Tema ovog uvodnog predavanja će biti različite pozicije u audio timu jednog studija.
Upoznaćemo se sa ulogama i zaduženjima koje ima svaki član audio tima, kao i kako da najbolje optimizujemo svoj audio tim za efikasan workflow sa ostalim timovima unutar studija. Biće predstavljeni i najdominantniji alati koji audio materijal integrišu u gameplay i povezuju sa game engine-om. Biće sagledane specifičnbosti različitih uloga zvuka u igrama, od zvučnih efekata i generalnog dizajna zvuka, do snimanja i tretiranja glasa i dijaloga i, naravno, originalne muzike.
Predavač će takođe biti otvoren za odgovaranje na pitanja polaznika programa.
Nakon predavanja, upriličeno je i nekoliko poebnih mentorskih sesija za potrebe učesnika programa Playing Narratives, posebno onih koji su već aktivni u domenu dizajna zvuka.
Program Playing Narratives su inicirali i realizuju Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji zajedno sa SGA. Ovaj 8-mesečni program je podržan od strane Francusko-nemačkog kulturnog fonda. Pored toga, projekat su prepoznali i brojni partneri u zemlji i inostranstvu: generalni pokrovitelj projekta je kompanija Digital Arrow iz Novog Sada, a kao istaknuti sponzori u realizaciji učestvuju i domaće kompanije Two Desperados i 3lateral kao deo Epic Games. Ubisoft Belgrade takođe je sponzor projekta. Renomirane organizacije iz Nemačke (akcelerator Spielfabrique) i Francuske (visoka škola za video igre i interaktivne digitalne medije Cnam-ENJMIN) i njihovi predavači takođe su involvirane u realizaciju projekta.