Narativ, pasoš karaktera i put heroja

Playing Narratives 06.06.2024.
Vreme 18:00
Jezik Srpski
Lokacija Zoom
Cena Besplatno

Narativ, pasoš karaktera i put heroja

Sve počinje od ideje - ali ona nije dovoljna. Ove nedelje učimo kako se ideja uhvati na papir i kako je oblikujemo u nešto što možemo da komuniciramo sa drugim članovima tima. Okosnica rada će biti pisanje loglajnova, definisanje teme igre i glavnih likova

Bez obzira na to da li igra ima puno dijaloga, ili je u potpunosti bazirana na vizuelnoj naraciji, neophodno je da svi koji rade na projektu dele istu kreativnu viziju. Ideju moramo pretočiti u nešto verbalno, a to je u glavnom loglajn – kratak siže koji nam govori osnovne podatke u glavnim likovima, zapletu i spoljašnjem uticaju koji nas baca u novu avanturu.

Polaznici trećeg ciklusa Playing Narratives programa ovde se prvi put susreću i sa pasošem karaktera, kao i idejama o negativcima, unuytrašnjem sukobu, putu heroja i drugim narativnim tehnikama koje se koriste u građenju bilo koje uspešne priče, bilo da će ona završiti oblikovana u video igru, ili film, seriju, strip…

Nakon tehničkog uvoda, polaznici i polaznice smišljaće svoje originalne loglajnove, koji će kasnije poslužiti kao osonova za njihove originalne koncepte za video igre.

 

***Ove godine program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY*, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral kao deo Epic Games i programskog partnera Centar za promociju nauke (CPN). Pored njih, u projektu učestvuju i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji, kao i Vidikovac Beograđanka.

*RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.

Mladen Levnaić,
Narativni dizajner
O predavaču

Sa gotovo deceniju rada u gaming industriji i više od trideset objavljenih igara iza sebe, Mladen Levnaić je jedan od najiskusnijih narativnih dizajnera u regionu. Karijeru je započeo na indie projektima, da bi se ubrzo pridružio timu Eipix Entertainmenta i dobio priliku da radi na nekim od najvećih HOPA franšiza na svetu, ali i igrama drugih žanrova – od Sci-Fi avantura kao što su Lightstep Chronicles, pionirskog projekta za Amazon Echo – Path of Discovery: Europa pa sve do popularne narativne igre Lifeline: Whiteout. Po dolasku mobile gaming giganta Playrix u Srbiju, preuzima poziciju senior lead narrative designera i radi na planetarnim hitovima namenjenim milionima igrača.

Bilo kao head departmana u Eipix Entertainmentu ili kao senior lead u Playrix RS – jedan od krucijalnih delova posla kojim se Mladen bavio tokom karijere jeste obučavanje i edukacija drugih narativnih dizajnera. Poslednjih godina, svoje profesionalno iskustvo deli i sa polaznicima Nordeus Huba, kroz programe Booster i  Narrative Boot Camp, a od sada i sa učesnicima programa Playing Narratives pod pokroviteljstvom SGA.

Radio je na igrama kao što su Lifeline: Whiteout, Lifeline: Whiteout 2, Path of Discovery: Europa, Lightstep Chronicles, Going Medieval, Myths Of The World, Dead Reckoning, Hidden Expedition, Final Cut, Off The Record i Dark Parables HOPA serijali.