Od kada je 2011. godine osnovan Mad Head Games, bili su poznati po logou koji je bio manje-više isti od samog početka, uz neka manja doterivanja. Pred kraj 2020. objavili smo vesti o njihovom pridruživanju globalnom gigantu Embracer Group. Usledio je rad na novom vizuelnom identitetu. Ovo je prva krupnija promena u skladu sa velikom promenom poslovanja: prelazak sa casual igara na akcione igre za PC i konzole.
Šta ovo podrazumeva? Kompletno nov vizuelni identitet (logo, boje, font). Svi komunikacioni kanali su presvučeni u nov brending, a možda i najbitnija vest je sveže lansiran sajt. Kompletan dizajn i copywriting rađeni su in-house.
O svim novinama popričali smo sa Danilom Vukičevićem koji je u MHG-u na poziciji Communications Manager-a.
SGA: Šta se komunicira novim vizuelnim identitetom? Da li ste i dalje lude glave?
Danil: Želeli smo da naš vizuelni identitet zaista oslikava ono što smo sada, kako bi nas i naša publika lakše percipirala kao takve. Uglavnom smo poznati po casual igrama koje smo donedavno razvijali. Međutim, to je naša prošlost.
Prošle godine smo kompletirali višegodišnji proces transformacije studija u developera akcionih igara za PC i konzole: letos smo izdali naše poslednje HOPA i mobile naslove, a krajem godine smo uspešno priveli kraju interni mentorship program u okviru kog je i poslednja generacija kolega iz Casual departmana obučena i pripremljena za rad na jednom od dva velika naslova koje trenutno razvijamo za PC i konzole.
I dalje smo MadHeadovci, nekonvencionalna ekipa koja uživa u pomeranju granica regionalne gamedev scene – samo smo za ovu punu deceniju postojanja malo sazreli. Izdavanje 66 igara nam nije prigušilo plamen kreativnosti. Naprotiv, on bukti jače nego ikada i verujemo da naš novi vizuelni identitet verno predstavlja studio u kakav smo evoluirali.
“Dečak iz starog logoa je u procesu transformacije studija odrastao, ali mu plamen kreativnosti bukti jače nego ikada”
SGA: Koliko je vizuelni identitet bitan u gejming industriji?
Danil: Ukoliko se složimo da je njegova svrha da ostavi određeni utisak na publiku, informiše je o prirodi brenda i ujedini brojne aspekate poslovanja kroz vizuelne prikaze – onda verovatno možemo i da se složimo da je vizuelni identitet veoma bitan. Upečatljiva i adekvatna estetika je nešto što se u gejmingu veoma ceni… a kako ova industrija okuplja izuzetno strastvene i developere i gejmere, onda i nijanse prave veliku razliku. U našem slučaju, novi identitet sigurno adekvatnije predstavlja ko smo mi i šta radimo, a verujemo i da mnogo bolje rezonuje sa našom publikom.
SGA: Šta očekuje posetioce novog sajta?
Danil: Primarna ciljna grupa našeg novog sajta su ljudi koji su zainteresovani da postanu deo Mad Head Games tima i zbog toga smo se potrudili da na sajtu prvenstveno predstavimo:
- ko smo mi i šta su glavne karakteristike našeg studija
- na kojim projektima trenutno radimo
- najupečatljivije benefite rada kod nas
Ovo je prva iteracija sajta i ciklično ćemo ga obogaćivati novim sadržajima i sekcijama. Kao što glasi onaj Dragon-Ball-inspired-meme: “This Isn’t Even My Final Form” 🙂 Bonus: iako smo se transformisali, želeli smo da sačuvamo od zaborava našu casual epohu, pa tako novi sajt ima i “legacy” sekciju koja vodi na stari sajt.
SGA: Koliko je bitan vizuelni identitet u okviru employer branding konteksta?
Danil: Iako se ne može reći da je vizuelni identitet ključan za employer brand, vizuelna upečatljivost u najmanju ruku doprinosi prepoznatljivosti i u nekoj meri utiče na formiranje celokupnog utiska o poslodavcu. On je forma, dok je suština ono što kao poslodavac nudimo članovima tima: radne uslove, rad na igrama kakve bismo većinom i mi sami najradije igrali, jedinstvenu kultura, brojne benefite… Iako se zarad boljeg employer branda prvenstveno treba fokusirati na suštinu, nikako nije zgoreg ni da forma bude što bolja.