Novo takmičenje se fokusira na metodologiju ideja, dizajniranu tako da maksimizira šanse studija da kreira hit igru i optimizuje njihovo vreme i resurse da se fokusiraju na ideje visokog potencijala. Studiji koji učestvuju imaće pristup novom Voodoo Ideation konceptu, resursima i strimovima uživo. Sve ideje će pregledati tim Voodoo Publishing.
Više studija koji su iznedrili hitove, uključujući Raketspel, OHM, Stone Ake, Pikel Bok i Voodoo Paris, pridružiće se masterklasu kako bi podelili svoje znanje, iskustvo i inspiraciju sa učesnicima. Pet studija će takođe osvojiti dve trenerske sesije u jednom od ovih studija, gde imaju priliku da uče iz iskustva, neuspeha i uspeha ovih veoma iskusnih studija, uz direktne povratne informacije o njihovim prototipovima.
U ponudi je šest različitih kategorija nagrada, uključujući:
- Nova nagrada – Studiji koji naprave pet najboljih prototipova, u pogledu metrike, osvojiće dve trenerske sesije iz više studija za pravljenje hitova
- Prva nagrada – 1.000.000 dolara – Za sve pokrenute i potvrđene igre koje premašuju pet miliona preuzimanja u prva četiri meseca nakon lansiranja
- Druga nagrada – 200.000 dolara – Za bilo koju pokrenutu i potvrđenu igru
- Nagrade za ideje – nagradni fond od 100.000 dolara – Za deset najboljih ideja visokog potencijala, koje je ocenio Voodoo izdavački tim
- Snažne metričke nagrade – 10.000 USD – Za sve igre koje dostižu manje od 0,20 USD CPI i više od 30% D1 zadržavanja na Androidu, ili manje od 0,30 USD CPI i više od 30% D1 na iOS-u ILI D3 vreme igranja od preko 60 minuta i CPI manje od 0,60 USD CPI na obe platforme
- Nagrada za preporuke – 100.000 dolara – za upućivanje studija koji nastavlja da kreira pokrenutu i potvrđenu igru
Takmičenje počinje strimingom uživo 3. marta. Studiji će imati dve nedelje da dostave ideje koje će zatim pregledati tim Voodoo Publishing-a. Odabrani studiji će tada imati dve nedelje da prototipiraju snažne ideje, pre dve nedelje testiranja. Pobednici će biti objavljeni od sredine aprila nadalje.