Dve radionice namenjene su različitim tipovima korisnika Unreal Engine-a. Sa jedne strane, to su početnici ili juniori koji imaju izvesno iskustvo u 3d modelovanju i poznavanje UE okruženja (radionica Milana Ličine), dok će druga biti posebno namenjena arhitektima i onima koji se bave 3d vizuelizacijama i predstaviće je Saša Vlajkov iz novosadskog studija Case 3D.
Radionice se održavaju u Crater Training Centru, neformalnoj obrazovnoj inicijativi koja je posebno posvećena različitim veštinama iz domena digitalnih zanata i produkcije, sa posebnim fokusom na Unreal Engine i Autodeskov program, a samim tim biće obezbeđena i oprema koja će eventualno biti potrebna učesnicima.
Kao i sam Unreal Engine, svi programi u okviru Unreal Day-a su potpuno besplatni uz registraciju, a mesta su ograničena za Masterclasses i Workshops. Keynotes & Showcase deo programa namenjen je svima onima koji su već deo lokalne Unreal Engine zajednice, eksperimentišu ili profesionalno rade sa ovim alatom, kao i onima koji tek žele da se u zajednicu uključe i istraže velike mogućnosti i široke primene koje Unreal Engine nudi.
***
Saša Vlajkov
Medior Tech Artist, Case 3D
Primena Unreal Engine-a u interaktivnim prezentacijama arhitektonskih projekata
Radionica posvećena izradi interaktivnih prezentacija za potrebe arhitektonskih projekata konkretno je namenjena arhitektama i svima onima koji se bave 3d i/ili arhitektonskim vizuelizacijama. Unreal Engine je alat koji sve češće koristi u ove svrhe (posebno alat za vizuelizaciju u realnom vremenu Twinmotion), a i dalje nije široko prepoznat u arhitektonskoj zajednici. Zbog toga se na ovaj način, u saradnji sa novom profesionalnom asocijacijom srpskih arhitekata novije generacije (ASAP), obraćamo upravo njima, i pružamo ih priliku da se upoznaju sa velikim potencijalom Unreal Engine-a.
Milan Ličina
Univerzitet Metrolopitan/Crater Trening Centar/Galerija12+
Brzo prototipovanje u Unreal Engine-u
Cilj radionice je da zainteresovanim dizajnerima digitalnih sadržaja približi UE5 kao razvojno okruženje za kreiranje brzih prototipa i isprobavanje različitih ideja i scenarija u realnom vremenu. Kroz praktičan rad, polaznici će kreirati osnovni nivo koristeći alate za modelovanje u UE5, teksturisati i osvetliti scenu, kao i razviti jednostavnu logiku kojom će testirati igrivost nivoa.
Radi lakšeg praćenja radionice, očekuje se da kandidati imaju osnovno poznavanje rada sa 3D alatima vezano za geometriju i teksturisanje.
***
Ovu aktivnost lansira superklaster Creative Tech Serbia, uz podršku USAID Srbija i ICT Hub Beograd, (kroz projekat Srbija Inovira). Više o supereklasteru Creative Tech Serbia možete pročitati ovde.