KEYNOTES & SHOWCASE MODULE JE ZA:
- Sve one koji su već deo lokalne Unreal Engine zajednice, eksperimentišu ili profesionalno rade sa ovim alatom
- Svi oni koji samo žele da se pridruže zajednici i istraže velike mogućnosti i široku namenu koju nudi Unreal Engine
- Studenti, srednjoškolci, mladi ili iskusniji profesionalci, ali i svi zainteresovani za najrelevantnije svetske i lokalne trendove u domenu CGI, 3d vizuelizacije, igrica i edukacije – dobrodošli su!
Bilo da radite u oblasti igara, filmske (post)produkcije, arhitekture, umetnosti novih medija, interaktivnog dizajna ili čak robotike, naći ćete nešto zanimljivo.
KADA&GDE:
Dorćol Platz, Dobračina 59
17:00 – 20:30
PRIJAVI SE OVDE!
Image Courtesy of Treehouse Digital LTD
Obrazovanje je snažan fokus Epic Games-a, kompanije koja stoji iza Unreal Engine-a. Sama činjenica da je ovaj profesionalni alat dostupan korisnicima potpuno besplatno, dovoljno govori o tome. Uz njega, tu je i pregršt onlajn resursa, referenci, kurseva i drugih materijala koji pomažu korisnicima, ali i onima koji edukuju i obučavaju kreativce koji žele da koriste UE u svom radu.
Srbija u tom pogledu ne zaostaje, pre svega prisustvom i angažovanjem kompanije 3Lateral, koja je deo Epic Gamesa, ali i Crater Training Centra (projekti Train the Trainers ili Train the Professionals) i sve većeg broja akademskih institucija koje uvode ili aktivno koriste UE u nastavi (FDU, FTN, Univerzitet Metropolitan ili SAE Institut). Na ovom panelu, koji će otvoriti Keynotes & Showcase deo programa, okupićemo predstavnike većine njih, kako bi kroz razgovor sa Adamom Kovačem (3Lateral) pogledali šta je do sada postignuto, a koje značajne prilike su pred nama u budućnosti.
Panelisti:
- Miljana Jovović
Direktorka, Crater Training Center, Beograd - Mina Cvetinović Pavkov
Docent, Fakultet dramskih umetnosti Beograd - Milan Ličina
Vanredni profesor, Metropolitan University, Galerija12+ - Miloš Obradović
Asistent – Master, Fakultet tehničkih nauka, departman za arhitekturu, Novi Sad - Predrag Milošević
Šef odeljenja za animaciju, SAE institute, Beograd
Keynote predavači:
CGI Filmmaking with Unreal Engine
Sava Živković
Director, Hydra Studios, RS/UK
Shape Shifters Creative
Nathaniel Jordan
Founding Partner, Shapeshifters Studio, Canada
Devet desetominutnih prezentacija:
OVA ČETIRI MASTERKLASA NAMENJENA SU ZA:
- One koji već znaju osnove rada u Unreal Engine-u, ili su možda napredni korisnici koji rade kao nezavisni profesionalci ili su deo gejming, CGI/VFX studija ili tima koji se bavi 3D vizuelizacijama različitih formata.
- Masterklas posvećen programu Epic MegaGrants posebno je interesantna za timove ili pojedince koji traže sredstva za svoje originalne IP adrese ili obrazovne projekte zasnovane na Unreal Engine tehnologiji.
Jedan učesnik može izabrati samo jedan Masterklas, s obzirom da se sva četiri održavaju u isto vreme.
KADA&GDE
Prostor Miljenko Dereta, Dobračina 55
15:00 – 17:00
PRIJAVI SE OVDE DO 24. OKTOBRA
Mesta su limitirana
Image courtesy of TM & © Epic Games
Prijavite se za jedan od ova četiri masterklasa
Geometry Script in Unreal Engine
Krzystof Pachulski
Unreal Engine evangelist, Epic Games, Poland
Metahuman inside Shape Shifters Production Environment
David Jiang
Founding Partner & Head of Development, Shapeshifters Studio, Kanada
How to – Epic MegaGrant
Adam Kovač
Solutions Specialist, 3Lateral/Epic Games, Srbija
Combining blueprints and sequencer in Unreal Engine
Darko Subotin
Docent, Fakultet dramskih umetnosti Beograd
OVE DVE RADIONICE SU ZA:
Različite tipove korisnika Unreal Engine-a. S jedne strane, tu su početnici ili juniori koji imaju određeno iskustvo u 3D modeliranju i poznavanje UE okruženja (radionica Milana Ličine), dok će druga biti posebno namenjena arhitektama i onima koji se bave 3D vizuelizacijama i predstaviće ih Saša Vlajkov iz novosadskog studija Case 3D.
Radionice se održavaju u Crater Training Centru, neformalnoj edukativnoj inicijativi koja je posebno posvećena različitim veštinama u domenu digitalnog zanata i produkcije, sa posebnim fokusom na Unreal Engine i Autodesk program, a samim tim i na opremu koja bi polaznicima mogla biti potrebna će biti obezbeđena.
KADA&GDE:
Crater Training Center, Knićaninova 3
10:00 – 14:00
PRIJAVI SE OVDE DO 24. OKTOBRA
Mesta su limitirana.
Image courtesy of Aaron Sims Creative TM & © WBEI
Prijavite se za jednu od dve radionice:
Fast Prototyping in Unreal Engine
Milan Ličina
Vanredni profesor, Crater Training Center, Metropolitan University
Cilj radionice je upoznati zainteresovane dizajnere digitalnog sadržaja sa UE5 kao razvojnim okruženjem za kreiranje brzih prototipova i isprobavanje različitih ideja i scenarija u realnom vremenu. Kroz praktičan rad, polaznici će kreirati osnovni nivo koristeći alate za modeliranje u UE5, teksturu i svetlost za scenu, i razviti jednostavnu logiku za testiranje mogućnosti igranja nivoa. Kako bi se radionica olakšala, od kandidata se očekuje osnovno znanje o radu sa 3D alatima vezanim za geometriju i teksturiranje.
Application of Unreal Engine in interactive presentations of architectural projects
Saša Vlajkov
Medior Tech Artist, Case 3D
Radionica posvećena kreiranju interaktivnih prezentacija za potrebe arhitektonskih projekata posebno je namenjena arhitektima i svima onima koji se bave 3D i/ili arhitektonskim vizuelizacijama. Unreal Engine je alatka koja se sve više koristi u ove svrhe (naročito alatka za vizuelizaciju u realnom vremenu Twinmotion), i još uvek nije široko prepoznata u arhitektonskoj zajednici. Zato im se na ovaj način, u saradnji sa novim stručnim udruženjem srpskih arhitekata novije generacije (ASAP), obraćamo precizno i nudimo im priliku da se upoznaju sa velikim potencijalom Unreal Engine-a.