Na futurističkom, plavom Dunavu – finalne prezentacije četvrtog Playing Narratives ciklusa

Kristina Janković,
Executive Manager, SGA
20.12.2024.
Četvrti ciklus programa Playing Narratives doneo nam je sedam originalnih koncepata za igre! Nakon osam meseci predavanja, timskog rada i vežbi, timovi su imali priliku da pred stručnim žirijem na završnom događaju prezentuje svoje ideje. Od nula iskustva u gejming industriji do ozbiljnih javnih nastupa - bilo je zadovoljstvo pratiti njihov impresivan napredak.

I ove godine polaznici i polaznice programa Playing Narratives podsetili su nas koliko neotkrivenog talenta imamo u industriji! Oni dolaze sa svežim idejama, ne plaše se da probaju nove pristupe, a oslanjaju se na prakse koje su dobro proverene, što nam govori da pored kreativne imaju i žicu za biznis. Ovde možete pogledati njihove finalne prezentacije u celosti.

Pobednički pitch - Odes to Istros

U dalekoj budućnosti, Evropa se nalazi na ivici kolapsa. Protiv svoje volje, slavni brodski kapetan dobija zadatak od vodećih sila da prenese misteriozni teretni kontejner sa jednog kraja Dunava na drugi, ne bi li sprečio propast celog kontinenta.

Turn-based RPG by Blejing Narratives

Đorđe Milanović (Game Design, Narrative Design & Project Management ), Aleksa Bogdanović (2D Art & UI Design), Marko Vasić (2D Art & Animation), Luka Jeremić (2D Art), David Atanacković (Music & Sound Design), Dimitrije Radoman (3D Art)

Skrivanje na otvorenom - Doom Bloom

Da bi preživelo i povratilo svoje moći, sablasno biće mora da se integriše među seljane dok ga love.

Fantasy Horror RPG by Doom Bloom

Darja Devedžić (Narrative), Boris Mijatović (Music&Sound), Tara Dedić (2D), Vuk Babić (3D), Aleksa Mitrović (3D), Darija Nešić (3D)

Najmanji neprijatelji - Microworld

Nakon otapanja glečera na polovima, sada odmrznuti mikroorganizmi stvaraju bande i kreću u borbu za dominaciju, a vi preuzimate vođstvo jedne od njih. Sa svakom pobedom, evoluirate i približavate se svom krajnjem cilju – osvajanju mikrosveta.

Microworld by Small&Serious

Maša Milosavljević (Concept Art & 3D), Anja Tunjić (UI Art & 2D), David Atanacković (Sound Design), Boris Mijatović (Composing), Aleksandar Fridman (Game Design & Project Management)

Za dva igrača - Fragments of the Void

Suočeni sa nestankom prirodnih resursa na Zemlji, Aiden i Aurora napuštaju planetu u potrazi za rešenjem. Međutim, kvar na letelici ih ostavlja zaglavljene u međuprostoru između realnosti i sna u kome moraju da pronađu jedno drugo i povrate svoja sećanja na ono što su izgubili.

Narrative-driven cooperative adventure by Sphinxes

Nemanja Milutinović (Narrative Design & Project Management), Tara Stojanović (3D Characters Modeling & Animation), Anastasija Stević (3D Generalist & Prop Art), Ivan Bodiroga (3D Environment & Level Design), Matija Zdravković (Sound Design), Tara Dedić (2D Art)

U svetu bez prirode - Forgotten Roots

Šta ako sudbina prirode zavisi od nekoga ko nikad nije ni znao za njeno postojanje? U distopijskoj budućnosti, transhumanistička ideologija je preuzela svet, rezultirajući u zabrani i istrebljenju Zemljine prirode. Kaliks, policajac lojalan režimu, prima misteriozni radio signal koji ga vodi u napuštene podzemne tunele, gde otkriva poslednju živu biljku. Dirnut njenom lepotom, odlučuje da zaštiti i oživi prirodni svet, iako to podrazumeva pobunu protiv sistema kojem je toliko odan.

Narrative adventure game by team Calyx

Željko Ćirović (3D Art), Marko Bogojević (3D Art), Sofija Milošević (2D Art), Ivana Mandić (Narrative design), Kosta Ranđelović (Sound Design)

Veverica protiv mašina - Sprout's Journey

Nakon što njena kuća biva uništena tokom iznenadnog rušenja drveća u parku, veverica dobija zadatak da pronađe novi dom u industrijalizovanom gradu ogrezlom u kapitalizam.

2D side-scrolling platformer M3A2

Maja Aleksić (2D & UI), Marija Curković (animacija), Magda Radojlović (2D, dizajn okruženja & PM), Aleksandar Vukotić (gejm dizajn), Aleksandar Mladenović (dizajn zvuka)

Moralna dilema - Catalyst

Nakon što čovečanstvo gurne Zemlju na ivicu razaranja u potrazi za Napretkom, biomehanički AI entitet izlazi iz dubina i kažnjava njihovu oholost. Glavni junak, mladić odrastao pod staklenim zvonom, kreće na putovanje kako bi došao do tlačitelja čovečanstva i porazgovarao o budućnosti Zemlje.

Marija Tatar (3D Environment), Aleksa Bogdanović (3D Environment and 2D Concept Art), Martina Rodić (Music and Sound Design), Mladen Janković (Narrative and Game Design and Project Management), Natalija Nikolić (3D Character Design and Cinematics)

Ovaj program ne bi bio moguć bez podrške projekta RECONOMY*, kao i posvećenih partnera iz industrije – kompanija 3Lateral kao deo Epic Games i programskog partnera Centar za promociju nauke (CPN). Pored njih, u projektu učestvuju i Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji.

*RECONOMY je regionalni inkluzivni i zeleni program ekonomskog razvoja Švedske razvojne agencije Sida, koji sprovodi HELVETAS Swiss Intercooperation, u saradnji sa organizacijom Help – Hilfe zir Selbsthilfe e.V i ostalim partnerima u zemljama Zapadnog Balkana i Istočnog Partnerstva.