UNREAL DAY: Masterklasovi

Creative Tech Serbia 27.10.2022.
Vreme 15 - 17 h
Jezik Srpski / Engleski
Lokacija Prostor Miljenko Dereta
Cena Besplatno

UNREAL DAY: Masterklasovi

Jedinstveni događaj posvećen jednoj od vodećih platformi i alata za kreativnu vizuelnu produkciju - Unreal Engine - biće održan u Beogradu u četvrtak 27. oktobra pod nazivom UNREAL DAY.

Kroz partnerstvo superklastera Creative Tech Serbia, kompanije 3 Lateral/Epic Games i SGA, kreativni profesionalci i zainteresovana publika će imati priliku da isprate radionice i masterklaseve koje će održatina “UE evanđelisti”, profesionalci i praktičari UE iz Kanade, Poljske, UK i Srbije.

Pored dužih radionica za manji broj učesnika i keynote/showcase programa otvorenog za najširu publiku, masterklas format će ponuditi nešto između – razmenu konkretnih iskustava vezanih za specifične aspekte rada sa Unreal Engine-om kao alatom, kroz “show’n’tell” i razgovor sa ekspertima iz Srbije, Poljske i sa Tajvana, u trajanju od po dva sata.   

Masterklasove će predstaviti vodeći domaći i inostrani profesinalci, uključujući Davida Jianga iz nagrađivanog kanadskog studija Shape Shifters Creative koji će se fokusirati na MetaHuman alat, kao i Krzystofa Pachulskog, UE evanđelistu koji ispred Epic Games deli svoje znanje i bogato iskustvo sa zajednicom širom Evrope. Pored Darka Subotina, profesora na FDU u Beogradu i jednog od retkih autorizovanih predavača za Unreal Engine u našoj zemlji, Adam Kovač iz 3Lateral/Epic Games će svima zainteresovanima približiti proces aplikacije za Epic MegaGrants program, kroz koji projekti bazirani na UE tehnologiji mogu dobiti finansijsku podršku za dalji razvoj. 

Ova četiri masterklasa namenjena su onima koji već barataju osnovama rada u Unreal Engine-u, ili su možda napredni korisnici koji rade kao nezavisni profesionalci ili su deo nekog od gejming, CGI/VFX studija ili pak tima koji se bavi 3d vizuelizacijama različitih formata. Masterklas koji je posvećen Epic MegaGrants programu je posebno zanimljiv za timove ili pojedince koji su u potrazi za finansiranjem rada na svojim zanimljivim autorskim ili edukativnim projektima baziranim na Unreal Engine tehnologiji.

Krzystof Pachulski
Unreal Engine evanđelista, Epic Games, Poljska
Geometry Script in UE

David Jiang
Osnivač & Vođa razvoja, Shape Shifters Creative, Kanada
Metahuman inside Shape Shifters Production Environment

Adam Kovač
Solutions Specialist, 3Lateral/Epic Games, Srbija
How to – Epic MegaGrant 

Darko Subotin
Gostujući professor, Fakultet dramskih umetnosti, Srbija
Combining blueprints and sequencer in Unreal Engine

Jedan učesnik može odabrati samo jedan masterklas, s obzirom da se sva četiri održavaju u istom terminu. PRIJAVE DO 24. OKTOBRA U PONOĆ. Broj mesta je ograničen!

***

Ovu aktivnost lansira superklaster Creative Tech Serbia, uz podršku USAID Srbija i ICT Hub Beograd, (kroz projekat Srbija Inovira). Više o supereklasteru Creative Tech Serbia možete pročitati ovde.

Adam Kovač,
Solutions Specialist, 3Lateral
O predavaču

Srednjoškolsko obrazovanje stekao je u Devetoj gimnaziji u Beogradu, nakon koje je upisao Fakultet organizacionih nauka s idejom da se bavi (operacionim) menadžmentom. Iako su ga tada zanimale optimizacije procesa rada, karijeru je spletom okolnosti počeo u finansijskom konsaltingu u internacionalnoj kompaniji EY. Tamo je pravio analize i izveštaje koji pomažu pri akvizicijama većih kompanija (SBB, Imlek, Knjaz Miloš, Bambi…).

Jedna od njih bila je prekretnica. Radeći na prodaji Epic Games-u je upoznao 3Lateral. Danas upravo u ovoj kompaniji pomaže klijentima da izaberu odgovarajuća tehnološka rešenja, pomaže rast lokalne startap i kreativne zajednice i bavi se marketingom i odnosima s javnošću.

Adam gaji i veliku ljubav prema mentorstvu. Tokom studija i karijere je mentorisao grupno više od 100 studenata Fakulteta organizacionih nauka, a pojedinačno (1 na 1) oko 30 studenata i članova tima.

David Jiang,
Osnivač & vođa za razvoj, Shape Shifters Creative
O predavaču

David Jiang je vodeći stručnjak, umetnik i tehnički direktor u industriji filmova i igara, specijalizovan za video produkciju u realnom vremenu za bioskop i scenografije igara, kao i CG sadržaj kratkog formata unutar Unreal Engine-a. Kao šef istraživanja i razvoja u Shape Shifters Creative, David nastoji da pomeri granice najnovije tehnologije u industriji. Njegovo stalno istraživanje i testiranje inovativnih alata doprinosi njegovom bogatstvu znanja o najnovijim tehnologijama.

Kao zagovornik samo najboljih i vrhunskih pristupa, David je krenuo u izgradnju proizvodno dokazanih radnih tokova za mnoge velike i male timove, u ranim fazama. Smatran kao pionir u prilagođavanju metahumana u produkciji, njegova stručnost i rad sa nekoliko studija se i danas poštuju. Njegovo napredno iskustvo i specijalizacija u Autodesk Mayi (razvoj pipeline-a/animacije, svi aspekti montiranja, CFX i pithon) i Unreal Engine 4/5 (metahuman razvoj/prilagođavanje, rešenja za mašinsko učenje, CFX) postavlja visoku letvicu iznad industrije standardne. Njegova misija je da nastavi sa uticajem u digitalnom svetu, inspirišući kreativce da nastave da pomeraju granice onoga što se može postići.

Krzysztof Pachulski,
Evangelist, Epic Games
O predavaču

Krzysztofa najviše zanimaju grafičko programiranje i arhitektura sistema igara. Poslednjih godina profesionalno koristi Unreal Engine 4. Takođe je kreirao mnogo nekomercijalnih sporednih projekata, sa alatima za kreiranje vizuelizacije muzike uživo sa šejderima, ili game jam igre zajedno sa breachandclean.com kreiranim zajedno sa Ramijem Ismailom i grupom fantastičnih ljudi.

On je prisustvovao gomilu konferencija i događaja vezanih za igre. Sada pomaže Epic Games-u da dopre do developera, sa fokusom na Istočnu Evropu i Izrael.

Darko Subotin,
Fakultet dramskih umetnosti
O predavaču

Darko Subotin nosi i akademsko, i iskustvo 3D generaliste iz industrije. Trenutno na Fakultetu Dramskih umetnosti u Beogradu razvija program osnovnih studija – Digitalne i interaktivne dramske umetnosti. Program je fokusiran na korišćenje Unreal Engine-a, i Darko će predavati 3D grafiku i animaciju. Pre toga, predavao je 3D grafiku na Akademiji Umetnosti u Novom Sadu. Najskorije je kreirao i držao kurs Unreal Engine Essentials koji je slušalo oko 50 profesora sa srpskih univerziteta. Deo iskustva je sticao u Eipix-u (sada Playrix.rs) kao 3D generalista gde je bio i autor stripa “Deviance” koji se kasnije razvijao u VR iskustvo. Darko je radio i kao freelancer na kratkim filmovima i video igricama i razvijao lične projekte poput Mortal Kombat 4 – Fan Made Endings.