TGS postoji kao neformalni tim od 2013. godine, ali 2020. godine su se ozbiljnije posvetili poslu i poečli da prave svoju prvu komercijalnu igru u okviru Nordeus booster programa pod nazivom SpellTome.
Osnovu tima čine Andria Milivojević na poziciji gejm dizajnera, Aleksandar Pivin na poziciji programera, a osim njih, trenutno u timu imaju i Draganu kao 2D artistkinju, Kristinu koja je zadužena za zvuk, Luciana na poziciji animatora i Natašu kao social media mendažerku. Tokom razvoja igre više puta su se smenjivali članovi tima na tim pozicijama, tako da je ukupno oko desetak ljudi učestvovalo u samoj izradi do ovog trenutka.
SpellTome je pre svega 2D narativni action adventure platformer za PC, namenjen ljudima koji bi hteli narativnu igru koja nije previše laka, osnovni princip je bio da se igra dizajnira oko miša i tastature kao input sistema, jer tim smatra da takvih igara, pogotovo u ovoj kategoriji, nema toliko, u poređenju sa sistemima krojenim za kontrolere.
Igra je napravljena u Unity-ju, dok su svi aseti, kako u vidu arta i animacije, tako i u vidu zvuka, hand made za SpellTome. Kako kaže Andria, bilo im je bitno da se svaki detalj uklopi tačno u celokupnu viziju igre.
Što se tiče mehanika, sistem donekle podseća na twin stick shooter-e, gde se kretanje definiše tastaturom a ciljanje i gađanje uz pomoć miša, akcije koje se čine istovremeno. Iz njihovog dosadašnjeg iskustva, platformeri su malo sporiji što se tiče akcije i dosta zavise od direction button mashing-a, tj. da biste napali neprijatelja neophodno je stajati mirno ili se kretati ravnomerno po jednoj osi.
Na art style je delimično uticao Ori and the Blind Forest ali i crtani filmovi i dečije knjige. Svi ključni frejmovi oko kretanja, kako neprijatelja tako i glavnog lika su ručno crtani, i zasada ih ima nekoliko stotina, broj koji će, sigurni su u timu, biti još i veći kada igra bude u potpunosti završena.
Igra je dostupna za wishlist na Steam platformi od početka marta. Nadaju se da će u potpunosti izaći krajem ove ili početkom sledeće godine.
Za kraj, pitali smo Andriu da li su nailazili na veće prepreke u radu na igri. “Glavne prepreke, osim nalaženja ljudi koji sa nama dele slične vrednosti u pogledu dizajna igre, su pre svega bile što se tiče finog podešavanja kontrola, za šta nam je trebalo par meseci rada na principu “trial and error”. Sistem trenutno funkcionište sa dobrim odzivom u veoma ranim beta testiranjima.” Za dalje testiranje sistema, kao i same igre, uskoro će otvoriti beta test branch preko Steam-a, tako da se zainteresovani mogu prijaviti.
Zanimalo nas je i šta misle o trenutnom stanju u gejmingu kod nas. Kažu da se situacija poboljšava iz godine u godinu, oni se i sami nadaju da će u sledećem periodu biti u mogućnosti da direktno učestvujemo u kreiranju prilika za domaće entuzijaste da naprave svoje prve igre, pogotovo za PC.