Upoznaj moć in-game advertajzinga na sledećem Community samitu
U četvrtak, 22. maja, sa početkom u 17 časova, u amfiteatru Naučno-tehnološkog parka Novi Sad biće održan naredni Epic Games Community Summit, posvećen razvoju video-igara za potrebe brendova. Događaj će okupiti advertajzing profesionalce, produkcijske studije kao i nezavisne kreatore igara koji žele da saznaju više o mogućnostima primenjenih gejmifikovanih sadržaja.
Na samitu će biti predstavljen aktuelni projekat Fortnite kreatorke i polaznice više UEFN edukativnih programa, Lene Glišović, iz domena razvoja video-igre za potrebe promocije turizma.
Panel diskusija Gamified Branding & Beyond biće održana u drugom delu događaja, sa ciljem razmene iskustava predstavnika razvoja igara i advertajzinga. U panelu će učestvovati Miloš Đurđević, kreativni direktor u Fullhouse Ogilvy, Nikola Šoškić, osnivač Shosha Games i Lena Glišović, direktorka gejminga u Glitch Studios (Radionica Krug), a sesiju će moderirati Ivica Milarić, predavač na Akademiji umetnosti u Novom Sadu i gejm dizajner. Panel će biti super prilika za razgovor o potencijalu igara za potrebe prepoznatljivosti brendova, mogućnostima, dostupnim alatima, kao i aktuelnim i budućim trendovima.
Događaj će biti održan na engleskom jeziku. Ulaz je besplatan, uz neophodnu registraciju, a više detalja i registracionu formu možete pronaći na ovom linku.