Vizuelna naracija kroz level art i level dizajn

Playing Narratives 28.05.2021.
Vreme 17.30
Jezik Srpski
Lokacija ImpactHUB
Cena Besplatno

Vizuelna naracija kroz level art i level dizajn

Susret učesnika Plaiing Narratives i vrhunskih umetničkih stručnjaka iz beogradskog Ubisofta

Predavači žele da se približe načinima na koje se delo dizajnera i umetnika može koristiti u svrhu pripovedanja i da igračima prenesu elemente priče kroz same vizuelne kompozicije.

Oni će takođe uputiti učesnike Playing Narratives programa u njihove uloge u timu, kao i važnost komunikacije između timova na projektu. On će podeliti svoje iskustvo iz prve ruke u radu na naslovima AAA i funkcionisanju velike, globalne kompanije za igre na sreću kao što je Ubisoft.

Program Playing Narratives su inicirali i realizuju Goethe-Institut i Francuski institut u Srbiji zajedno sa SGA. Ovaj 8-mesečni program je podržan od strane Francusko-nemačkog kulturnog fonda. Pored toga, projekat su prepoznali i brojni partneri u zemlji i inostranstvu: generalni pokrovitelj projekta je kompanija Digital Arrow iz Novog Sada, a kao istaknuti sponzori u realizaciji učestvuju i domaće kompanije Two Desperados i 3lateral kao deo Epic Games. Ubisoft Belgrade takođe je sponzor projekta. Renomirane organizacije iz Nemačke (akcelerator Spielfabrique) i Francuske (visoka škola za video igre i interaktivne digitalne medije Cnam-ENJMIN) i njihovi predavači takođe su involvirane u realizaciju projekta.

 

 

Dimitrije Lovrinčević,
Level Artist, Ubisoft Belgrade
O predavaču

Master inženjer arhitekture, diplomirao na Arhitektonskom fakultetu Univerziteta u Beogradu 2015. godine. U Ubisoftu od 2018. Radio na Ghost Recon – Breakpoint, Rainbow Six franšizi i trenutno na nenajavljenom projektu.

Marko Tulić,
Associate Lead Level Designer, Ubisoft Belgrade
O predavaču

Po struci grafički dizajner sa velikim interesovanjem za video igre još od malih nogu.
Trenutno tri godine u Ubisoftu gde je kao dizajner nivoa imao priliku da radi na Ghost Reacon Breakpoint i Rainbow Six Quarantine igrama. Iskustva za junior poziciju stekao je praveći mape za Counter Strike, Gmod, Morrowindmanje više bilo šta što je imalo dostupan editor.