Gejmifikacija i emocionalni gejm dizajn

Playing Narratives 06.07.2023.
Vreme 18:00
Jezik Engleski
Lokacija Zoom
Cena Besplatno

Gejmifikacija i emocionalni gejm dizajn

Pored mejnstrim igara, postoji čitav niz kreatora koji video igre i alate koji se koriste za njihovu proizvodnju koriste na druge maštovite, transmedijalne načine. Oni prave igre sa porukom, iskustva koja produbljuju muziku i film, ili nešto treće što je u domenu eksperimentalnog.

Polaznici trećeg ciklusa Playing Narratives projekta imaće priliku da čuju dva alternativna načina na koji mogu da se koriste video igre, kao i to kako da, ako se za to odluče, osnuju svoje gejming studije koji su inkluzivni i koriste video igre za neku dublju svrhu.

Već odavno se igre ne koriste i ne prave samo kao vid zabave, već nalaze svoje mesto u industriji mode, muzike, filma, reklama i koncepti gejm dizajna prevazilaze okvire gejming industrije.

Zahvaljujemo se ekipi A MAZE. festivala iz Nemačke na pomoći da u (virtuelne) goste pozoveme dve fenomenalne devojke koje pokazuju upravo ove alternativne vidove gejm dizajna i preduzetništva.

 

Ovaj program organizuje i sporvodi SGA (Serbian Games Association), ali on ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral / Epic Games, Ubisoft Belgrade, Two Desperados. Pored njih, u projektu učestvuju i platforma i festival A Maze. / Berlin, kao i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji.

RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.

Mélanie Courtinat,
Immersive artist
O predavaču

Melanie Courtinat je imerzivna umetnica i umetnička direktorka, rođena i sa sedištem u Parizu, Francuska. Smatrajući video igre ozbiljnim medijem, ona istražuje njihova svojstva u okviru svoje prakse, koja teži da pomera granice i povuče nove paralele sa drugim kreativnim oblastima kao što su likovna umetnost, muzika, moda, arhitektura, bioskop… Posebno je zainteresovana za gejm mehanike i emocije koje one pobuđuju, kroz stvaranje svetova i interaktivnih instalacija koristeći virtuelnu realnost, proširenu stvarnost i 3D.

Marina Díez,
CEO, 3ofcups Games
O predavaču

Marina Diez je nagrađivana dizajnerka video igara iz Španije. Ona je izvršna direktorka u 3of Cups Games, etičkom i raznolikom studiju igara sa sedištem u Berlinu i Londonu. Pored toga, ona je vodeća dizajnerka igara u JNSQ Studios, trenutno radi na igri Dordogne. Marina takođe radi kao konsultantkinja za dizajn igara i radnu etiku za druge kompanije širom sveta.