GameBiz Consulting, konsultantska kompanija za video igre sa sedištem u Beogradu, sa uzbuđenjem najavljuje pokretanje svog novog bloga na temu monetizacije reklama (ad monetization), namenjenog da pomogne programerima i izdavačima da nauče kako da kroz efikasne strategije monetizacije zarade više od svojih mobilnih igara.
Sa višedecenijskim kolektivnim iskustvom u industriji video igara, tim GameBiz Consulting-a je u jedinstvenoj poziciji da ponudi uvide i savete o tome kako efikasno monetizovati igre. GameBiz tim je sarađivao sa nekim od najvećih imena u industriji igara, i upravo neke od najvažnijih lekcija naučenih kroz ta iskustva će podeliti u budućim člancima.
Prvi u nizu članaka donosi uvod u monetizaciju reklama, prednosti koje ovaj vid monetizacije donosi studijima, različite formate reklama koji se javljaju u mobilnim igrama i kako kombinovati ovaj vid monetizacije sa drugim izvorima zarade u mobilnim video igrama.
U budućim člancima, GameBiz Consulting će temeljnije pokriti konkretne strategije monetizacije reklama i ponuditi savete o tome kako da optimizujete kampanje za maksimalni prihod, uključujući kako da izaberete najbolju oglasnu mrežu, kako da postavite medijaciju, koje su najbolje prakse po formatima i još mnogo toga.
Božo Janković, prvi čovek tima za monetizaciju je izjavio: “Kroz naš novi blog timovi koji se bave razvojem free-to-play igara na našem tržištu će imati priliku da se informišu o najnovijim dešavanjima u oblasti monetizacije igara kroz reklame, kao da i nauče ključne principe ovog tipa monetizacije, bez obzira da li trenutno svoje igre monetizuju kroz reklame ili ne. U vremenu u kojem i akvizicija i monetizacija korisnika postaju rastući izazov, diverzifikacija prihoda (između ostalih načina i kroz reklame) će biti od sve većeg značaja.”
Nikola Čavić, vlasnik kompanije GameBiz Consulting dodaje: “Ovo je samo jedan primer naše posvećenosti poboljšanju pozicije industrije video igara kod nas. Želimo da podelimo svoje znanje i stručnost sa celom zajednicom i pomognemo im da prevaziđu izazove koje ova industrija postavlja.”