Ovako se prezentuju pobedničke igre – finale projekta Playing Narratives

Kristina Janković,
Executive Manager, SGA
06.02.2022.
Prvi ciklus programa Playing Narratives doneo nam je pet originlanih koncepata za nove igre! Nakon osam meseci predavanja, timskog rada i vežbi, pet timova imalo je priliku da pred stručnim, međunarodnim žirijem na završnom događaju 26. novembra u Francuskom institutu prezentuje svoje ideje.

Žiri završnog događaja Le Grand Final imao je tešku odluku, što ćete videti i sami kada odgledate ovih pet prezentacija. Iako su finalne ocene bile zaista blizu, pobedu je odneo tim Soulbusters. U toku je produkcija cinematic trejlera za njihov koncept igre Beyond the Gates, u saradnji sa studijom BunkerVFX, koji će uskoro biti predstavljen.

Uživajte u pitchevima pet timova Playing Narratives projekta i pokupite neke trikove, jer čekamo da se (uskoro) otvore prijave za drugi, novi ciklus! 

Pobednički pitch - Beyond The Gates

Izgubljena duša dobija posao taksiste koji vozi novodošle duše i u samo par minuta mora otkriti da li duša zaslužuje mesto u raju ili paklu kako bi se iskupio za svoje grehe iz prethodnog života.

2D, third person, single player, choice-based game by Soulbusters

Jana Popović, Dragana Kostić (2D karakter & koncept art), Vladimir Đaković (muzika i zvuk), Miloš Markov (narativni i gejm dizajn)

Inspirisani Afrikom - Onika's Crossing

Onika, nema afrička devojčica koju je zaposeo vampir Adze, kreće u potragu za Legbom, bogom raskršća, kako bi se vratila u ljudski svet.

Narrative puzzle adventure by Holy Crêpe

Jovan Rakić (koncept i 2D art), Savo Lipovina (environment & teksture), Mladen Petronijević (karakter & 3D art), Alen Duš (muzika i zvuk), Miloš Markov, Tatjana Ristić (game dizajn)

Za gejmere i filozofe - Tower of I'mmor

Kada prost, arhaični, zarđali robot, zaostavština davno zaboravljene ere, sada hrpa metala i beskorisni “čuvar” napuštenog, zagonetnog, mitskog i smrtonosnog tornja u sred pustinje, u neočekivanom susretu sa tvrdoglavim vitezom dobije tračak izgubljene samosvesti prilikom njegove iznenadne pogibije, on, robot, preuzima na sebe epski cilj preminulog viteza – potragu za izvorom večnog života. Uz pomoć njegovog duha kao vodiča, kreće u avanturu unutar magičnog tornja, putem popločanim ljudskim gresima, spoznaje pojam života i žnačenje vrednosti “biti živ”, otkrivajući tajne sveta i onih koji su “bili pre”.

(Narrative, puzzle, platform) adventure game by Team2Stronk

Ognjen Petrović (creative lead / level dizajn), Aleksa Dragišić (3D art / Unreal Engine), Sofija Pašalić (strip i karakter/koncept art), Srđan Jeremić (muzika i zvuk)

Borba za svetlost - Lumin 

Dvoje bliskih prijatelja, dečak i devojčica, pokušavaju da otkriju šta je izazvalo večitu tamu koja se iznenadno nadvila nad inače prosperitetnim srednjovekovnim gradom.

Metroidvania by Five Oars

Ivan Ljujić, Itana Pejović (2D art), Aleksandar Branković (muzika i zvuk), Lav Mrenović, Mihailo Đurić (narativni i gejm dizajn)

Zaviri u sebe- Glimmer 

Pomozi Zoi da pronađe izgubljene delove duše i pobedi svoje najdublje strahove.

Run’n’gun action game by Team 5

Itana Pejović (koncept art), Barbara Abdoli (3D modeling), Marija Šumarac (muzika i zvuk), Katarina Kovjanić (3D animacija), Miloš Petrović (art & 3D teksture), Aleksandar Nećakov (narativni i gejm dizajn)

 

Osmomesečni program Playing Narratives je podržan od strane Francusko-nemačkog kulturnog fonda. Pored toga, projekat su prepoznali i brojni partneri u zemlji i inostranstvu: generalni pokrovitelj projekta bila je kompanija Digital Arrow iz Novog Sada, a kao istaknuti sponzori u realizaciji učestvovale su i domaće kompanije Two Desperados i 3lateral kao deo Epic Games. Ubisoft Belgrade takođe je bio sponzor projekta. Renomirane organizacije iz Nemačke (akcelerator Spielfabrique) i Francuske (visoka škola za video igre i interaktivne digitalne medije Cnam-ENJMIN) i njihovi predavači takođe su bili involvirani u realizaciju projekta. Partner kada je u pitanju radni prostor bio je ImpactHUB Belgrade.