Upoznajte igre koje su kreirali timovi na programu Playing Narratives
Završni događaj Le Grand Final na kom će učesnici imati prilike da prezentuju svoje radove žiri će odabrati jedan projekat koji će dobiti nagradni fond koji će biti iskorišćen za produkciju cinematic trejlera za njihov koncept igre, u saradnji sa studijom BunkerVFX, i koji će biti predstavljen početkom sledeće godine. A ovom prilikom vas pozivamo da zavirite u gejm art na kom su timovi radili i da se bolje upoznate sa članovima i članicama timova!
Onika, nema afrička devojčica koju je zaposeo vampir Adze, kreće u potragu za Legbom, bogom raskršća, kako bi se vratila u ljudski svet.
Narrative puzzle adventure by Holy Crêpe
Jovan Rakić (koncept i 2D art), Savo Lipovina (environment & teksture), Mladen Petronijević (karakter & 3D art), Alen Duš (muzika i zvuk), Miloš Markov, Tatjana Ristić (game dizajn)
Kada prost, arhaični, zarđali robot, zaostavština davno zaboravljene ere, sada hrpa metala i beskorisni “čuvar” napuštenog, zagonetnog, mitskog i smrtonosnog tornja u sred pustinje, u neočekivanom susretu sa tvrdoglavim vitezom dobije tračak izgubljene samosvesti prilikom njegove iznenadne pogibije, on, robot, preuzima na sebe epski cilj preminulog viteza – potragu za izvorom večnog života. Uz pomoć njegovog duha kao vodiča, kreće u avanturu unutar magičnog tornja, putem popločanim ljudskim gresima, spoznaje pojam života i žnačenje vrednosti “biti živ”, otkrivajući tajne sveta i onih koji su “bili pre”.
(Narrative, puzzle, platform) adventure game by Team2Stronk
Ognjen Petrović (creative lead / level dizajn), Aleksa Dragišić (3D art / Unreal Engine), Sofija Pašalić (strip i karakter/koncept art), Srđan Jeremić (muzika i zvuk)
Izgubljena duša dobija posao taksiste koji vozi novodošle duše i u samo par minuta mora otkriti da li duša zaslužuje mesto u raju ili paklu kako bi se iskupio za svoje grehe iz prethodnog života.
2D, third person, single player, choice-based game by Soulbusters
Jana Popović, Dragana Kostić (2D karakter & koncept art), Vladimir Đaković (muzika i zvuk), Miloš Markov (narativni i gejm dizajn)
Dvoje bliskih prijatelja, dečak i devojčica, pokušavaju da otkriju šta je izazvalo večitu tamu koja se iznenadno nadvila nad inače prosperitetnim srednjovekovnim gradom.
Metroidvania by Five Oars
Ivan Ljujić, Itana Pejović (2D art), Aleksandar Branković (muzika i zvuk), Lav Mrenović, Mihailo Đurić (narativni i gejm dizajn)
Pomozi Zoi da pronađe izgubljene delove duše i pobedi svoje najdublje strahove.
Run’n’gun action game by Team 5
Itana Pejović (koncept art), Barbara Abdoli (3D modeling), Marija Šumarac (muzika i zvuk), Katarina Kovjanić (3D animacija), Miloš Petrović (art & 3D teksture), Aleksandar Nećakov (narativni i gejm dizajn)
Osmomesečni program Playing Narratives je podržan od strane Francusko-nemačkog kulturnog fonda. Pored toga, projekat su prepoznali i brojni partneri u zemlji i inostranstvu: generalni pokrovitelj projekta bila je kompanija Digital Arrow iz Novog Sada, a kao istaknuti sponzori u realizaciji učestvovale su i domaće kompanije Two Desperados i 3lateral kao deo Epic Games. Ubisoft Belgrade takođe je bio sponzor projekta. Renomirane organizacije iz Nemačke (akcelerator Spielfabrique) i Francuske (visoka škola za video igre i interaktivne digitalne medije Cnam-ENJMIN) i njihovi predavači takođe su bili involvirani u realizaciju projekta. Partner kada je u pitanju radni prostor bio je ImpactHUB Belgrade.