Stil i gejm dizajn – moćni alati inspiracije

Autorke:
Manja Ćirić, Lead Artist, Two Desperados
Nataša Isaković, Lead Game Designer, Two Desperados

Oduvek smo, kao kompanija, verovali da sjajni timovi prave sjajne igre. Upravo zbog ovoga veliki deo pažnje usmeravamo ne samo na značajne prilike za lični razvoj već i na rast i razvoj složnih i jakih timova.

UMETNIČKI PRAVAC

Kada sam započinjala svoju gejming karijeru, imala sam nejasnu sliku toga šta je u stvari umetnost u igrama i koje mogućnosti u ovoj industriji postoje za ilustratore. Vremenom, Two Desperados studio je evoluirao a sa njim i naš umetnički pravac, odnosno stil. Igre su vizuelno sazrele i napredovale. Verujem da smo stvorili prepoznatljiv i jedinstven stil koji je dovoljno prilagodljiv da se dalje unapređuje i usavršava i na to smo ponosni.

Pojedinčana rešenja se kreiraju shodno potrebama, ne volimo da ukalupimo stvari. Na sopstvenu inicijativu smo pokrenuli specifične art programe koji se fokusiraju na učenje i razvoj veština. Dajući našim artistima vreme i prilike, možemo da učimo, izmaštamo igre i likove, testiramo alate i tehnike i te rezultate dalje koristimo da inspirišemo ostatak tima, a i kompaniju.

Umetnost je odličan motivator i koristimo je da inspirišemo sve Desperadose i igrače, baš kao što je koristimo da inspirišemo sebe.

–  Manja

GEJM DIZAJN

To što sam u Two Desperados studiju od samog početka dalo mi je priliku da posmatram i budem deo brzog i neprekidnog razvoja kompanije. Videti koliko smo napredovali, ne samo u gejm dizajnu već i u svim drugim oblastima, neverovatno je motivišuće i inspirativno.

Ogroman uticaj imalo je upoznavanje i povezivanje sa stručnjacima iz različitih oblasti – mentorstva i razne radionice na širok spektar tema pomogli su nam da proširimo znanje i razvijemo veštine. Što se tiče samog gejm dizajna, mnogo smo naučili o različitim tehnikama dizajna i tehnikama dolaženja do novih ideja, o publici, prototajpingu, različitim alatima koje možemo da koristimo, o načinima na koje možemo da automatizujemo određene procese i repetitivne taskove… i još toliko toga. Gejm dizajn koji sada radimo je daleko složeniji u odnosu na onaj od pre, vođen je podacima, ali zabava i kreativnost su nam uvek osnova svega. Kao strastveni gejmeri, redovno igramo i dekonstruišemo mnogobrojne igre različitih žanrova – apsolutni prioritet nam je da pratimo industrijske trendove i druge dizajn prakse.

–  Nataša

BUDUĆNOST

Naša kompanija je u proteklom periodu značajno napredovala u razvoju veštačke inteligencije. Njen napredak doneće velike novine na raznim poljima, a promeniće se i način na koji pristupamo gejm dizajnu. Verujemo da će ovo doprineti poboljšanju naših proizvoda na jednom potpuno novom nivou i otvoriti toliko novih mogućnosti da našim igračima pružimo najbolje moguće iskustvo igranja.