Sesije na CGA Belgrade koje ne treba da propustiš ako se baviš gejmingom
Međunarodna konferencija kompjuterske grafike i digitalnih umetnosti, CGA Belgrade, se posle skoro tri godine online aktivnosti vraća se u svoj grad pod sloganom Remodeling the Future. Program prvog dana konferencije (23. septembra) biće besplatno dostupan za praćenje na sajtu CGA od 15 časova, dok publiku drugog dana (24. septembra) očekuje celodnevni program u tri sale uživo u mts Dvorani – za šta je potrebno da se registrujete na ovom linku.
Za vas koji radite u gejming industriji (ili želite da radite!) smo, uz pomoć CGA Belgrade tima, izdvojili sesije i govornike koji bi mogli biti najzanimljiviji i najrelevantniji! Svakako, čekirajte celokupnu agendu na zvaničnom sajtu i vidimo se uskoro! 🙂
Prvi dan, 23. septembar, online:
Linda Lee, high-tech executive sa impresivnom biografijom koja vodi playBLOCKS diviziju u Playstudios
Connie Kennedy, producentkinja, ekspertkinja za virtuelnu produkciju koja se nalazi na čelu losanđeloskog Laba u Epic Games
Drugi dan, 24. septembar, uživo:
Camille Soual, Technical Game Designer iz Francuske pričaće o dobrim i lošim praksama kreiranja interaktivnog sadržaja u video igrama.
Artisti iz Mad Head Games predstaviće zanimljivosti vezane za Scars Above igru.
Nikola Đukić, animator, VFX / motion designer iz Playstudios Europe će pričati o razlici između rada na filmu i video igrama – i na koje alate umetnici treba da se fokusiraju ukoliko žele da se usavršavaju u ovim industrijama.
Egor Tomskiy, predstavnik Watt studija iz Rusije,govoriće o biznisu u game dev-u, o tome kako naći izdavača, stići do investicija, raditi u timu i srodnim temama koje brinu male studije. Dan ranije, u Crater Training Centru, Egor će održati radionicu o kompoziciji kamere. Jedna od tema koju će pokriti na radionici biće vezana za animaciju kamere u Unreal Engine-u, za šta ćete moći da se prijavite putem CGA kanala.
O procesima rada u UE, pričaće i keynote govornica Nicky Gogan, Head of R&D / Executive Producer u irskom studiju Piranha Bar, inače producentkinja sa bogatom filmskom karijerom i zanimljivim indie naslovima u svom portfoliju. Iako njena sesija nije striktno vezana za razvoj video igara, tema koju obrađuje Realtime and Performance Capture Animation Pipeline.
Ne propustite i ovo!
Za artiste koji rade u proceduralnom softveru Houdini FX, sigurno će interesovati prvi oficijalni Houdini User Group Belgrade u bioskopu Crater Training Centra 23. septembra od 18 časova. Specijalno ovom prilikom dolazi Fianna Wong, predstavnica Houdinijeve matične kompanije Side FX, a na okupljanju će govoriti iskusni artsti Nikola Damjanov (Nordeus), Bogdan Amidžić (Crater Studio), Igor Žanić (Voxel Flow) i Doca Mladenovic (Digital Asset Tailors). Ista ekipa produžiće razgovor i na dan konferencije u mts Dvorani.
Ovo su samo neki od naših predloga, a pozivamo vas da, ukoliko ste u mogućnosti, ispratite celokupan program CGA Belgrade – kako online tako i ovaj uživo. A SGA predstavnici čekaju vas na panel diskusiji o savezima i mrežama u oblasti kreativnih industrija, sa fokusom na razvoj igara i medijsku (post)produkciju.