VFX u gejmingu – principi i osnove

SGA General 22.04.2021.
Vreme 17:00
Jezik Srpski
Lokacija Zoom
Cena Besplatno

VFX u gejmingu – principi i osnove

Vizuealni aspekt svake igre čini mnogo elemenata, ali ono što daje posebnu dimenziju iskustvu igranja su dobri, optimizovani i promišljeni efekti. Na ovom besplatnom, online SGA predavanju prolazimo kroz konkretne principe i tehnike izrade efekata za video igre sa primerima, breakdown-ovima, savetima i naravno vremenom za Q&A.

? ŠTA ĆETE NAUČITI?

Cilj je da ovo predavanje bude zbirka tehnika i saveta koje je naš gost predavač sakupio vremenom, a voleo bi da mu ih je neko pokazao kada je počinjao. Ognjen je glavni odgovorni za sve efekte u jednoj od najvećih core igara koje se trenutno razvijaju u Srbiji. Zajedno sa svojim MHG timom, od faze prototipa pa sve do faze pune produkcije, Ognjen je osoba koja pravi sve magične efekte u igri i prelazi svoje granice svakodnevno rešavajući brojne izazove.

? PREDAVANJE JE NAMENJENO:

Juniorima koji tek ulaze u svet izrade efekata – Mediorima koji bi da pokupe korisne savete i cake

? ALATI KOJE ĆEMO KORISTITI:

  • Photoshop
  • Blender
  • Unreal Engine
Ognjen Ilkić,
Lead VFX artist, Mad Head Games
O predavaču

Nakon završetka akademskih studija na smeru Animacija u inženjerstvu, Ognjen nastavlja svoj profesionalni put u svet animacije, modelovanja, filmskih efekata i gejming industrije. Njegovo prvo zaposlenje je bilo u okviru Cutscene sfere gde je imao priliku da usavršava znanje kompozitinga, animacije i filmskih vizuelnih efekata. Kako kaže, svoje slobodno vreme je često znao da posveti učenju Houdini programa, gde je vremenom usavršavao znanje u proceduralnom radu i simulacijama. Svi ovi softveri i različite discipline kojima se bavio su ga inspirisale i dovele do toga da pokuša sve da spoji u jednu profesiju kojoj bi se potpuno posvetio – vizualni efekti u igrama.