SGA online workshop: Ad Monetizacija – Najbolji načini za optimizovanje medijacije

sa Božom Jankovićem (Business Developer Manager – GameBiz Consulting, ex Nordeus)

  • 02. mart 2021. 12:00h

Monetizacija mobilnih video igara kroz reklame ima sve veći značaj za njihov uspeh. Trenutno, igre u proseku generišu oko petine svojih prihoda kroz reklame, a projektovano je da će se kroz reklame godišnje ostvarivati 13.8 miljardi dolara godišnje do kraja 2024. godine.

Jedan od bitnih aspekata ad monetizacije je i optimizacija medijacije. Upravo zbog toga, na ovoj radionici ćemo podeliti praktične savete kako optimizovati medijaciju kako bi se maksimizovala cena po kojoj se prodaje reklamni prostor (eCPM – effective cost per mile) i ad ARPDAU (average revenue per daily active user).


Ova radionica je idealna za:

Sve one koji monetizuju svoje mobilne, free-to-play igre kroz reklame, ili žele da počnu. Žanr/kategorija igara nije bitna. Ova radionica je idealna za profesionalnce koji rade na poziciji Ad Monetization Manager ili drugoj ekvivalentnoj poziciji u čija zaduženja spada ad monetizacija (to može biti Product Manager, Monetization Manager ili čak User Acquisition Manager). 

Na ovoj radionici pokrićemo:

  • Kratak teorijski osvrt na medijaciju (razjašnjavanje pojmova bitnih za dalje praćenje radionice, osvrt na različite faze u tehnologiji medijacije kao i objašnjenje trenutno najdominantnije tehnologije)
  • Koje su to najbolje medijacije i mreže na tržištu
  • Šta nam to donosi iOS i implementacija ATT (App Tracking Transparency) koji nam stižu za manje od mesec dana
  • Praktični deo (biće korišćen primer ironSource medijacije, ali će generalni principi biti primenljlivi i za one koji koriste MAX, MoPub, AdMob ili FairBid medijaciju) – Da li koristiti automatsku ili manuelnu optimizaciju, kako grupisati zemlje, kako odrediti minimalne cene (floors), kako vršiti optimizaciju, koje su metrike bitne za praćenje, da li koristiti tradicionalni waterfall sistem, hybrid mediation ili samo bidding; AB testiranje, kako prilagoditi optimizaciju medijacije u kontekstu iOS 14 i ATT

Format: 

Ovo će biti dvosatna, onlajn, interaktivna radionica sa praktičnim primerima. Radićemo u maloj grupi da bismo posvetili potrebnu pažnju svim pitanjima i idejama. Ohrabrujemo vas da komunicirate sa drugim učesnicima i učestvujete u nekoliko jednostavnih zadataka da bismo imali korisno i interaktivno iskustvo učenja. Radionica će biti na srpskom i neće biti snimana. 

Kako da učestvuješ:

Sve informacije o tome kako da se pridružite radionici stižu u odvojenom mejlu nakon što se registrujete.

REGISTRACIJA NA LINKU

Ovu radionicu organizuje SGA (Serbian Games Association). Određena količina besplatnih karata rezervisana je za naše članove. Regularna cena je 130eur.

Važno: Broj učesnika je ograničen. Registracije su otvorene dok ne popunimo kapacitete. 

O predavaču: Božo Janković je Business Development Manager u GameBiz Consulting – domaćoj konsultantskoj firmi za industriju video igara. Božo vodi tim koji pomaže developerima da monetizuju svoje igre kroz reklame, a neke od firmi sa kojima je sarađivao uključuju i Wargaming, Lockwood Publishing, GoodGame Studios, Creative Mobile, Nanobit, ali i domaće studije poput Two Desperados, Webelinx Games, Sozap i druge. Kao predavač, Božo je govorio na događajima kao što su Pocket Gamer Connects, White Nights, Google GameCamp i drugi. Prethodno je radio u Nordeusu, takođe na poziciji Business Development Manager.


Radionica se održava 02. marta 2021. u 12:00h. Registracije su otvorene dok ne popunimo kapacitete.

REGISTRACIJA NA LINKU