Očekivanja su velika kada prva igra koju izdate zaradi nagrade, privuče oko izdavača koji je portuju na veće platforme i koja za kratko vreme stekne zagrižene fanove koji cene jedinstven art stil, tailor-made soundtrack, suptilnu kritiku savremenog društva i vrhunski humor.
Demagozi su uspeli sve to da nadmaše i nedavno objavili trejler za njihovu novu igru “The Cub”. Sve što smo obožavali u njihovoj prvoj igri, nalazi se i u novoj, uz nove likove, mehanike i priču. Delimo sa vama trejler, ali i razgovor sa Igorom Simićem, osnivačem studija i mozgom operacije.
SGA: Kako ste se “prebacili” kao tim i kreativci sa mobile znanjem na ovoliko kompleksniji PC/console projekat?
Igor: Mi smo Golf Club: Wasteland radili kao mobilni projekat iz praktičnih razloga. Cilj je bio da naša prva komercijalna igra bude mala, a da istovremeno pokažemo kroz svet i radijski program da možemo da izgradimo likove, priču, atmosferu za konzolnu igru. Zato je i GCW imala premium biznis model. Uspeh te igre nam je dao mesto za stolom sa izdavačima PC/konzolnih igara. The Cub je značajno kompleksnija igra, ali nam je filozofija rada ista, samo sa većim timom.
SGA: Kako ste ostvarili saradnju sa izdavačima i da li ste zadovoljni tim procesom?
Igor: Sa poljskim izdavačem Untold Tales smo razgovarali o trećem projektu. Oni su videli da GCW nije portovan, pa smo napravili dogovor da proširimo taj naslov. Pošto je saradnja bila em uspešna em prijatna, imali smo u šteku demo za The Cub, pa smo se dogovorili. U međuvremenu igra se ispostavila duplo većom od planirane, ali to je ok.
SGA: I više nego OK! Reci nam nešto o soundtracku, to je ono po čemu ste, pored stila, jako prepoznatljivi. Sa kime ste sarađivali ovaj put?
Igor: Soundtrack je ponovo Radio Nostalgia from Mars koji se emituje u Tesla City-u na Marsu, ali ovog puta u šlemu našeg mutiranog dečaka. Kao i do sad, ja pišem tekst i napravim neki očajni, anti-sluh demo, a Shane Berry onda komponuje. Onda zovemo saradnike. Na primer, Horsman Coyote iz Eyesburn-a je jedan od saradnika. Naslovna pesma iz trejlera je tako nastala, a vokal je Goran Grubišić iz benda Wooden Ambulance. Ima ih još, ali o tom potom.
SGA: Videli smo jako pozitivne reakcije publike na portovane verzije GolfClub:Wastelend. Kako ste još gradili publiku unapred za novi proizvod?
Igor: Jeste, iznenađujuće je dobar prijem GCW-a. Ali mi nismo ništa radili po pitanju marketinga. To za sad rade naši izdavači. Mi uredno održavamo odnose sa zajednicom na mrežama, ali pre svega se trudimo da pravimo dobre, relevantne igre koje će jednog dana postati crtane serije.