Pre nekoliko dana Epic Games je objavio da je The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience dostupan besplatno na PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Lana Vahovski potpisuje scenario i režiju a Kijanu Rivs i Keri-En Mos igraju Nea i Triniti i sami sebe. Njihove digitalne dvojnike je kreirao 3Lateral tim, snimivši 3D snimke lica glumaca visoke rezolucije, 4D snimke njihovih nastupa i to sve u novosadskom studiju!
Glavni karakter u ovom iskustvu – IO je MetaHuman, a i predstavljanje digitalnog Nea i Trinity je omogućila MetaHuman tehnologija. Sve ovo pokazuje uzbudljive nove mogućnosti za rad na hiperrealističnim likovima u igri i to na velikoj skali.
Likove i vozila pokreću AI sistemi, a proceduralni sistemi pravljeni u Houdini-ju generišu sam grad. Razvoj ogromnog okruženja olakšan je korišćenjem UE5 World Partition sistema. Kretanje vozila, odeća likova i razaranje arhitekture je simulirano u endžinu korišćenjem UE Chaos physics sistema. Tokom iskustva jurnjave, sudaranje automobila će svaki put biti različito – jer je sudaranje simulirano u realnom vremenu sa Chaos-om.
Ponosni smo što je naš član 3Lateral deo projekta koji je pomerio granice tehnoloških alata na kojima će počivati igre i drugi vizuelni mediji u budućnosti! Više o samom projektu pronađite na Unreal blogu.