Trenutno se naša liga Esports Balkan League (EBL) sa ponosom takmiči protiv ekosistema Francuske, Nemačke, Španije i Poljske, dok istovremeno pruža mnogo veće prilike, bolje uslove i može da se pohvali većom publikom od svih drugih EU zemalja i regiona. Naš trenutni izazov je da naše timove unapredimo kao organizacije i biznise i zadržimo talentovane igrače ovde.
Grube procene kažu da u svakoj državi između 2% i 5% ukupne populacije (u zavisnosti od kategorija starosti i ekonomskog standarda) spada u grupu esport entuzijasta. Ovo znači da u Srbiji postoji između 150.000 i 350.000 ljudi koji prate esport i na neki način aktivno učestvuju u njemu. To su uglavnom mladi muškarci, između 13 i 30 godina, koje obično smatraju „nemogućim za targetiranje“ i „nevidljivim“. Jednostavno rečeno – ad-block generacija koja živi bez tradicionalnih medija (TV, novine, radio).
Ne postoji ništa što može sprečiti ljude da igraju igre, mečeve da se emituju i gledaoce da se zabave. Možemo da diskutujemo o istinskoj prirodi sporta i o tome da li esport spada u tu široku kategoriju, ali već je neosporno dokazano da je esport zabava za novo, digitalno doba.