Spring Meetup

Poseban događaj 12.06.2025.
Vreme 18.00 - 20.00
Jezik engleski
Lokacija ACZOR, Bulevar despota Stefana 5, Novi Sad
Cena besplatno

Spring Meetup

Leto samo što nije, a visoke temperature ne čase časa, pa smo rešili da se pravimo da je proleće i dalje u punom jeku! A šta je bolji način da uživamo u „proleću" od druženja i priče o gejmingu? Još malo, pa nestalo!

Pridruži nam se u Novom Sadu dok sitno odbrojavamo do početka leta, a i letnje pauze u pogledu događaja, jer ko je lud da mrda iz kuće (osim na Gamescom, razume se). Ali pre nego što se učaurimo sa svojim klima uređajima, rešili smo da ti pomognemo da se oplemeniš novim gejming znanjima i da se podružiš sa ljudima koji će leto provesti na isti način kao i ti – praveći i igrajući video-igre!

 

Evo šta te čeka na prolećnom mitapu u ACZOR-u:

 

Miloš Karadžić, UEFN kreator, Game Crafting alumnista

Scavenger Rush – A Game Crafting Project

Miloš će predstaviti svoju igru Scavanber Rush i program Game Crafting. Pričaće o gejm dizajnu i balanisranju težine, brizi o tome kako da igra bude što zabavnija i kako za samo mesec dana napraviti originalno UEFN ostrvo za globalnu publiku koristeći Verse devices.

 

Savo Lipovina, Texture Artist, Mad Head Games

Game Worlds That Run Smooth: Environment Art Optimization to Run on Consoles

Saznaj kako da iskoristiš ključne tehnike (kao što su efikasne UV prakse) i nove funkcije (npr. Nanite)! Ova prezentacija odlična je za artiste koji žele da uravnoteže visok vizuelni kvalitet sa performansama i hardverskim ograničenjima u real-time okruženjima za najnovije konzole.

 

Luka Ćurčić, CEO, Marble IT

Marble IT: Organisational efficiency in building games, software and everything in between

Saznaj kako Marble IT razvija igre, aplikacije, web rešenja i sve između, sa fokusom na gejming, industriju zabave i 3D vizuelizacije. Luka će pokazati kako koriste različite procese, biznis prakse i alate poput AI-a, kako bi efikasno koristili budžete svojih klijenata.

 

Mirko Božović, senior gejm dizajner, Sperasoft

Patience, please

Kroz svoju prezentaciju Mirko će govoriti o svom životu u gejm devu, ali i putu do iskustva, znanja i titule, tj. pozicije, što je vredna lekcija za sve koji tek žele da uplivaju u industriju video-igara. Naslov govori sve!

Miloš Karadžić,
UEFN kreator, Game Crafting alumnista
O predavaču

Dolazi iz oblasti marketinga i finansija, ali poslednjih nekoliko godina aktivno razvija veštine u gejmingu, sa fokusom na level i gejm dizajn. U slobodno vreme se posvetio istraživanju alata za kreiranje nivoa unutar različitih igara koje nude level editor-e, kroz koje je samostalno učio osnove level i gejm dizajna. Učestvovao je na Game Crafting kursu u aprilu 2025. godine, nakon čega se preusmerio na rad u Fortnite ekosistemu. Trenutno je na svom trećem projektu u Fortnite ekosistemu i fokus mu je na single-player iskustvima. Želja mu je da znanje i iskustvo iz prethodnih industrija integriše u razvoj video-igara, sa ciljem da doprinese timovima koji stvaraju zabavna i kvalitetna gejming iskustva.

Savo Lipovina,
Texture Artist, Mad Head Games
O predavaču

Savo je 3D Environment i Texture Artist, a trenutno radi u Mad Head Games-u. Specijalizovan je za kreiranje materijala i šejdera, sa fokusom na pružanje visokokvalitetnih vizuelnih prikaza kroz optimizovane workflow-ove. Njegov rad povezuje umetničku viziju i tehničku efikasnost kako bi se poboljšali svetovi igara.

Luka Ćurčić,
CEO, Marble IT
O predavaču

Ima više od deset godina iskustva u razvijanju igara i tehnoloških rešenja. Primarni fokus mu je MarbleIT, softverska i gejming kompanija koja pomaže klijentima širom sveta da realizuje svoje vizije, time što nudi spektar tehničkih i kreativnih usluga.

Pored građenja Marble IT-a od nule do sada,i konstantnog rada na napretku kompanije, tokom godina je konsultovao druge biznise i njihove projekte (igre i startape) na različitim poljima, kao što su biznis menadžment, produkcija, strategija i kreiranje procesa.

Pre i tokom ovog rada skupljao je hands-on iskustvo kao programer, vizuelni dizajner, gejm dizajner, i vodio je timove kao producent i projektni menadžer. Sve ovo iskustvo mu pomaže da vidi biznise i njihove projekte kroz sve slojeve, perspektive i pozicije.

Mirko Božović,
Sernior Game Designer, Sperasoft
O predavaču

Radim u industriji video-igara 12 godina na dizajnerskim i produkcijskim pozicijama. Glavna interesovanja i oblasti stručnosti su mu dizajn sistema i dizajn borbi.

Ima iskustva u radu u različitim žanrovima igara, uključujući puzzle avanture, akcione RPG igre, horor igre iz prvog lica i pucačke igre iz prvog lica.