22.03.2022.

Upiši Voodoo akademiju u Novom Sadu

Otvorene su prijave za prvu Voodoo x Tummy Games akademiju koja je dizajnirana da pomogne game dev entuzijastima, od 18 do 35 godina, da unaprede metodologiju ideacije i egzekucije za svoje buduće hyper-casual hitove.

Akademija nudi priliku game dev entuzijastima da prošire svoje znanje i da naučeno implementiraju u kreiranje hyper-casual igara. Polaznici akademije će naučiti kako da analiziraju tržište, struktuiraju proces ideacije, primenjuju adekvatne tool-ove i kako da benčmarkuju na efikasan način u saradnji sa Voodoo-om i Tummy Games ekipom. Ovim povodom razgovarali smo sa Marijom Savić iz Tummy Games tima.

 

SGA: Šta dobijaju učesnici kroz učešće na ovom programu? 

Marija: Učesnici dobijaju rad sa mentorima iz Voodoo-a i Tummy Games-a, predavanja koja će se održavati i uživo u prostoru Tummy Games-a, module koji vode kroz ceo proces kreiranja hyper-casual igara, 24h podrške organizacionog tima iz Tummy Games-a, nakon završene jednomesečne edukacije timovi imaju priliku da tokom kreiranja prototipa budu finansijski podržani. Kao i priliku da se saradnja nastavi nakon završene akademije. Takođe, timovi koji su prethodno prošli neku od edukacija u oblasti kreiranja hyper-casual igara, dobrodošli su da se prijave i u startu otpočnu kreiranje prototipa. 

S obzirom na to da je izuzetno teško napraviti hit igru, učešće u ovom programu i pristup timu koji već ima 5 hit igara je neprocenjivo, ako učesnici ozbiljno žele da se bave pravljenjem igara, moraju naučiti proces kako se to radi, a ovaj program upravo to daje.

SGA: Šta se od njih očekuje?

Marija: Ideja je da učesnici, nauče ceo proces kreiranja i testiranja hyper-casual prototipova. Ono što mi praktikujemo je testiranje dva prototipa mesečno, što znači da se od učesnika očekuje da urade minimum jedan prototip mesečno, idealno dva.

SGA: Šta je uspešan projekat? Šta se sa njime dešava dalje? 

Marija: Uspešan prototip je igra koja ima MVP verziju, koja ima bar 10-20 nivoa na osnovu kojih možemo dobiti informacije koje definišu hit. Glavni parametri koji se u ovom procesu gledaju su:

  • CPI – cena akvizicije igrača
  • D1 – koliko igrača dođe u startu u igru
  • Play time – koliko dnevno igrači igraju
  • D7 – koliko igrača igra igru nakon 7 dana 

SGA: Čiji je IP napravljenih igara? 

Marija: IP je vlasništvo tima koji kreira igru, Voodoo se kroz ugovor bavi isključivo publishing delom.

SGA: Ko može da se prijavi (gradovi, godište, pojedinci ili timovi)

Marija: Mogu da se prijave pojedinci i timovi, važno je da imaju od 18 do 35 godina, i osnovno znanje iz Unity programa ili 3D design-a kao i znanje engleskog jezika. Maksimalan broj ljudi u timu je troje. Prisustvo je obavezno u prostorijama Tummy Games-a u Novom Sadu, obavezno je poneti i svoju računarsku opremu. 

***

U nastavku vesti nalaze se svi neophodni podaci za prijavu. Ovako izgleda proces:

  1. Deadline za prijavu je 20.04.2022. Prijavite se na ovom linku a bićete blagovremeno obavešteni o rezultatima konkursa
  2. Intervju 
  3. Kvalifikacioni zadatak do 
  4. Finalna selekcija 
  5. Open day Akademije 
  6. Start Akademije
  7. Trajanje akademije: 4 meseca (1 mesec edukacije + 3 meseca rada na kreiranju prototipa)

Voodoo je francuski developer i izdavač mobilnih igara sa sedištem u Parizu. Kompaniju su 2013. godine osnovali Aleksander Jazdi i Loren Riter. Voodoo-ove igre su ukupno preuzete 6 milijardi puta do 2022. godine, sa 300 miliona aktivnih korisnika mesečno. 2019. godine, Voodoo je proglašen za najboljeg izdavača na Mobile Games Awards ceremoniji.

Tummy Games je srpski studio koji razvija mobilne igre sa fokusom na Hyper-Casual games, smešten u Novom Sadu. Lansiranjem video igara Slice it All (30M igrača) Volley Beans (30M igrača) and Pancake Art (50M igrača), pozicionirali su se na gejmerskoj sceni. Oko ideje osnivanja studija okupili su se Nemanja Divljak, Vladimir i Nikola Veselinović 2016. godine. Prva igra koju su razvijali bila je Tummy Slide, koja ih je inspirisala na ime studija Tummy games.