10.02.2022.

Novo poglavlje Tetrisa – u Beogradu!

Kompanija PLAYSTUDIOS preuzela je ekskluzivna prava za razvoj i objavljivanje Tetrisa na mobilnim uređajima.

Ono što je još zanimljivije, to je da se razvoj kultne franšize nastavlja baš u Srbiji, u kompaniji Playstudos Europe. Oni su prošle godine otvorili svoje kancelarije u Beogradu, uskoro su usledile i vesti o izlasku na berzu, a ovo je još jedna velika vest koja je nedavno obišla svet.

O planovima za rad na projektu i tome kako će sve to uticati na dalji razvoj lokalnog gejming ekosistema, popričali smo sa Nikolom Mitićem, generalnim menadžerom Playstudios Europe.

 

SGA: Da li će celokupni Tetris projekat da se razvija isključivo u Playstudios Europe?

Nikola: Kako PLAYSTUDIOS Tel Aviv i Playstudios Europe (Beograd) usko saradjuju od osnivanja beogradskog studija to će se nastaviti i kroz Tetris. Ovo će biti treća mobilna igra na kojoj zajedno radimo, a pored Tetrisa to su Pop! Slots i MGM Live. 

SGA: Koliko je značajno za domaći gejming ekosistem što ovoliko voljena i poznata franšiza nastavlja da se razvija u Beogradu?

Nikola: Playstudios je dobio ekskluzivna prava da razvija i objavljuje Tetris franšizu  za mobilne uređaje i nastaviće da  održava i unapređuje aktuelne Tetris mobilne proizvode usput razvijajući nove i unapređene verzije igre. Ovo će timovima u Srbiji omogućiti dublji uvid u legendarni naslov i dati mogućnost da naprave uticaj na dalji razvoj ove franšize. Ne toliko veliki broj ljudi u svetu je imao priliku da radi na ovom naslovu i utiće na njegovu budućnost. 

Novootvorena radna mesta i mogućnost za dalje usavršavanje u Playstudios Europe će takođe dodatno doprineti domaćem ekosistemu. Da bi zadovoljili potrebe razvoja Tetrisa otvorili smo veliki broj pozicija od Concept Art, UI/UX pa do Game Developer i QA.

SGA: Koji su dalji planovi za razvoj Tetrisa?

Nikola: Kroz dalji razvoj Tetrisa želimo da kreiramo kompletno novo iskustvo ljubiteljima Tetris franšize i sve to integrišemo sa našom playAWARDS platformom. Uz pomoć playAWARDS igrači imaju mogućnost da dobiju “real world” nagrade igrajući naše igre i to dodatno utiče na zadovoljstvo i pospešuje učestalost igranja. Dizajn nove igre biće inspirisan trenutno aktuelnim formatom casual gaming-a u koji ćemo adaptirati oprobanu i prepoznatljivu mehaniku koja će Tetris uvesti u novu eru.

 

Ovim povodom, Endru Paskal, osnivač i CEO PLAYSTUDIOS-a, rekao je da se probijanje u puzzle žanr sa poznatim brendom kao što je Tetris savršeno se uklapa u njihovu strategiju. Trenutna verzija mobilne aplikacije Tetris koju je N3twork predstavio 2020. godine , do sada je generisala približno 30 miliona preuzimanja. Pred timom je zanimljiv izazov i sa tehničke i sa kreativne strane. Jedva čekamo da vidimo kako će naši članovi doprineti bogatoj istoriji jedne od najpoznatijih igara na svetu.