14.12.2021.

Na ekspanziji kultne franšize Titan Quest radio je Digital Arrow tim

Znali smo da se Digital Arrow posle Aquanoxa bacio na nešto jednako veliko, ali do prošle nedelje nismo znali da je u pitanju ekspanzija kultne franšize Titan Quest!

U ovoj akcionoj RPG ekspanziji Titan Quest: Eternal Embers koja je izašla 3. decembra igrači imaju prilike da kroče u mistična carstva Dalekog istoka! Preko 30 različitih tipova neprijatelja i bosova stoji na njihovom putu ali i novo oružje i oprema, relikvije, novi tipovi napitaka i dodatni režimi igre!

Nas je, naravno najviše zanimao proces iza rada na ovoj ekspanziji, pa samo tim povodom razgovarali sa Norbertom Vargom, CEO i kreativnim direktorom Digital Arrow-a, koji nam je otkrio da je ovo bio primarni projekat DA posle Aquanoxa i da je DA u celini radio na njemu.

SGA: Koji su sve timovi bili uključeni?

Norbert Varga: Kompletni produkcijski tim, uključujući producente, dizajnere, artiste, programmere, muzike, zvukova itd, dok smo u saradnji imali dodatne saradnike – freelancere i outsourcing. Iako je ekspanzija – mi smo njoj pristupili kao da je produkcija cele igre. A trejler smo pravili u saradnji sa Bunker VFX-om, koji su isto SGA članovi – saradnja je bila super, i bilo nam je drago da sarađujemo sa njima!

SGA: Kakva je bila saradnja sa THQom?

Norbert: Saradnja sa THQom je bila dobra. Pored našeg tima, na projektu smo imali par programera, testere, prevodioce, pa čak i neke artiste sa kojima smo sarađivali a koji su bili angažovani od strane pablišera, da rade sa nama zajedno na projektu.

SGA: Kakav je osećaj raditi na toliko popularnoj franšizi?

Norbert: Uzbudljiv ali u isto vreme i malo scary 🙂 Ipak je to stara franšiza, koja sa sobom nosi gomilu stvari – za nju postoji puno raznih nastavaka koje nismo mi pravili – samim tim, ceo proces je bio delom otkrivanje prošlosti i planiranje budućnosti u istom mahu.

SGA: Koliko su ovakvi projekti vredni za domaći gejming ekosistem?

Norbert: Jako. Ovaj projekat, iako rađen na već postojećem IP-u je iskustvo neopisive vrednosti koje smo dobili, pored same časti da radimo na ovakvoj franšizi. Mi definitivno planiramo da gde god možemo, prenesemo stečeno zanje i iskustvo sa našom domaćom gejming zajednicom. A pored toga, projekti na poznatijim franšizama će privući i paznju drugih pablišera i investitora na naš region i domaće developere.

SGA: Kako da dovedemo više ovakvih projekata u Srbiju?

Norbert: Privući više ovakvih projekata možemo sa inicijativom naših developera. Gurati PC development napred, u bilo kojoj formi.

SGA: Iznenadili ste nas sa ovom vešću, da li sada možete da nam otkrijete na čemu novom radite? 🙂

Norbert: Naravno da radimo na nečemu novom, ali za sada to još nije spremno za javnost. Ali kao i uvek – javljamo čim budemo u prilici!

Digital Arrow je istaknuti član Asocijacije industrije video igara Srbije. Osnovali su ga dva strastvena igrača, koji su želeli da se fokusiraju na proizvodnju video igara i razvoj softvera najvišeg kvaliteta. Studio Digital Arrow ima tim talentovanih i ambicioznih ljudi koji daju sve od sebe da svoju ljubav prema video igrama transformišu u nešto novo i jedinstveno.