Jesenji mitap

SGA General 15.10.2025.
Vreme 18.00-21.00
Jezik srpski
Lokacija Centrala Hub, Kraljevića Marka 23, Niš
Cena besplatno

Jesenji mitap

Niška banja: healing zona

Hej, Nišlije! Dugo se nismo družili. Ali to ćemo da ispravimo… odmah! 😊

Nastavljamo sa sezonskim mitapima, a jesenji nas vodi na jug Srbije, u jedan od tri velika srpska gejm dev centra. Došlo je vreme za džempere, šuškanje u ćebadima i skupljanje palih kestenova. A u to doba obavezno ide i ona čuvena tema za sastave, „Jesen u mom gradu”. E, pa, rešili smo da taj grad, za promenu, ne bude Beograd.

Dođi u Centrala Hub i upoznaj ljude koji su jednako zaluđeni gejmingom! Nakon pet kul prezentacija, zgrabi času craft piva Crna ovca i kreni u networking pohode, jer tome mitapi služe.

A na prezentacijama te čeka baš kul ekipa, što iz Niš, što sa severa. Evo spiska:

 

Lazar Cvetković, Junior Software Engineer, Nordeus

Blueprint za ulazak u gejm dev

Ova prezentacija će te sprovesti kroz ključne korake potrebne za ulazak u industriju razvoja video-igara ili za kreiranje sopstvene igre od nule. Na osnovu svog iskustva, Lazar će podeliti praktične savete, uobičajene zamke koje treba izbegavati i uvide koji ti mogu pomoći da napraviš prve korake sa samopouzdanjem.

 

Darko Peninger, indi developer, Entertainment Forge

Od puzli do horora – kako odlučiti kakvu indi igru praviti

Darko će pokazati kako je izgledao njegov proces odlučivanja koju će igru praviti na početku karijere, šta je naučio iz njega i kako taj proces izgleda sada.

 

Luka Simić,  Senior 2D Artist, Webelinx Games

AI Buff Activated! Kako je AI promenio način na koji stvaramo?

Naš put od prvih radoznalih eksperimenata do potpune integracije AI alata u svakodnevni rad. Pokazaćemo kako su se naši timovi prilagođavali novim tokovima rada, koji su alati doneli najveći boost, i podeliti najinteresantnije primere iz naših projekata. I za kraj, osvrt na čuveno pitanje: da li će AI potpuno zameniti artiste?

 

Luka Beatović, Sound Designer, Skyborne Studios

Skyborne Chronicles

Luka će predstaviti bih demo igre Skyborne Chronicles. Pričaće o timu, razvijanju igre, trenutnom stanju i daljim planovima.

 

Saša Veličković, Game Director, Entropic Island

Moć priče (i birokratije): Naše iskustvo sa Creative Europe MEDIA grantom

Razvoj indi igara često balansira između kreativne ambicije i stalne neizvesnosti. Creative Europe MEDIA grant je dao Sovi strukturu i prostor da se razvije od ideje do konkretne igre. Ova prezentacija istražuje kako institucionalna podrška može oblikovati kreativni pravac igre bez kompromitovanja vizije – kako pripovedanje i birokratija mogu da koegzistiraju – i zašto ovakvi programi imaju značaj za male timove koji žele da stvore smislena dela u nestabilnoj industriji.

Lazar Cvetković,
Junior Software Engineer, Nordeus
O predavaču

Lazar je junior softverski inženjer u Nordeusu, pasioniran razvojem video-igara. Napravio je više od 25 manjih završenih igara kroz gejm džemove i sa timom razvio mobilnu location-based igru sa preko 6 000 preuzimanja, koja je prikupila 18 000 dolara. Trenutno radi sa prijateljima na Hexalith-u, strateškoj city-building igri, koja stiže na Steam.

Darko Peninger,
Indie developer, Entertainment Forge
O predavaču

Bavi se razvojem svojih video igara duže od 10 godina. Počeo je od flash igara, a prvu je objavio 2013. godine. Pod svojim studiom Entertainment Forge napravio je oko 15 flash igara, a potom još četiri Steam igre, od kojih je najpopularnija Gladiator Guild Manager. Sada je započeo novo poglavlje sa studijom Raw Tale Games, gde radi na narativnim horor igrama.

Luka Simić,
Senior 2D Artist, Webelinx Games
O predavaču

Luka je preko dana Senior 2D Artist u Webelinx Games-u, a noću Pokémon trener u punom sjaju. Ima bogato iskustvo u mobile gaming industriji — od puzzle i escape room igara do integracije AI alata u kreativne tokove. Ljubav prema 2D dizajnu gaji od malih nogu, a danas se fokusira na kreiranje upečatljivih UI rešenja za mobilne igre.

Luka Beatović,
Sound Designer, Skyborne Studios
O predavaču

Skyborne Studios je dvočlani tim iz Čikaga i Novog Sada. Čine ga Ivan Gvozdanović i Luka Beatović.  Ovo im je prvi projekat i sa njim imaju nameru da krenu ka daljim projektima.

Saša Veličković,
Game Director, Entropic Island
O predavaču

Saša Veličković je gejm developer iz Niša sa više od deset godina profesionalnog iskustva u softverskom razvoju i doživotnom opsesijom pravljenjem igara. Bivši CEO Codemancy-ja, osnovao je Entropic Island, studio iza narativno-akcione roguelike igre Sova. Nosi mnoge šešire: od gejm dizajna i narativa do animacije i programiranja. Trebalo mu je vremena da stigne ovde, ali planira da pravi igre sve dok ga roboti ne zamene.