Winter Meetup

SGA General 06.02.2025.
Vreme 18.00-21.00
Jezik engleski
Lokacija Startit Centar, Savska 5, Beograd
Cena besplatno

Winter Meetup

Praznici su vreme za druženje, ali to što su sada iza nas ne znači da i druženje treba da stane! Vreme je za prvi mitap u 2025!

Ako je bilo potrebno nešto da te istrgne iz novogodišnje hibernacije, we got you covered! Iz godine koja je iza nas shvatili smo koliko je networking važan za našu zajednicu, pa nismo časili časa da vam priredimo još jedan mitap. U zimskom „edišnu” našeg druženja, dođi da se povežeš sa kolegama, upoznaš ljude koji ti nisu do sada bili poznati i možda isčačkaš koju priliku za saradnju. Pošto je naša zajednica poslednjih godina porasla i jezički se umnogostručila, događaj je na engleskom jeziku.

Ovoga puta smo napravili miks od indija do velikana, od biz deva do svežih naslova. Evo šta te čeka:

Nikola Adamović, Program Coordinator, SGA

One Small Step for Man, One Giant Leap for Game Creators

Istraži inovativne primene novog alata za kreiranje i objavljivanje u UEFN-u i upoznaj se sa uspešnim prevođenjem ličnih interesovanja u koncepte za igre i brzo stvaranje prototipa unutar UEFN-a. Ovaj proces može značajno ubrzati učenje o tehničkim, kreativnim i marketinškim aspektima nezavisnog UGC izdavaštva.

Dragomir Leko, Game Producer, Three Swords Studio

Importance of Rapid Player Feedback

Dobijanje mišljena o igrivosti direktno od igrača je od suštinskog značaja za razvoj igre u svim njenim fazama, počevši od mišljenja prijatelja i porodice u najranijoj fazi, do javnog testiranja igre pred njeno objavljivanje. Ova tema je posebno bitna za pojedince ili timove koji tek počinju sa radom na igri, da igriva verzija ne bi došla do prvih igrača previše kasno u ciklusu razvoja.

Stefan Cekić, Technical Artist, Wargaming

The Zen of Tech Art

Rok je sve bliži, ništa ne radi kako treba… Kako ostati miran kao zen monah, koje su granice unutar naizgled neograničenih odgovornosti u ulozi Tech Artist-a u AAA gejm dev kompaniji?

Borislav Vesnić, Co-founder & Business Director, Tricoman Studios

Raising Funds for Indie Game Devs: Lessons from the Trenches

Otkrijte zabavan i inspirativan pristup prikupljanju sredstava za indi gejm developere! Saslušajte iskustva Tricoman Studios-a sa lokalnim grantovima i akceleratorima poput Raising Starts i Katapulta, uz savete kako da sami kreirate svoju mrežu poslovnih anđela. Saznaćete kako da svoj projekat predstavite sa samopouzdanjem i ubedljivošću, čak i u najranijim fazama razvoja.

Ivona Pinjak, Ad Monetization Specialist, GameBiz Consulting

User Segmentation in Ad Monetization: Growing the Revenue without Breaking the Game

Hajde da vidimo zašto bi segmentacija korisnika trebalo da bude suštinski deo strategije za ad monetizaciju u igrama. Proći ćemo kroz osnove, najbolje prakse i jedan primer koji pokazuje kako je GameBiz Consulting pomogao svom klijentu da značajno poveća prihod od reklama u igri uz odgovarajuću segmentaciju korisnika.

Aleksandar Jovanović, Creative Director, Alkonost Team

Code Alkonost: Building a Game from Scratch in Just Six Months

Upoznaj Code Alkonost, video-igru koja spaja slovensku mitologiju, inovativne mehanike i bogat narativ. Pre nego što je razvoj krenuo od nule, tim je proveo dve godine radeći na prototipu, koji je služio kao platforma za učenje. Iako je prototip na kraju odbačen, stečeno znanje je omogućilo timu da efikasno i kvalitetno izgradi finalni proizvod.

 

Vidimo se 6. februara!

Nikola Adamović,
Program Coordinator, Serbian Games Association
O predavaču

Diplomirao je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, gde je svoje istraživanje i strast usmerio na industriju video-igara i kreiranja video-igara. Posle nekoliko godina rada na osnivanju Epic Games Community centra u Novom Sadu, razvio je zajednicu oko ekosistema Epic Games-a kao kreator unutar Fortnite-a i pomoćni instruktor i predavač u zvaničnim programima. Kroz brojne programe i gostujuća predavanja pokrenuo je svoju platformu i zajednicu, istražujući mogućnosti i pomerajući granice UGC platformi kao što je UEFN.

Dragomir Leko,
Game Producer, Three Swords Studio
O predavaču

Ima 40+ godina gejmerskog staža i preko 20 godina iskustva u razvoju digitalnih proizvoda kao Project Manager, Product Manager i Product Owner. Poslednje dve godine fokusiran na Game Producer rolu u radu na jednoj mobilnoj i jednoj PC igri.

Autor je i voditelj Insert Coin Podcast-a o pravljenju video-igara i Projektor Podkasta, koji se bavi detaljnim analizama popularnih filmova.

Stefan Cekić,
Tech Artist, Wargaming
O predavaču

Softverski inženjer koji je nakon više godina rada u oblasti programiranja ponovo otkrio strast ka vizualnim umetnostima iz detinjstva i našao svoju zlatnu sredinu u tech art-u. Nakon kursa u Crater Centru za Unreal Engine, put ga je doveo do Playing Narratives programa, koji mu je otvorio vrata za karijeru u Wargaming-u kao Tech Artist za AAA MMO World of Warships. Ali njegov život nije samo digitalan. Kao strastveni penjač i avanturista, pronalazi ravnotežu, kao i inspiraciju, između digitalnog sveta računara i analogne prirode.

Borislav Vesnić,
Co-founder & Business Director, Tricoman Studios
O predavaču

Sa 11 godina iskustva u gejming industriji, Borislav je prošao kroz mnoge uloge, od menadžera CrazyHubs Novi Sad do pozicije CEO-a Thorium Games-a. Strastveni audio dizajner sa istančanim sluhom za imerzivne zvučne pejzaže, ističe se u kreiranju procesa koji odvažne ideje pretvaraju u stvarnost. Vođen ljubavlju prema pripovedanju i interaktivnim iskustvima, unosi jedinstvenu kombinaciju kreativnosti i strateškog razmišljanja u svaki projekat.

Ivona Pinjak,
Ad Monetization Specialist, GameBiz Consulting
O predavaču

Zaljubljena u svet video-igara i fantazije od malih nogu, Ivona je uspela da uđe u industriju igara sa GameBiz Consulting-om, gde radi kao Ad Monetization Specialist.

Radila je na desetinama igara različitih veličina i žanrova, uključujući simulacije, match-three igre, strategije, sportske igre, idle, narativne i mnoge druge, uz priliku da radi sa sjajnim studijima kao što su Goodgame Studios, Space Ape Games, Trailmix, Nanobit i mnogi drugi.

Rad sa toliko različitih klijenata omogućio joj je da koristi različite alate kao što su medijacije za upravljanje mrežama za puštanje reklama i saradnju sa gotovo svim pomenutim mrežama prisutnim u industriji. Istovremeno, konsultantske usluge su Ivoni od samog početka karijere donele priliku da se susretne sa bezbroj različitih i jedinstvenih situacija koje su joj pomogle da stekne veoma širok uvid u mogućnosti i dešavanja koje ova industrija pruža.

Uživa u detaljnim analizama igara koje obuhvataju analiziranje njihove mehanike, ponašanje igrača i metrika da bi se otkrile mogućnosti za povećanje prihoda od ad monetizacije kako sa strane igre, tako i sa strane optimizacije rada mreža.

Ambasadorka je Women in Games od 2024. godine.

Aleksandar Jovanovic,
Creative DIrector, Alkonost Team
O predavaču

Aleksandar Jovanović je iskusan inženjer i pionir u razvoju virtuelnih svetova za saradnju, sa doktoratom na temu inovativne VoRtex platforme. Kao Game Director na projektu Code Alkonost spaja svoja tehnička znanja i kreativne ideje kako bi ostvario vizionarske projekte. Sa više od 10 godina iskustva u IT industriji, Aleksandar je učestvovao u razvoju raznovrsnih projekata i cutting-edge tehnologija, gde je ostavio trag svojim inovativnim pristupom i stručnim doprinosima.

Razvoj video-igara predstavlja njegovu strast i način kreativnog izražavanja. Pored dizajniranja igara Aleksandar uživa u pisanju priča i kreiranju koncepata za stripove, gde dolazi do izražaja njegova maštovitost i umetnički duh.

Očaran bogatom kulturom i tradicijom Srba i starih Slovena, Aleksandar je posvećen tome da kroz svoje projekte predstavi našu baštinu svetu na najbolji mogući način. Njegova vizija spaja tehnologiju i tradiciju, omogućavajući savremenom svetu da na inovativan način upozna dubinu i lepotu srpske istorije i kulture.