Ctrl+Alt+Slav: Community Merge

SGA General 10.10.2024.
Vreme 18.00 - 20.30
Jezik Engleski
Lokacija Prostor Miljenko Dereta
Cena Besplatno

Ctrl+Alt+Slav: Community Merge

U aktuelnom izveštaju o gejming industriji u Srbij stoji podatak koji može da deluje kao slovna greška. Broj zaposlenih se udvostručio! Nije greška. Preko 2.000 gejming profesionalaca se preselilo iz Rusije, Ukrajine i Belorusije. Na ovom mitapu želimo da merge-ujemo zajednice :)

Šta gura jedan ekosistem napred? Nove ideje, svež pristup, upliv znanja. Sve to nam je na dlanu od kada smo u Srbiju dočekali kolege i koleginice sa istoka. Neki od najvećih gejming studija sada imaju svoja glavna globalna predstavništva kod nas – Wargaming, Sperasoft, MY.GAMES, Tiny Build, Playrix i mnogi drugi.

Na ovom specijalnom mitapu želimo da približimo domaće developere novopridošlim. Ovo je odličan povod da pokažemo šta ima novo od projekata i da na sceni vidimo nova lica i projekte. Ceo događaj je besplatan, program je na engleskom jeziku, potrebno je samo da se prijavite.

Glavna predavanja koja ćemo čuti:

  1. SperasoftPrincipi kreiranja VFX-a u realnom vremenu – Aleksandr će pričati o tome kako da iskoristite magiju broja 3 da biste bolje stvorili… bilo šta! Šta je toliko posebno u vezi sa brojem 3, kako iskoristiti njegovu moć i osloboditi svoj kreativni potencijal uz nekoliko jednostavnih pravila? Aleksandr će dati primere kako se koristi stepen 3 za kreiranje vizuelnih efekata, ali ova pravila se mogu primeniti na bilo koji kreativni rad.
  2. PlaykotLiveOps prilagođavanje događaja: dozvolite igračima da biraju svoju strategiju. Nekoliko reči o Supercity-ju, vrhunskom city builder-u dostupnom na osam platformi, uključujući Fejsbuk i njegove igrače. Reći će vam o načinu na koji kreiraju svoje događaje: o ravnoteži između promene i stabilnosti. Takođe ćete naučiti o prilagođavanju Fortune Wheel događaja: o njihovim vrednostima, ciljevima i rezultatima.
  3. Lav Games – domaći indie studio koji je nedavno najavio igru Somber Echoes. Njihovo putovanje preko grane je tema prezentacije. Istražiće uzbudljivo iskustvo u kom su se dva studija, jedan u Srbiji i drugi u Norveškoj, udružila da bi kreirai svoj prvi IP. Od početnog koncepta do polish-ovane igre, zaroniće u izazove, trijumfe i kreativnu magiju koja se dešava kada različiti talenti sarađuju. Pripremite se za vizuelnu gejm art gozbu, a pripremite se i za razgovor o međukulturalnom timskom radu. Slavimo snagu zajedničke strasti.
  4. Onyx Studio – od 0 do 10 – iz perspektive artista i tim lead-a u tri Onyx kancelarije uz razgovor o njihovom multikulturalnom i međunarodnom prisustvu.

I to nije sve! U cilju dodatnog predstavljanja zajednica, svako predavanje najaviće neko drugi iz naše gejming indsutrije. Očekujte nova i stara lica koji rade na novim stvarima 🙂

  1. Tanja, novo/staro lice SGA
  2. Toma Paleček iz Game Dev Guild-a
  3. Jovana Pavlović iz Epic Games Novi Sad zajednice
  4. Maksim Jovović (Raycastly)

I najvažnije – ostajemo na druženju uz Salto pivo.

Vidimo se!

Aleksandr Vinogradov,
VFX Director, Sperasoft
O predavaču

Aleksandr Vinogradov je VFX direktor u Sperasoft-u i stvara BUM, BAM i TRAS za vašu sledeću AAA video-igru.

Aleksandra Zlotnitskaia,
Lead GD (Supercity), Playkot
O predavaču

Aleksandra je gejm dizajnerka sa dvanaestogodišnjim iskustvom u industriji (počela je kao specijalista za naraciju i lokalizaciju, a zatim prerasla u GD generalistu). U Playkotu je na poziciji  Lead gejm dizajnerke za SuperCity—na LiveOps je funkciji i Product Owner je, kreira roadmap, upravlja grupom grupom dizajnera i daje sve od sebe da usreći igrače.

Andrej Popović,
Art Manager, Lav Games
O predavaču

Andrej, ekonomista iz Beograda, sa prethodnim iskustvom u različitim ulogama u HoReCa industriji, prodaji, marketingu i filmskoj industriji, sada radi kao art menadžer u Lav Games-u.  Vođen ljubavlju prema igrama, spojio je profesionalnu ekspertizu sa svojom strašću i pridružio se Lav Games-u 2019. godine. Privukli su ga potencijal studija, fantastičan tim i pozitivna kultura. Andrejevo putovanje je započelo skromno, na praksi za Hard Surface Artist-u, a potom je postao i junior Environment Artist. Vremenom je savladao različite aspekte industrije i na kraju preuzeo ulogu art menadžera. U toj ulozi komunicira sa širokim spektrom ljudi: članovima tima, klijentima i partnerima, koji obuhvataju sve nivoe poslovanja.

Tatjana Ristić,
Project Coordinator, SGA
O predavaču

Vidi sebe kao medijatorku između akademije i gejming zajednice. Piše naučne tekstove i učestvuje na konferencijama o književnosti i video-igarama, a nastoji da potpiše i svoj prvi Narrative Design Document unutar indi studija sa kojim pravi video-igru inspirisanu slavom. Radi na pokretanju platforme za gejming kritiku u Srbiji u formi animiranog pixel-art podkasta. U SGA je Jack-of-all-trades, ali ipak Master-of-text.

Toma Paleček,
Game Dev Guild
O predavaču

Nakon brojnih game jam-ova, dekonstruisanih igara, radionica i konferencija, kao i završenog Playing Narratives programa, Toma započinje svoju profesionalnu karijeru u gejmingu kao QA Tester. Ubrzo prelazi na svoju željenu poziciju i postaje Level Designer na Tetrisu u sklopu Playstudios Europe-a, na kojoj se i trenutno nalazi. Od prvog koraka u svetu gejminga nalazi načine da doprinese zajednici, od kojih je najznačajnije istaći to što je ko-osnovao Game Dev Guild sa kolegama iz raznih studija u Beogradu. Teži da konstanto unapređuje veštine u svom zanatu, da pomogne i inspiriše pojedince koji žele da uđu u gejming i da stvara prilike da se ljudi u industriji povezuju – od početnika, do profesionalaca!

Jovana Pavlović,
EGNS alumnistkinja
O predavaču

Jovana Pavlović je diplomirana inženjerka računarske grafike. Bavi se 3D modelovanjem, teksturisanjem i animacijom, a svoje veštine koristi u izradi level design-a, sa fokusom na razvoj video-igara i programiranje mehanika.

Maksim Jovović (Raycastly),
solo dev
O predavaču

Raycastly je nezavisni developer video-igara poznat po stvaranju horor igara, posebno u okviru serije Nightmare Files. Njegovo najznačajnije delo je Clap Clap, igra u kojoj igrači preuzimaju ulogu čuvara kuće i doživljavaju uznemirujuće događaje. Trenutno radi na svojoj predstojećoj igri Stoned, smeštenoj na misterioznom ostrvu Kukuriku. Raycastly igre često imaju jedinstvenu mehaniku i jezivu atmosferu. Pored ovoga, Raycastly nudi tutorijale i besplatna asset-a za razvoj igara preko svoje veb stranice. Takođe nudi usluge razvoja u agenciji BUNDOS.

David Živković,
Art Team Lead, Onyx Studio
O predavaču

Art Team Lead koji živi i radi u Beogradu, Srbija. Njegov put je počeo kada je 2013. godine upisao Interactive Media Design na Univerzitetu Metropolitan Beograd. Nakon što je diplomirao i proveo nekoliko godina u oglašavanju, prešao je u gejming industriju, što mu je otvorilo nove horizonte. Ovde je otkrio svoju strast za teksturiranjem, koristeći ga da oživi 3D asete i ispriča ubedljive priče. Bio je deo Onyx studija od samog početka i doprineo višestrukim AA i AAA naslovima.