Osnove dizajna karaktera za igre

24.06.2021.
Vreme 17:00
Jezik Srpski
Lokacija Two Desperados
Cena Besplatno

Osnove dizajna karaktera za igre

Playing Narratives u poseti kompaniji Two Desperados!

Predavanje koje je upriličeno posebno za polaznike programa Playing Narratives bilo je posvećeno osnovama dizajna karaktera za video igre i primeni karaltera u gaming pipeline-u.

Pored samog predavanja, učesnici su imali prilike da posete radni prostor kompanije Two Desperados, koja je ujedno i istaknuti sponzor celokupnog programa. Vojislav Milutinović, CEO kompanije, obratio se mladim učesnicima programa i podelio svoja iskustva ulaska u game dev vode.

Nakon predavanja koje je održao Danko, predstavio je i demo crtanja i dizajniranja karaktera od nule, a zatim se pristupilo portfolio review-u učesnika programa koji se bave game artom, ilustracijom i modelovanjem.

Program Playing Narratives su inicirali i realizuju Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji zajedno sa SGA. Ovaj 8-mesečni program je podržan od strane Francusko-nemačkog kulturnog fonda. Pored toga, projekat su prepoznali i brojni partneri u zemlji i inostranstvu: generalni pokrovitelj projekta je kompanija Digital Arrow iz Novog Sada, a kao istaknuti sponzori u realizaciji učestvuju i domaće kompanije Two Desperados i 3lateral kao deo Epic Games. Ubisoft Belgrade takođe je sponzor projekta. Renomirane organizacije iz Nemačke (akcelerator Spielfabrique) i Francuske (visoka škola za video igre i interaktivne digitalne medije Cnam-ENJMIN) i njihovi predavači takođe su involvirane u realizaciju projekta.

 

Danko Dikić,
Koncept artist, Two Desperados
O predavaču

Danko Dikić, koncept artist u studiju Two Desperados. Rođen je 1989. godine u Leskovcu i od malih nogu se bavi crtanjem i ilustracijom. Kao tinejdžer, kreće u školu stripa “Nikola Mitrović Kokan” i usavršava svoje crtačke sposobnosti, koje kasnije koristi i u svrhe dečije ilustracije i ilustracije za magazine. U svojim dvadesetim, svoje znanje o video igrama i talenat crtanja fokusira i u profesionalnom polju gaming industrije. Nakon iskustva od preko 6 godina u industriji igara, stavlja akcenat na dizajn karaktera u svom profesionalnom i privatnom radu.