SGA ASSEMBLE – osvrt na prethodnu godinu domaćeg gejminga

Na SGA YouTube kanalu iz studija Fortuna Esports, koji su domaćini događaja, na live premijeri emitujemo rekapitulaciju prethodne godine i slavimo sve uspehe naših članova i čitave gejming zajednice!

U četvrtak, 1. aprila u 16h predstavljamo sasvim novi događaj koji od sada možete očekivati svakog proleća. U okviru “SGA ASSEMBLE: A Year in Serbian Games” premijerno predstavljamo najnoviji izveštaj o srpskom gejming ekosistemu, kao i ključne vesti i uspešne priče iz sektora, nove projekte ali i gostujuća predavanja eskperata iz višestruko nagrađivanih gejming studija iz Francuske i Nemačke.

PREMIJERA IZVEŠTAJA

Premijerno ćemo prikazati naš treći godišnji izveštaj koji pruža detaljne uvide u razvoj srpskog gejming sektora, koji je u nedavnom Startup Genome istraživanju o srpskom startap sistemu identifikovan kao jedna od najperspektivnijih niša domaće IT industrije. Ceo SGA godišnji izveštaj za 2020. godinu biće objavljen na našem sajtu u ponedeljak 5. aprila.

TREJLERI, VESTI I NAJAVE

U okviru događaja ćete moći da na jednom mestu pogledate trejlere domaćih igara koje su objavljene u proteklom periodu, kao i da čujete sve relevantne vesti i uspešne priče domaćih timova i kompanija.

Poseban prostor biće posvetićemo predstavljanju prvog međunarodnog edukativno/mentorskog programa u organizaciji SGA, Francuskog instituta i Goethe Instituta u Srbiji pod nazivom Playing Narratives: from comics to games.

KEYNOTE PREDAVANJA

Stefan Frome dolazi iz studija Asobo iz Bordoa (FR) gde radi na poziciji senior producenta. oVaj studio sigurno znate po njihovim hit igrama A Plague Tale: Innocence i Microsoft Flight Simulator. Njegovo predavanje SCRUM approach and video game project management: ingredients of a successful love drama fokusiraće se na to kako popularni “agilni” pristup može biti vaš najbolji prijatelj i intimni neprijatelj u procesu rada na projektu. Stefan ima bogato iskustvo u gejming industriji: pre Asoba radio je u kompaniji Limbic Entertainment (Heroes of Might and Magic, Tropico 6).

Iz Nemačke, sa druge strane, pridružite nam se jedna od ključnih zvezda sa evropskog gejming neba. Pored toga što je predsednik upravnog odbora EGDF (evropske “asocijacije asocijacija” u domenu gejminga), Hendrik Lesser je CEO kompanije Remote Control Productions i predsednik Chimera Entertainment (Angry Birds Epic), a zaslužan je za uspeh brojnih drugih studija. Njegovo keynote predavanje From Nerd to Entrepreneur govoriće o tome kako gejmerski “mindset” može biti od pomoći kada uđete u preduzetničke vode, što svakako očekuje svakog kreatora video igara koji ima želju da osnuje sopstveni studio.

Više nego dovoljno akutelnih, premijernih i relevantnih sadržaja u okviru prvog SGA ASSEMBLE: A Year in Serbian Games događaja koji je namenjen širokoj zajednici srpskih kreatora video igara, kao i onih koji to žele da postanu!

Vidimo se uživo 1. aprila u 16h na SGA YouTube kanalu.