Ovo su predavanja koja smo pripremili:
2D ART – Radionica izrade logotipa
Šta vidimo svaki put kada se load-uje igra? Šta je ono što je najlakše zapamtiti i prepoznati? Logo! Zato je važno da tvoja igra ima originalan, zanimljiv logo koji na prvi pogled prenosi vajb i žanr igre. Na sreću, sada je pravljenje logoa dobro proučena stvar. U saradnji sa Playstudios Europe organizujemo radionicu na kojoj ćeš naučiti kako se pravi, ali i zapravo napraviti logo za svoju igru – pravu ili izmišljenu.
3D ART – Konceptualna i tehnička izrada propova za razvoj video igara
Definicija propova u 3D environment-u, pozicija u pipeline-u, block-out propova, low-poly/high-poly modelovanje, generisanje UV-a (UV Unwrap), teksturizacija, implementacija u game engine, tips & tricks.
ZVUK – Od ideje do implementacije
Na ovom predavanju će polaznici, kroz praktične primere, imati priliku da se upoznaju sa procesom produkcije zvučnih efekata – od dizajna tj. osmišljavanja, preko montaže i obrade, do implementacije u endžin.
NARATIV – Dekonstrukcija igre “Brawl Stars”
(1) Izazovi sa kojima se suočava Game Designer
(2) Kako rešava svakodnevne zadatke
(3) Šta su dobre prakse u industriji mobilnih igara kroz dekonstrukcije mobilne igre “Brawl Stars”
Ove godine program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY*, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral kao deo Epic Games i programskog partnera Centar za promociju nauke (CPN). Pored njih, u projektu učestvuju i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji, kao i Vidikovac Beograđanka.
*RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.