Razvijanje igre sa zajednicom – upoznaj Yarnhub
Yarnhub Animation Studios zaista ima drugačiji story arc od tipičnog gejm dev studija. Osnovani su 2021. sa sasvim drugačijom svrhom – radi stvaranja istorijskih animiranih filmova. Uvodeći gledaoca u akciju rame uz rame sa ljudima koji su doživeli prikazane događaje, uspeli su da izgrade strastvenu publiku. Toliko strastveno, zapravo, da je zajednica počela da zahteva sadržaj u kojem bi još više učestvovala u istorijskoj akciji – video igru.
Tako je nastao Brass Rain – predstojeći naslov o Drugom svetskom ratu, u kojem ćeš moći da biraš strane, udružiš se sa timom, a možda čak promeniš i istoriju. Ova borbena igra nudi realistične rekreacije ključnih događaja iz Drugog svetskog rata, sa naglaskom na prve bitke. Brass Rain će u finalnom izdanju imati co-op, PvP i oklopna vozila, kasnije omogućavajući igračima da jurišaju na neprijateljske linije u tenkovima, voze avione i vrebaju u fregatama.
Seli smo i popričali malo sa predstavnikom naše nove kompanije-članice, Sirilom Berouom (Cyril Barrow), koji je Head of Games. Ovo je prilika da saznaš sve o Yarnhub-u!
SGA: Možete li nam reći nešto o Yarnhub-u, kako je nastao?
Siril: Yarnhub je nastao 2021. kao studio za 3D animaciju fokusiran na vojnu istoriju. Naši video-snimci dugog formata pričaju emotivne, često zanemarene priče o hrabrosti i bratstvu. Sada imamo preko 2 miliona pretplatnika i 35 miliona pregleda mesečno. Brzo smo razvili globalnu zajednicu ljubitelja istorije — od kojih su mnogi takođe gejmeri.
SGA: Kako ste odlučili da pređete sa kreiranja animiranih videa na video-igru?
Siril: To je tražila publika. Godinama su ljudi komentarisali: „Da li je ovo igra? Gde mogu da je igram?” Zato smo odlučili da je napravimo. Naši video-snimci su stvoreni u Unreal Engine-u 5, a sa našim stilom pripovedanja i vizuelnim kvalitetom, video-igra se činila kao prirodni sledeći korak. Sada proširujemo tim stručnjacima za gejming.
SGA: Reci nam nešto o Brass Rain-u. Po čemu se ističe u moru hiljada igara koje se izdaju svake godine?
Siril: Brass Rain je istorijski utemeljena borbena igra stvorena u Unreal Engine-u 5. Ono što je čini jedinstvenom je način na koji je povezana sa našim YouTube kanalom — novi sadržaj u našim filmovima se može igrati u igri. To podrazumeva nove scenarije, ugrađen hajp i zajednicu koja je angažovana i pre lansiranja. To je igra, ali i loop živog sadržaja.
SGA: Koji su izazovi prevođenja IP-a iz jednog medija u drugi?
Siril: U animaciji mi kontrolišemo sve — tempo, ton, vizuelni prikaz. U igrama igrač preuzima volan. Izazov je napraviti nešto što još uvek liči na Yarnhub priču, ali daje igračima slobodu. Rešavamo to uz mnogo prototipova i testiranja kako bismo pronašli pravi balans između direkcije i uključivanja igrača.
SGA: Koja sve uloge ima zajednice u vašem procesu razvoja igre? Zašto mislite da je važno uključiti je?
Siril: Naša zajednica je srž svega. Pomažu nam da oblikujemo igru kroz komentare, ankete i testove. Pošto su sa nama od početka, njima je stalo do tona i istorijske tačnosti koliko i nama. Stvaranje igre sa njima čini igru boljom – i osigurava da ne stvaramo u vakuumu.
SGA: Zašto ste izabrali da radite sve što radite u Unreal Engine-u? Postoje li benefiti kada su transmedijalni projekti u pitanju?
Siril: Unreal Engine je naša baza — već ga koristimo za animaciju, tako da je prelazak na razvoj igara bio besprekoran. Omogućava nam da ponovo koristimo asete, održavamo vizuelnu doslednost i efikasno stvaramo. To je ogromna stvar za transmedijalnost: jedan svet, koji dele i na filmovi i igra, bez opadanja kvaliteta.
SGA: Hvala, Sirile, na divnom razgovoru! Jedva čekamo da vidimo kuda ide Yarnhub!