Ako je bilo potrebno nešto da te istrgne iz novogodišnje hibernacije, we got you covered! Iz godine koja je iza nas shvatili smo koliko je networking važan za našu zajednicu, pa nismo časili časa da vam priredimo još jedan mitap. U zimskom „edišnu” našeg druženja, dođi da se povežeš sa kolegama, upoznaš ljude koji ti nisu do sada bili poznati i možda isčačkaš koju priliku za saradnju. Pošto je naša zajednica poslednjih godina porasla i jezički se umnogostručila, događaj je na engleskom jeziku.
Ovoga puta smo napravili miks od indija do velikana, od biz deva do svežih naslova. Evo šta te čeka:
Nikola Adamović, Program Coordinator, SGA
One Small Step for Man, One Giant Leap for Game Creators
Istraži inovativne primene novog alata za kreiranje i objavljivanje u UEFN-u i upoznaj se sa uspešnim prevođenjem ličnih interesovanja u koncepte za igre i brzo stvaranje prototipa unutar UEFN-a. Ovaj proces može značajno ubrzati učenje o tehničkim, kreativnim i marketinškim aspektima nezavisnog UGC izdavaštva.
Dragomir Leko, Game Producer, Three Swords Studio
Importance of Rapid Player Feedback
Dobijanje mišljena o igrivosti direktno od igrača je od suštinskog značaja za razvoj igre u svim njenim fazama, počevši od mišljenja prijatelja i porodice u najranijoj fazi, do javnog testiranja igre pred njeno objavljivanje. Ova tema je posebno bitna za pojedince ili timove koji tek počinju sa radom na igri, da igriva verzija ne bi došla do prvih igrača previše kasno u ciklusu razvoja.
Stefan Cekić, Technical Artist, Wargaming
The Zen of Tech Art
Rok je sve bliži, ništa ne radi kako treba… Kako ostati miran kao zen monah, koje su granice unutar naizgled neograničenih odgovornosti u ulozi Tech Artist-a u AAA gejm dev kompaniji?
Borislav Vesnić, Co-founder & Business Director, Tricoman Studios
Raising Funds for Indie Game Devs: Lessons from the Trenches
Otkrijte zabavan i inspirativan pristup prikupljanju sredstava za indi gejm developere! Saslušajte iskustva Tricoman Studios-a sa lokalnim grantovima i akceleratorima poput Raising Starts i Katapulta, uz savete kako da sami kreirate svoju mrežu poslovnih anđela. Saznaćete kako da svoj projekat predstavite sa samopouzdanjem i ubedljivošću, čak i u najranijim fazama razvoja.
Ivona Pinjak, Ad Monetization Specialist, GameBiz Consulting
User Segmentation in Ad Monetization: Growing the Revenue without Breaking the Game
Hajde da vidimo zašto bi segmentacija korisnika trebalo da bude suštinski deo strategije za ad monetizaciju u igrama. Proći ćemo kroz osnove, najbolje prakse i jedan primer koji pokazuje kako je GameBiz Consulting pomogao svom klijentu da značajno poveća prihod od reklama u igri uz odgovarajuću segmentaciju korisnika.
Aleksandar Jovanović, Creative Director, Alkonost Team
Code Alkonost: Building a Game from Scratch in Just Six Months
Upoznaj Code Alkonost, video-igru koja spaja slovensku mitologiju, inovativne mehanike i bogat narativ. Pre nego što je razvoj krenuo od nule, tim je proveo dve godine radeći na prototipu, koji je služio kao platforma za učenje. Iako je prototip na kraju odbačen, stečeno znanje je omogućilo timu da efikasno i kvalitetno izgradi finalni proizvod.
Vidimo se 6. februara!