U ovoj akcionoj RPG ekspanziji Titan Quest: Eternal Embers koja je izašla 3. decembra igrači imaju prilike da kroče u mistična carstva Dalekog istoka! Preko 30 različitih tipova neprijatelja i bosova stoji na njihovom putu ali i novo oružje i oprema, relikvije, novi tipovi napitaka i dodatni režimi igre!
Nas je, naravno najviše zanimao proces iza rada na ovoj ekspanziji, pa samo tim povodom razgovarali sa Norbertom Vargom, CEO i kreativnim direktorom Digital Arrow-a, koji nam je otkrio da je ovo bio primarni projekat DA posle Aquanoxa i da je DA u celini radio na njemu.
SGA: Koji su sve timovi bili uključeni?
Norbert Varga: Kompletni produkcijski tim, uključujući producente, dizajnere, artiste, programmere, muzike, zvukova itd, dok smo u saradnji imali dodatne saradnike – freelancere i outsourcing. Iako je ekspanzija – mi smo njoj pristupili kao da je produkcija cele igre. A trejler smo pravili u saradnji sa Bunker VFX-om, koji su isto SGA članovi – saradnja je bila super, i bilo nam je drago da sarađujemo sa njima!
SGA: Kakva je bila saradnja sa THQom?
Norbert: Saradnja sa THQom je bila dobra. Pored našeg tima, na projektu smo imali par programera, testere, prevodioce, pa čak i neke artiste sa kojima smo sarađivali a koji su bili angažovani od strane pablišera, da rade sa nama zajedno na projektu.
SGA: Kakav je osećaj raditi na toliko popularnoj franšizi?
Norbert: Uzbudljiv ali u isto vreme i malo scary 🙂 Ipak je to stara franšiza, koja sa sobom nosi gomilu stvari – za nju postoji puno raznih nastavaka koje nismo mi pravili – samim tim, ceo proces je bio delom otkrivanje prošlosti i planiranje budućnosti u istom mahu.
SGA: Koliko su ovakvi projekti vredni za domaći gejming ekosistem?
Norbert: Jako. Ovaj projekat, iako rađen na već postojećem IP-u je iskustvo neopisive vrednosti koje smo dobili, pored same časti da radimo na ovakvoj franšizi. Mi definitivno planiramo da gde god možemo, prenesemo stečeno zanje i iskustvo sa našom domaćom gejming zajednicom. A pored toga, projekti na poznatijim franšizama će privući i paznju drugih pablišera i investitora na naš region i domaće developere.
SGA: Kako da dovedemo više ovakvih projekata u Srbiju?
Norbert: Privući više ovakvih projekata možemo sa inicijativom naših developera. Gurati PC development napred, u bilo kojoj formi.
SGA: Iznenadili ste nas sa ovom vešću, da li sada možete da nam otkrijete na čemu novom radite? 🙂
Norbert: Naravno da radimo na nečemu novom, ali za sada to još nije spremno za javnost. Ali kao i uvek – javljamo čim budemo u prilici!
Digital Arrow je istaknuti član Asocijacije industrije video igara Srbije. Osnovali su ga dva strastvena igrača, koji su želeli da se fokusiraju na proizvodnju video igara i razvoj softvera najvišeg kvaliteta. Studio Digital Arrow ima tim talentovanih i ambicioznih ljudi koji daju sve od sebe da svoju ljubav prema video igrama transformišu u nešto novo i jedinstveno.