci Playkot-ov tim je QA za live-igre razvio od haotičnih ChatGPT promptova do ponovljivog AI-driven pipeline-a u Cursor IDE. Nikita će podeliti praktične primere, greške i otkrića koja su Playkot-u omogućila da zamene zamorne manuelne provere automatizovanim testovima, dokumentuju tokove testiranja i osposobe ceo tim za korišćenje AI-powered QA-a.

 

Damjan Kačar (GameBiz Consulting)

Može li AI zameniti menadžera za monetizaciju oglasa?

Od pisanja imejlova do davanja medicinskih saveta, AI se polako, ali sigurno upliće u sve više različitih oblasti. Postavlja se pitanje da li je AI zaista dovoljno dobar da zameni „pravu stvar”. Da li postoji opasnost da će naše poslove preuzeti veštačka inteligencija? Ispitaćemo to kroz prizmu monetizacije oglasa i toga koliko su trenutno dostupni AI modeli dobri u suočavanju sa svakodnevnim izazovima takvog posla.

 

Posle dvadesetominutnih izlaganja očekuje vas networking uz ono, priznajmo, zbog čega ćete svi doći – pivo. Vidimo se!

Đorđe Đorđić,
CEO, Pixels2Pixels Studio
O predavaču

Osnivač i direktor studija Pixels2Pixels iz Srbije, koji se bavi razvojem savremenih 3D i XR rešenja. Pixels2Pixels tim kombinuje kreativnost i tehnologiju kako bi kreirali imerzivna digitalna iskustva za klijente iz celog sveta. Sa više od osam godina iskustva u industriji, fokusiran je na inovacije u gejmingu, virtuelnoj realnosti i interaktivnom dizajnu, sa ciljem da kroz nove tehnologije pomera granice digitalnog stvaralaštva.

Nikita Ershov,
QA Engineer, Playkot
O predavaču

Nikita je QA inženjer sa četiri godine iskustva, uključujući dve u razvoju igara. U Playkot-u, radi na SuperCity-u, vrhunskoj city bulder igri koja postoji već 13 godina, sa preko 30 miliona igrača i prisustvom na osam platformi. On obezbeđuje kvalitet live događaja, nove funkcije i česta ažuriranja sadržaja. Njegovi profesionalni interesi uključuju automatizaciju testova, validaciju ekonomije igara i pojednostavljenje QA workflow-ova sa Postman-om, prilagođenim skriptama i veštačkom inteligencijom. Nikita se fokusira na održavanje visokog kvaliteta bez usporavanja razvoja.

Damjan Kačar,
GameBiz Consulting, Ad Monetization Specialist
O predavaču

Damjan je strastveni gejmer od detinjstva (blaženi Sega Mega dani). U industriji mobilnih igara je već više od četiri godine, a kao specijalista za monetizaciju oglasa u GameBiz-u radio je sa više od 30 izdavača, kojima je pomogao da poboljšaju svoju monetizaciju i ostvare veću zaradu. Među njima su i neka od najvećih imena u industriji, kao što su Tactile Games, Inspired Square, Pixel Federation i Trailmix Games.

U slobodno vreme uživa u svim postojećim štreberskim hobijima (knjige, stripovi, anime, društvene igre, itd.). Nedavno je krenuo da igra šah, kako bi poradio na strpljenju. Za sad mu ne ide dobro.

Nenad Jovanovski,
Project Manager, SGA
O predavaču

Nenad Jovanovski, projekni menadžer u SGA. Iako po formalnom obrazovanju povezan sa poljoprivredom, ušao je u svet IT-a kroz rad u Startitu. Neformalno obrazovanje je stekao radom u Savezu izviđača Srbije gde je kreirao i vodio projekte. Tu je razvio veštine koje je usavršavao kroz profesionalne angažmane i u SGA bavi se projektnim menadžmentom. Pored toga imao je priliku da se bavi razvojem partnerstava za evropski region, kao i da radi i volontira u Nemačkoj i Južnoj Koreji. Ljubav prema prirodi je pretočio u startap Bifrost koji razvija biorazgradivu zamenu za plastiku i koji mu pored izviđača upotpunjuje slobodno vreme.