Bez obzira na to da li igra ima puno dijaloga, ili je u potpunosti bazirana na vizuelnoj naraciji, neophodno je da svi koji rade na projektu dele istu kreativnu viziju. Ideju moramo pretočiti u nešto verbalno, a to je u glavnom loglajn – kratak siže koji nam govori osnovne podatke u glavnim likovima, zapletu i spoljašnjem uticaju koji nas baca u novu avanturu.
Polaznici trećeg ciklusa Playing Narratives programa ovde se prvi put susreću i sa pasošem karaktera, kao i idejama o negativcima, unuytrašnjem sukobu, putu heroja i drugim narativnim tehnikama koje se koriste u građenju bilo koje uspešne priče, bilo da će ona završiti oblikovana u video igru, ili film, seriju, strip…
Nakon tehničkog uvoda, polaznici i polaznice smišljaće svoje originalne loglajnove, koji će kasnije poslužiti kao osonova za njihove originalne koncepte za video igre.
***Ove godine program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY*, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral kao deo Epic Games i programskog partnera Centar za promociju nauke (CPN). Pored njih, u projektu učestvuju i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji, kao i Vidikovac Beograđanka.
*RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.