Hej, Nišlije! Dugo se nismo družili. Ali to ćemo da ispravimo… odmah! 😊
Nastavljamo sa sezonskim mitapima, a jesenji nas vodi na jug Srbije, u jedan od tri velika srpska gejm dev centra. Došlo je vreme za džempere, šuškanje u ćebadima i skupljanje palih kestenova. A u to doba obavezno ide i ona čuvena tema za sastave, „Jesen u mom gradu”. E, pa, rešili smo da taj grad, za promenu, ne bude Beograd.
Dođi u Centrala Hub i upoznaj ljude koji su jednako zaluđeni gejmingom! Nakon pet kul prezentacija, zgrabi času craft piva Crna ovca i kreni u networking pohode, jer tome mitapi služe.
A na prezentacijama te čeka baš kul ekipa, što iz Niš, što sa severa. Evo spiska:
Lazar Cvetković, Junior Software Engineer, Nordeus
Blueprint za ulazak u gejm dev
Ova prezentacija će te sprovesti kroz ključne korake potrebne za ulazak u industriju razvoja video-igara ili za kreiranje sopstvene igre od nule. Na osnovu svog iskustva, Lazar će podeliti praktične savete, uobičajene zamke koje treba izbegavati i uvide koji ti mogu pomoći da napraviš prve korake sa samopouzdanjem.
Darko Peninger, indi developer, Entertainment Forge
Od puzli do horora – kako odlučiti kakvu indi igru praviti
Darko će pokazati kako je izgledao njegov proces odlučivanja koju će igru praviti na početku karijere, šta je naučio iz njega i kako taj proces izgleda sada.
Luka Simić, Senior 2D Artist, Webelinx Games
AI Buff Activated! Kako je AI promenio način na koji stvaramo?
Naš put od prvih radoznalih eksperimenata do potpune integracije AI alata u svakodnevni rad. Pokazaćemo kako su se naši timovi prilagođavali novim tokovima rada, koji su alati doneli najveći boost, i podeliti najinteresantnije primere iz naših projekata. I za kraj, osvrt na čuveno pitanje: da li će AI potpuno zameniti artiste?
Luka Beatović, Sound Designer, Skyborne Studios
Skyborne Chronicles
Luka će predstaviti bih demo igre Skyborne Chronicles. Pričaće o timu, razvijanju igre, trenutnom stanju i daljim planovima.
Saša Veličković, Game Director, Entropic Island
Moć priče (i birokratije): Naše iskustvo sa Creative Europe MEDIA grantom
Razvoj indi igara često balansira između kreativne ambicije i stalne neizvesnosti. Creative Europe MEDIA grant je dao Sovi strukturu i prostor da se razvije od ideje do konkretne igre. Ova prezentacija istražuje kako institucionalna podrška može oblikovati kreativni pravac igre bez kompromitovanja vizije – kako pripovedanje i birokratija mogu da koegzistiraju – i zašto ovakvi programi imaju značaj za male timove koji žele da stvore smislena dela u nestabilnoj industriji.