Logotip, dekonstrukcija igre, propovi, zvuk u igri

Playing Narratives 04.07.2024.
Vreme 18h-20h
Jezik Srpski
Lokacija Zoom
Cena Besplatno

Logotip, dekonstrukcija igre, propovi, zvuk u igri

U trećoj turi praktičnih predavanja za četvrtu generaciju projekta Playing Narratives, svaki departman dobiće priliku da dodatno produbi tehnička znanja.
I ove nedelje, uz pomoć seniora iz domaće industrije, nastavljamo sa nekoliko predavanja za svaki od departmana koje imamo u ovom ciklusu. Stečeno znanje uskoro se primenjuje i u praksi, kada naši novoosnovani timovi počnu da rade na konceptima za svoju prvu igru.

Ovo su predavanja koja smo pripremili:

 

2D ART – Radionica izrade logotipa

Šta vidimo svaki put kada se load-uje igra? Šta je ono što je najlakše zapamtiti i prepoznati? Logo! Zato je važno da tvoja igra ima originalan, zanimljiv logo koji na prvi pogled prenosi vajb i žanr igre. Na sreću, sada je pravljenje logoa dobro proučena stvar. U saradnji sa Playstudios Europe organizujemo radionicu na kojoj ćeš naučiti kako se pravi, ali i zapravo napraviti logo za svoju igru – pravu ili izmišljenu.

 

3D ART – Konceptualna i tehnička izrada propova za razvoj video igara

Definicija propova u 3D environment-u, pozicija u pipeline-u, block-out propova, low-poly/high-poly modelovanje, generisanje UV-a (UV Unwrap), teksturizacija, implementacija u game engine, tips & tricks.

 

ZVUK – Od ideje do implementacije

Na ovom predavanju će polaznici, kroz praktične primere, imati priliku da se upoznaju sa procesom produkcije zvučnih efekata – od dizajna tj. osmišljavanja, preko montaže i obrade, do implementacije u endžin. 

 

NARATIV – Dekonstrukcija igre “Brawl Stars”

(1) Izazovi sa kojima se suočava Game Designer

(2) Kako rešava svakodnevne zadatke

(3) Šta su dobre prakse u industriji mobilnih igara kroz dekonstrukcije mobilne igre “Brawl Stars”

 

Ove godine program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY*, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral kao deo Epic Games i programskog partnera Centar za promociju nauke (CPN). Pored njih, u projektu učestvuju i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji, kao i Vidikovac Beograđanka.

*RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.

 

Ljubica Rančić,
Playstudios, Art director u Live oprations domenu
O predavaču

Ljubica je umetnička direktorka sa 10 godina iskustva u gejmingu i sa preko 15 godina iskustva rada u dizajnu (grafički, UI i UX). Njena specijalizacija su slot igre sa fokusom na monetizaciju i Live Events. Glavne tačke u svakodnevnom poslu su ispunjavanje poslovnih ciljeva i monetizacionih mehanika kroz jasne, primamljive vizuale i serije gejmifikovanih aseta koji unapređuju korisničko iskustvo dajući dodatni aspekt za angažovanje igrača pored core igara i povećavaju nivo zabave i vremena igranja. U Playstudiosu je zadužena za više kreativnih timova u domenu Concept Art, Copy, UX/UI Design, Animation i Slice.

Dimitrije Cvetković,
Vođa audio odeljenja, Mad Head Games
O predavaču

Dimitrije je dizajner zvuka i kompozitor specijalizovan za proizvodnju zvuka za video igre.

Trenutno je šef audio odeljenja u Mad Head Games, gde nadgleda dizajn zvuka, muziku i produkciju glasa kako bi osigurao da projekti budu osnaženi sadržajem koji odlično zvuči i angažuje igrače.

Dimitrije Milenković,
Game Designer, Nordeus
O predavaču

Karijeru u industriji mobilnih igara započeo je kao Backend Developer. Nakon dve godine programiranja na igri Top Eleven, sa ciljem da ima veći uticaj na to kako će se igra
razvijati, postao je Game Designer. Svoje prve GD korake napravio je u okviru SGA Mentorship programa, a tokom poslednje tri godine uspesno dizajnira nove i unapređuje stare funkcionalnosti igre Top Eleven.

Filip Karzić,
Lead 3D artist, Package Development
O predavaču

Završio Master Arhitekture u Beogradu, radio kao arhitekta skoro 2 godine u Kragujevcu i učestvovao u širokom spektru projekata u rasponu od koncepta i faze projektovanja do realističnih arhitektonskih vizuelizacija. Otkrio svoj pravi poziv – osmišljavanje prostora, scenografije i ambijenta, od makro do mikro nivoa omogućavajući igračima da uživaju u svakoj sceni u igri. U protekle 2 godine stanuje u Beogradu i radi kao Lead 3D artist/generalist u kompaniji PackDev. Fokus njegovog rada je 3D prop, 3D environment art i level design koji se kasnije kači i prodaje na Unreal Engine prodavnici. Učestvovao na raznim javnim konkursima, izlagao nekoliko studentskih projekata na Salonu Arhitekture. 2023. godine je bio član programa „PLAYING NARRATIVES“  u organizaciji SGA. Navršen kurs za VFX u kompaniji WARGAMING.

Larisa Ivetić,
Lead 3D Artist, Package De
O predavaču

3D Generalista, Technical Artist i Level Artist u Game Development-u sa 6 godina aktivnog iskustva u industriji. Svoju karijeru je započela samostalno, iz svog interesovanja i strasti prema video igrama i art delu same produkcije istih. Kao samouki 3D artist, svoj razvoj je sticala pretežno iz iskustva u samoj produkciji video igara na raznim platformama za Android, iOS, i PC platforme sa iskustvom rada u dva game engine-a – Unreal Engine i Unity. Trenutno radi kao Lead 3D Artist,Tech Artist i Level Artist u kompaniji PackDev. Bila je učesnica raznih game jam programa (Unity. UEFN), kao i polaznik Unreal Fellowship:Worldbuilding programa koje organizuje Epic Games, 3lateral, Materriya, 2023. godine, a od ove godine je i zvanični Autodesk-sertifikovani 3D artist za softvere 3ds Max i Maya.